Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sign in to follow this  
Baltsu

Paras joululahja

Recommended Posts

Mikä oli tämän vuoden paras joululahjanne!

Omalla kohdallani ei tee edes tiukkaa tämän valinnan suhteen. Risto Siilasmaan kirja Paranoidi optimisti: näin johdin Nokiaa murroksessa, on todella hyvä. Helppoa tuollaista lökötekstiä pyhille ja mielenkiintoinen sisältö. 

Bonuskysymys: kuinka monta laatikkoa Vihreitä kuulia saitte? 

Itse sain 2 laatikkoa, joista puolikas laatikollinen on toistaiseksi mennyt lukemisen kyytipoikana. Sopii erinomaisesti esim. Heinekenin kanssa. Nam.

Paras joululahja oli ruokakori, jossa mm. itsetehtyä kylmäsavulohta ja mansikkahilloa.

Vihreitä kuulia yksi rasia, mutta niiden kanssa erittäin tärkeää on, että paketin avaa heti ja syö vasta korkeintaan 6 kuukauden kuluttua, jolloin kuulat ovat alkaneet kuivua ja niiden maku on parhaimmillaan.

Ps. kerro mielipiteesi kirjasta, kun olet sen lukenut.

• Like 2

11 minuuttia sitten, ZeroDiesel kirjoitti:

Kuulokkeita saa suositella, kiitos.

https://www.power.fi/audio/kuulokkeet/beats-powerbeats3-bluetooth-kuulokkeet-punaiset/p-585119/

Langattomien ongelmana on monesti hieman heikot alaäänet, mutta jos se ei haittaa, niin nuo on ihan kelpopelit. Piposuosituksia pitää kysyä muilta...

Mä sain mm. sellaset aerobic vastuskuminauhat 🙄Käyttö voi jäädä aika vähäiseksi. 

Kun kävin kaupasta joulun alla ostamassa 4 pakettia niitä värikkäitä kuulia niin viereinen asiakas katto touhua silmät selällään. Tosin siltä jäi näkemättä että olin aikaisemmin jo ottanu 4 rasiaa vihreitä kuulia kärryyn. Ei tullut omaan käyttöön kaikki. Valitettavasti. 

• Like 1

17 tuntia sitten, Umpimähkä kirjoitti:

Ps. kerro mielipiteesi kirjasta, kun olet sen lukenut.

Jos tämä oli minulle, niin luin sen kirjan kyllä jouluna lähes kokonaan. Sen takia sen valitsinkin parhaaksi joululahjaksi. Ihan lopusta jäi lukematta ja päätin, että luen sen vasta lauantaina loppuun, koska tuli ensin vähän muita kiireitä ja myöhemmin Tapaninpäivän iltana olin yksinkertaisesti väsynyt. Halusin fiilistellä ja ajatella asioita, enkä lukea tyyliin koko kirjaa tunnissa. Minusta tuossa kirjassa oli kaksi tärkeätä asiaa. Sain nyt ensimmäistä kertaa muodostettua päässäni järkevän selityksen sille, miksi Nokia oikeasti romahti, eikä pystynyt vastaamaan haasteisiin ja toiseksi Siilasmaan johtamisopeissa erityisesti hallituksen roolin suhteen on paljon järkeä. Olen monesta asiasta samaa mieltä ja skenaariotyöskentelyn suhteen voisi sanoa, että opin uutta. Ehkä jokaisen on hyvä olla tuolla tavalla pananoidi optimisti. 

16 tuntia sitten, GrigoriSoiros kirjoitti:

Ja en saanu vihreitä kuulia. Yök 😀

Mulle ei voi käydä noin. Joulupukki on tietoinen, että pitää tehdä isommin duunia. Yhtenä jouluna lähellä olevista kaupoista ne oli myyty loppuun ja sain jotain korviketta. Se oli iso pettymys. Sen jälkeen joulupukki on ollut tarkempi tai ahkerampi. 

9 tuntia sitten, Seppo kirjoitti:

Mä sain mm. sellaset aerobic vastuskuminauhat 🙄Käyttö voi jäädä aika vähäiseksi. 

Mun pitäisi alkaa käyttää sellaisia. Sen verran ongelmakohtia, että auttaisi juoksuunkin, mutta olen vähän laiska. 

Joulu meni länsinaapurissa. Omat lahjat edelleen avaamatta, kun jätettiin ne suosiolla kotiin. Vihreitä kuulia vietiin tuliaisiksi yksi laatikko,  joista taisin lopulta rohmuta puolet.

On 27.12.2018 at 20.29, ZeroDiesel kirjoitti:

Kuulokkeita saa suositella, kiitos.

Tulis olla hyvin korvissa pysyvät (kesäkäyttö) ja pipon alle sopivat (talvikäyttö).

Ei ehkä kaikilta osin kriteereitäsi täyttävä, mutta mahdollisesti harkitsemisen arvoinen vaihtoehto: Aftershokz Trekz Air luujohdekuulokkeet. Itse olen tykännyt.

Plussat ja miinukset:

+Kuulee ympäristön äänet ja välttää siten vaaratelanteet

+Yllättävän hyvä äänenlaatu (aivan nerokas keksintö)

+Hygieeniset, kun ei pidä survoa korvaan

+Pysyvät hyvin päässä lenkillä

-Äänenvoimakkuuden maksimitaso hieman liian matala. Kovemmassa taustametelissä (esim. keskikaupungilla) ulkopuoliset äänet häiritsevät.

-Takasankaisena mallina ei oikein sovi käytettäväksi korkeakauluksisen juoksutakin kanssa.

• Like 1