Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Varokaa liukkaita

Tontsa
 Share

Recommended Posts

Pakkasta ilmassa. Lenkille miele menevi ja kehohan meni mielen johteesta. Ilman mitään sen kummallisempia suunnitelmia. Vähän tunnustelemaan, miten syksyn tekniikkatreenit ovat tuottaneet tulosta. Ja olihan ne. Juoksu alkoi vihdoin olemaan vähän rennompaa ja jouhevampaa.

Kunnes yhtäkkiä tipahdin, kuului kaamea rusahdus ja joku tuli kysymään, että onkos kaikki nyt ihan varmasti kunnossa. Kampesin siinä sitten jalan altani ja tuijotin hämilläni kysyjää ja sitten omaa nilkkaani. Totesin hänelle, että eipä taida olla.

Pienen pohdinnan jälkeen kaveri vei mut tarakallaan pienen matkan päähän kotiini. Kauniimpi osapuoli teki diagnoosin, että tämä poika viedään nyt ensiapuun ja siitähän se sitten lähti. Kipu alkoi olemaan todellinen, sauvat alkoi löytymään alle, paketillinen ruuvia jalkaa ja buranaa poskeen sekä pyydettiin tulemaan käymään kuuden viikon päästä.

Enpä oikein tapahtumasta ymmärtänyt mitään. Juoksin reippaasti, ilmeisesti olin juuri ponnistanut itseäni eteenpäin oikealla jalalla, saanut nostettua kantapään ylös, tuonut vasemman jalan maahan joka olikin luistanut alta ja näin ollen vaan tipahtanut suoraan oikean jalan päälle.

:shithappens:

Tsemppiä Tontsalle ketutuksen keskelle!

Varovainen tuolla saa tosiaan olla. Itse selvisin säikähdyksellä, mustelmilla ja naarmuilla ja rikkoutuneilla vatteilla viikon takaisesta lipsahduksesta (tekniikasta tosin minulla ei ole tietoakaan). Ihmettelin ensin, kuinka jalka on pystynyt tulemaan sellaisessa asennossa maahan, että Polarin footpodin kanteen tulee isoja naarmuja, mutta Tontsan kuvaamalla tavallahan noin voi tosiaan käydä.

Joten..."Let's be careful out there!"

On tää kyllä elämää noitten keppien kanssa :sick0010:

Onkos muut sauvojen varaan joutuneet käyneet ulkoiluttamassa sauvojaan kuin ahkerasti ? Mulla on nyt paras rypistys sellaaset 1.7km ja 50min.

Ei kyllä tarvia kauas lähteä niin pipa on ihan hiestä märkänä.

Pari kertaa pitänyt sykemittari mukana, niin alun postilaatikkoreissulta:

20min, keskari 140, maks 160

On tultu jo vähän alaspäin, pitempi reissu:

45min, keskari 120, maks 140

Kämmenet on kyllä ihan hellänä tuosta puuhasta, josta johtuen sauvatkin piti tuunata lenkkikuntoon. Mihinkähän kuntoon sitä ittensä kerkeää saamaan viidessä viikossa :kapa: