Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Miska

Oura sormus

Recommended Posts

Onko kukaan kokeillut tallaista Oura sormusta ?

https://ouraring.com/

Suomalainen tuote nakojaan... Aika paljon tekniikkaa ovat ankeneet pieneen sormukseen.

the5krunner.com on testaillut, ja on niin positiivinen, etta melkein mainokselta kuulostaa.

Kun Garminin Fenix 5x:ssa on minulla suht toimimaton unen ja palautumisen mittaus, mietin etta olisiko tosta sormuksesta miksikaan.

Se on kylla sika-kallis, mutta jos olisin kiltti ja joulupukki heltyisi...

Tuossahan on käsittääkseni osin samoja tyyppejä mukana kuin taannoisessa korvavalovedätyksessä. Ihan äkkiä en lähde mukaan heidän touhuihinsa, tai ainakin helvetin vakuuttavat näytöt saa olla. Tosin ei minulla kyllä muutenkaan ole tuollaiselle mittaamiselle tarvetta.  

• Like 1

tunti sitten, Snakster kirjoitti:

Tuossahan on käsittääkseni osin samoja tyyppejä mukana kuin taannoisessa korvavalovedätyksessä. Ihan äkkiä en lähde mukaan heidän touhuihinsa, tai ainakin helvetin vakuuttavat näytöt saa olla. Tosin ei minulla kyllä muutenkaan ole tuollaiselle mittaamiselle tarvetta.  

Kappas, mulla tuli tuo korvavalojuttu mieleen sormuksesta ilman että tiesin tästä yhteydestä. Helposti nämä wearablesit kyllä jäävät unholaan ensi-innostuksen jälkeen, mutta toivotaan toki firmalle menestystä, vaikka en itsekään aio sellaista hankkia.

Tuo unen mittaus tässä kiinnostaa. Toki kaikki markkinoilla olevat taitaa perustua enemmän tai vähemmän arvaukseen. Toki toivoisi että tämä suomalaisena tuotteena perustuisi siihen vähemmän arvaukseen -luokkaan.

• Like 1

4 tuntia sitten, Snakster kirjoitti:

Kun kerran floppaa niin toista mahdollisuutta ei anneta, niinkö?

Mulla taas on kutina, että tää voisi olla oikeasti hyvä. Se jää nähtäväksi, kunhan joskus saisin mittarin.

Mua kiinnostaa tosi paljon palautumisen seuranta, ja toivottavasti Oura sormus olisi luotettava siihen.

• Like 1

23 minuuttia sitten, Pasi_P kirjoitti:

Kun kerran floppaa niin toista mahdollisuutta ei anneta, niinkö?

Minusta kyse on tässä siitä, että kun kerran kusettaa ns. kirkkain silmin niin toista mahdollisuutta ei anneta - floppaaminen on tässä täysin toissijaista.

b5e7a1c576a5718ad7423797947fe08f.jpg

• Like 1

41 minuuttia sitten, juusok kirjoitti:

Minusta kyse on tässä siitä, että kun kerran kusettaa ns. kirkkain silmin niin toista mahdollisuutta ei anneta - floppaaminen on tässä täysin toissijaista.

b5e7a1c576a5718ad7423797947fe08f.jpg

Mulla on varmaan mennyt jotakin ohi, mikä tässä on kusetusta?

Eikö kyse ole tästä: https://www.yrittajat.fi/uutiset/557847-korvavalosta-tunnettu-valkee-porskuttaa-kasvua-tana-vuonna-40-prosenttia

ja tästä: https://www.kauppalehti.fi/uutiset/mediuutiset-oulussa-julkaistiin-korvavaloa-tutkinut-vaitoskirja-ohjaajilla-yhteyksia-tutkimuksen-rahoittaneeseen-valkeeseen/bd28ba30-a623-3e89-b3bf-afb64f6d0b1c

11 minuuttia sitten, Pasi_P kirjoitti:

Mulla on varmaan mennyt jotakin ohi, mikä tässä on kusetusta?

Provosoitko nyt ihan tarkoituksella? Luulin että tuosta nyt olisi jo kaikki kuulleet jo yli sata vuotta sitten.

Kannattaa tietysti muodostaa asiaan oma mielipide, tai sitten ei:

Doubt is not a sign of intelligence.

- Juuso Nissilä, Valkee founder

Lisää aiheesta lähtisin itse etsimään vaikkapa hakusanalla "valkee scam" tai ensimmäisellä kotimaisella "valkee huijaus".

Tai vaikka pelkkä "valkee" antaa heti toisena osumana:

https://www.tekniikkatalous.fi/talous_uutiset/yritykset/korvavaloyhtio-valkee-menetti-osakepaaomansa-toimitusjohtaja-nakymat-ovat-valoisat-6639376

Valkee on tehnyt tappiota kaikki olemassaolonsa vuodet jos en nyt ihan väärin muista. Sain sellaiset lahjaksi joskus 7-8v sitten. Enpä voi sanoa että olisivat auttaneet muuten kuin lämmittivät korvakäytäviä. Juoksu oli lopulta tehokkaampi apu kaamosrasitukseeni. ”Mikään muu ei poista vitutusta paremmin kuin kunnon aivot narikkaan lenkki”. Olikohan Nyba vai Petex joka noin tokaisi kauan sitten. Ourastakaan en toki osaa sanoa mitään tieteellistä. Ehkäpä kannattaa nukkua se vähintään 8 tuntia yössä sormuksella tai ilman.

• Like 1

Ei ollut provosointia, mutta vedäpä nyt itse vähän happea. Kiistanalaista toki, mutta ei yksiselitteisesti kusetusta.

Esim tuon väikkärin sidonnaisuuksista sanotaan näin: 

"Nämä tutkimukset ovat lähteneet käyntiin varmaan jo ajat sitten. Ja tutkimustahan täytyy tehdä, hyvin erikoisistakin asioista. Tässä ei olisi mitään kummallisuuksia, jos ei olisi tätä [ohjaajien] omistussuhdetta. Sidonnaisuudet on kuitenkin kirjattu julkaisuihin", Remes sanoo.

Jos ei olisi kirjattu, niin sitten olisi kusetusta.  Se, että joku ei menesty ei tee siitä kusetusta.