Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Perjantai 26.1

jiivee
 Share

Recommended Posts

Uintia 2000m tasaista rauhallista.

Lepoviikko menossa, onneksi pääsee ensi viikolla taas raastamaan:heikofahrrad:.

Juuri napsautin muuten menemään vikan oppimistehtävän, puolentoista vuoden opiskelurojekti on ohi...:1st:

Nyt saa keskittyä olennaiseen. Antaa pienen pään olla rauhassa ja rasitetaan ruumista.

ps. Sepolle pahoittelut Veetin johdosta myös täältä. Myös mulla on ollut mäyris..:undecided:

PK 1:14 - 12,0 km (6:23/km) - avg 148, max 162

Ulkona on niin karsea sää

Tiet ovat hieman pöperöisiä, mutta tuli kyllä ihan uskomaton voittajafiilis päivän taivalluksesta läpi kunnon lumimyräkän, josta vielä jälkipuolisko vastatuuleen. Mä nyt vaan rakastan kunnon lumipyryä pikkupakkasella... :2vrolijk_08:

Erityiskiitokset taistelutahdon lisäämisestä kaikille peltilehmien reittien kunnossapitäjille, jotka priorisoivat lumet ajoväylältä kevyen liikenteen riemuksi ja putsaavat ne joku toinen päivä pois... Ei tämä lenkki välttämättä ollut järkevää palauttelua eilisestä kirmailusta, mutta mitäs väliä sillä nyt sitten onkaan?

Ja lisäyksenä vielä toista tuntia lumitöitä, ihan hyvä kokonaissetti päivälle. Huomenna lepoa (kun ei ehdi juoksemaan muilta menoilta) ja sunnuntaina sitten kotiratapuolikas, jos kaikki menee kuten pitää.

PK 1:14 - 12,0 km (6:23/km) - avg 148, max 162

Tiet ovat hieman pöperöisiä, mutta tuli kyllä ihan uskomaton voittajafiilis päivän taivalluksesta läpi kunnon lumimyräkän, josta vielä jälkipuolisko vastatuuleen. Mä nyt vaan rakastan kunnon lumipyryä pikkupakkasella... :2vrolijk_08:

Erityiskiitokset taistelutahdon lisäämisestä kaikille peltilehmien reittien kunnossapitäjille, jotka priorisoivat lumet ajoväylältä kevyen liikenteen riemuksi ja putsaavat ne joku toinen päivä pois... Ei tämä lenkki välttämättä ollut järkevää palauttelua eilisestä kirmailusta, mutta mitäs väliä sillä nyt sitten onkaan?

Hienosti vedetty, Essu!

Mä näin tänään koiraa ulkoiluttaessani yhden urhean lenkkeilijän ja ajattelin, että ei samperi, pitäis ihan sään vuoksi juosta. Mutta kun tulin kotiin niin kyllä mukavuudenhalu iski :viheltely:

Jösses mikä keli hiihtää! Menin Paloheinään sillä mielellä, jotta metsän siimeksessä olisi vähän inhimillisempää. Mutta se luisto. Suksiakin yritin vaihtaa, vaan ei auttanut. Meni työnteoksi koko touhu. Vajaan tunnin räpelsin, eli 12km ja 55min.

Huomenna näkyy olevan Hakunilassa ihan kisat. Sinne sitte nauttimaan kunnon baanasta.