Jump to content
Juoksufoorumi.fi

parek

off topic osa 1

Recommended Posts

Vittuilu ( ja siihen verrattavat valmistusaineet puheenparsissa) on selvästi todettavissa oleva taitolaji, jossa ei oo lahjoja tasaisesti kansalaisille kauhottu eikä juuri harjoittelemallakaan eteenpäin pääse.
Sittemmin todettakoon, että supportereille :060:

15 tuntia sitten, second kirjoitti:

En mene lupaamaan. Riippuu ihan siitä kirjoittaako muut typeriä juttuja.

EDIT: Ja olihan tuo hauska lohkaisu, vaikka itse kehunkin. Ja sitä paitsi tämän ketjun "perinne" nyt on semmoinen muutenkin että täällä vittuilu on ihan asiaan kuuluvaa.

Ilman minkään tason perseennuolentaa tms sovunhierontaa jne.. totean että tuo raketti persereikään oli pitkästä aikaa paras kommentti täällä. Tunsin oikein omassakin rektaalissani miten #kukkahattutätien hatut painuivat entistä syvemmälle heidän paheksuntaa suoltavaan ja jeesustelevaan päähänsä.

Minusta on hyvä että asiat sanotaan suoraan, ja varsinkin täällä offtopiikissa on ihan vitun sama!!

15 tuntia sitten, second kirjoitti:

Työntää sen raketin sinne kissan peräreikään ja ampuu taivaalle niin pääsee siitäkin riesasta.

• Haha 3

30 minuuttia sitten, Pottonen kirjoitti:

Grigori, Grigori, miten rakettien aiheuttama ärsyttävän äänen ongelma hoidetaan? Tunkemalla raketit korviin ja antamalla palaa? Luulisi senkin ongelman sillä poistuvan...

Ite olen käyttäny ihan perinteistä kuulonsuojausta, mutta pitääpä kokeilla tuota sinun menetelmääsi

• Like 1

2 tuntia sitten, GrigoriSoiros kirjoitti:

Ilman minkään tason perseennuolentaa tms sovunhierontaa jne.. totean että tuo raketti persereikään oli pitkästä aikaa paras kommentti täällä. 

Ehkä olisit hieman toista mieltä jos itselläsi olisi lemmikkieläin ja kyseisen eläinlajin (koira, kissa tai mikä tahansa) kustannuksella vitsailtaisiin edellä kerrottuun tyyliin. Vaikka kuinka inhoaisi koiria, kissoja tms. niin mielestäni olisi fiksua pitää tuollaiset mölyt mahassaan jopa tällaisissa ketjuissa...

• Thanks 1

10 minuuttia sitten, Kuntoliikkuja kirjoitti:

Ehkä olisit hieman toista mieltä jos itselläsi olisi lemmikkieläin ja kyseisen eläinlajin (koira, kissa tai mikä tahansa) kustannuksella vitsailtaisiin edellä kerrottuun tyyliin. Vaikka kuinka inhoaisi koiria, kissoja tms. niin mielestäni olisi fiksua pitää tuollaiset mölyt mahassaan jopa tällaisissa ketjuissa...

Mulla ei ole lemmikkejä, mutta tuon "raketti persereikään" kommentin parhaus tai hienous ei oikein minulle auennut. 

23 minuuttia sitten, Kuntoliikkuja kirjoitti:

Minulla on 2 koiraa, ei paukkuarkoja kun olen ne siihen siedättäny. Ja kuten kaikki koirani ennen heitäkin.

Ja pikkusen syvemmälle kuntoliikkujan kukkahattua nyt.