Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sign in to follow this  
akku

Hakunilan Uudenvuodenjuoksu

Recommended Posts

2 tuntia sitten, Pexrun kirjoitti:

Huh hei, kovaan nimeen rinnastit kyllä meikäläisen nyt kiitosta vaan 🙂

@ForrestG:n kanssa meillä yhteistä korkeintaan ilmansuunta eli idästä ollaan. Ihmeet ja sankariteot jääköön suosiolla Guurin harteille, siellä jo oikeasti juostaankin.

Ottamatta enempää kantaa foorumilla käytyihin usein tulta ja tappuraa sisältäviin keskusteluihin (joissa sanan säilät heiluvat aika-ajoin vähän turhankin verisesti puolin ja toisin) jäi itselleni mukava mielikuva Lapinjärveltä kesältä. Siellä kauden sympaattisimman kylähölkän jälkeen ehdin muutaman sanan vaihtaa @ForrestG ja @PA:n kanssa.

Lihavat on lepposia, eli sit miekii olen 😀

• Like 1
  • Haha 1

9 tuntia sitten, Pexrun kirjoitti:

50€

Haha, kiitos kiitoksista. Mä oon kyllä tarkka rahaan liittyvissä asioissa, kertoo enemmän susta kuin musta, että se raha löytyi. 🙂  Tiesin annat sen takaisin, niinkuin teitkin.

Yksi syy miksi tykkään osallistua seurojen järjestämiin (testi)juoksuihin tai sen tyylisiin, kuten Aktia tai eilinen Hakunilan uudenvuodenjuoksu, on että ne ovat hinnaltaan edullisia. Useat muut maksaa 50 euroa/kerta tai enemmänkin.

8 tuntia sitten, ForrestG kirjoitti:

Sinänsä sikäli saisi joskus  ruhon sellaiseen jiiriin, että pystyisi edes muutaman hyvän treenin tekemään, niin suorituskyvylle tekisi ihan hyvää käydä otattelemassa. 

Katsotaan miten kevät edistyy, ja hyvää uutta vuotta kaikille!

Hiljaa hyvä tulee, ja testijuoksut onkin sitä varten että sinne voi mennä kun siltä tuntuu. Kesään on vielä aikaa!

Toivottavasti nähdään mahdollisimman moni uuden vuoden juoksuissa!

• Like 2

@Two horses too many Aktia-cup ei ole hinnaltaan edullinen, kun se maksaa 15 euroa, eikä sillä saa mitään. Oletko koskaan miettinyt, minne ne Aktia-pankin rahat menevät? Jos oletetaan, että Aktia tukee vaikkapa kympillä per juoksija, niin silloin se maksaa 25 euroa ja sillä hinnalla itse juoksin 10km kisan Pariisissa saaden sieltä täydellisen huollon sisältäen urheilujuoman lisäksi myös syötävää, Puman teknisen paidan ja kenkäpussin sekä kaikenlaista tavaraa yhden kassillisen. Nykyisellä järjestelyjen tasolla sen hinnan pitäisi olla nolla tai negatiivinen, ts. Aktian pitäisi maksaa jokaiselle osallistujalle jotain. Hommaamalla kolme sponsoria lisää (veisi ehkä yhden työpäivän) kenenkään ei tarttisi ainakaan maksaa mitään.

Tulevaisuudessa suurin osa juoksutapahtumista tulee olemaan täysin ilmaisia, mutta niissä saa ostaa lisäpalveluita. Toimivat samalla tavalla kuin mobiilipelit jo nyt. Ainoa tapa saada riittävästi osanottajia on se, että sponsorit maksavat lystin ja juoksijoista suurin osa ei maksa mitään, mutta 10% esimerkiksi ostaa kalliita lisäpalveluita. Itse ainakin jos järjestäisin kisoja, niin ne olisivat ilmaisia. Jos ei osallistuisi, vaikka on ilmoittautunut, joutuisi toki maksamaan, sillä sellainen urheilija, joka ei ole mukana, ei ole tapahtuman kannalta hyvä urheilija, koska sponsoreilta tulee rahaa osallistujamäärien mukaan. 

No sillä osallistumismaksulla tukee järjestävän urheiluseuran toimintaa. Eikös se ole ihan jees.

Kyllä on myös jatkossa niin, että seurat järjestää jotta saavat rahaa toiminnan pyörittämiseen ja sitten on niitä jotka koittavat tehdä tapahtumalla bisnestä. 

Pitäisikö kommentit olla Aktia Cup ketjussa. Mutta hyvin järjestetty tapahtuma tuo Aktia cup ja sarjalipulla maksaa 10 €

Itse en kaipaa juoksun jälkeen syötävää vaan mukana on yleensä yksi pieni palautusjuoma. Tapahtumapaitoja ja muutenkin treenipaitoja on kaapillinen . Kaikenlainen pussillinen rihkamaa on minulle turhaa

Jos maksusta menee urheiluseuran tukemiseen, niin hyvä

Jos Baltu tuntee juoksutapahtumien bussineksen niin kannattaa ehdottomasti lähteä pyörittämän juoksutapahtumaa tai vaikka useita semmoisia. Me saamme hyvin järjestettyjä halpoja tapahtumia ja Baltsu rahaa. WinWin tilanne

Jos ne, jotka menevät juoksutapahtumiin juoksemisen vuoksi ja joita ei kiinnosta rihkamat ja paidat, saisivat ilmaisen osallistumisen niin tuo olisi kova juttu

• Like 2

eikö voisi yhdistää paukkuja...jakaa enemmän kaikkien mukana olleiden kesken...

en tiedä mitä poikisi pitemmäl juoksul....ison tapahtuman kenties...kuka tietää...

tai suomi kateus veisi tuhkatkin pesästä... kuka tietää....lähdetään siitä et mä 

vien kaiken ...rahat ainakin ja muut ei saa mitään...💀 no ei vaiskaan..vitsi -vitsi...