Jump to content
Juoksufoorumi.fi

18.9.2001

3.40
 Share

Recommended Posts

Minulla on ollut jo pitkän aikaa ylähylly ruokakokmerossa omassa käytössä. Siellä on minun maltot, urheilujuomat, protskut, juomapullot ja satunnaisia juoksutankkauksiin liittyviä juttuja.

Mainittakoon että ruokakomeron siistinä pitäminen, kuten koko muunkin huushollin on minun vastuullani, emäntä kun on päivät töissä.

Tänä aamuna "kohtuullisen" tauon jälkeen kolusin tuon ylähyllyni perältä asti läpi.

Ihan perällä oli kilon pussi jotain jauhoa, ja se oli näköjään Spar mannasuurimo-pussi. Katsoin sitten päiväystä, ja tässäpä se (on tuolla otsikossa jo). Parasta ennen: 18.9.01.

Päätin saman tien siivota hyllyn seuraavan kerran tammikuussa 2013, ettei pääse pilaantumaan tarveaineet.

Minulla on "aarre"...

Se on pikamakaroonia kirkkaassa muovipurkissa ensimmäiseltä

talviretkeltäni uuden ahkion ja teltan kanssa (nämä välineet

olivat suuri mullistus) eli vuodelta 2001 myös. Ei enää ollut siis

pakko laittaa kaikkea pusseihin, kun ei tarvinnut selässä kantaa...

Toteamme pimeän ja kuivan säilytyspaikan edistävän säilyvyyttä.

Minulla on "aarre"...

Tässä haiskahtaa nyt uhkaavasti jonkinlainen kilpailutilanne ("Silloin kun minä olin nuori jne."), mutta ei voi mitään... Itseltäni löytyy iso näkkileipäpaketti vuodelta 1997. Sen on (monen muun asian ohella) äiti antanut mukaani, kun syksyllä 1997 lähdin opiskelemaan ja muutin pois kotoa. Ja on se sen jälkeenkin selvinnyt jo neljästä uudestakin muutosta vahingoittumattomana.

Leipä ja suola, niitä pitää talosta aina löytyä. :ruokaa: