Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Seppolaisten uintitreenit to 1.2.

perttu
 Share

Recommended Posts

JH:n ja muiden 'uimareiden' kanssa ajattelimme, että voisi olla paitsi hauskaa myös hyödyllistä kokoontua porukalla uima-altaalle saamaan hyviä tekniikka-/treenivinkkejä toinen toisiltamme. Ilmeisesti ainakin JH:lta löytyy kamera, jolla on mahdollista ottaa kuvaa paikalla olevien uintitekniikasta. Itsevaltaisesti päätimme jo kokoontua ensimmäisen kerran huomenna torstaina 1. helmikuuta Mäkelänrinteen altaalle noin klo 7.30. Siispä kaikki uinnista kiinnostuneet mukaan! Tänne on helppo tulla mukaan, koska kukaan toistaiseksi ilmoittautuneista ei osaa uida. Meikäläinen on kuvan osoittama, kauhealla tekniikalla kiemurteleva mustalakkinen hujoppi ja JH:nhan melkein kaikki tuntee muutenkin, joten eiköhän löydetä paikalle :039:

Moi!

Mites aamun uintitreenit sujuivat? Väkeä paikalla? Mahtuiko altaaseen?Alkaako kulkea kunnolla?

Mulla oli laiskuus päällä ja kävin jo eilen illalla Mäkelässä uimassa, oli vaan tuskaisen täyttä taas..grr... lyhkäisemmällä radalla tosin mahtui vetämään tekniikkatreeniä hyvin ja klo 20 jälkeen tilaa löytyi 50m radaltakin. Ehkä minäkin voisin siirtyä aamuvuoroon joku pv...

Nuo Pertun treenit on todella hyviä ja monipuolisia. Kannatti käydä vakoilemassa. Saatiin vielä uintivalvojan avustuksella kuvattua uintia ja tekniikka ja treenivinkit kaupanpäälle.

Tämän kaiken lisäksi oma uintini kulkee hassun hyvin vaikkakin tämänpäiväinen treeni olikin aikamoinen sillisalaati kun tein ensin oman treenin ja sitten Pertun treenin perään jäähdyttelynä.

Jos se seuraava treenikerta on vähän enempi ennakkoon tiedossa, on varmaan mullakin mahdollista hieman näitä työaikoja säätää. Nyt mun piti häippästä altaasta jo 7.15, kun töihin piti kahdeksaksi ehtiä.

Tuli uitua pikkusen ja höpistyä pikkusen. Ja kun oikeet treenit alko, olin jo hieromassa body lotionia tukkaan (vahingossa siis).

Ei siellä ihan autiota aamullakaan ole, mutta mä en oo ees iltapäivällä paikalle uskaltatunut. Pirkkola on muuten ainakin perjantai-iltapäivällä aika rauhallinen ollut ja se 25 metrin allas sopii noitten tekniikoitten yms. hinkkaamiseen.

Riina

Tossa 25:lla oli ainakin hyvin tilaa mennä. Itseäni en viitsi hukuttaa tolla 50 radalla kun vaparin rentous on hukassa ja happi ei sitten riitä ollenkaan... mut rinuli ja selkä nyt menee kohtalaisesti. Pitäs vaan tehä enempi noita harjotuksia eikä vaan pelkästään kelluu matkaa...

Malmilla on tosiaan aika täyttä, yleensä käyn siellä ja harvoin siellä pääsee harjottelee tekniikkaa. Mut ei se nyt niin haittaa ku mä oon vähän laiska harjottelee tota tekniikkaa. Mut ihan kivaa oli vaihteeksi olla aamusella liikenteessä.

tv. alottelija