Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Polar Vantage V ja Polar Vantage M

Recommended Posts

• Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Unen seuranta on tässä Polarissa aika mielenkiintoinen ominaisuus, verrattuna Garminiin. Garmin aikana en seurannut unikäppyröitä ikinä, vaikka kai ne olisi sieltäkin jostain löytänyt. Polar kyllä ker

Tuli sittenkin hommattua Vantage V vaikka uhosin toisin. 😅   Ensimmäisiä huomioita 24 h käyttökokemuksella ja yksi 30 min lenkki tehtynä: (satunnaisessa järjestyksessä)   - Näyttö

Ok. Siinä siis tuli jo toinen syy, miksi tuota kelloa ei voi hankkia kun ei ole urhelija. Harmi. 

Posted Images

Mites tuon lataamisen kanssa (M-malli)? Mulla taisi eilen synkronoinnin yhteydessä vilahtaa oranssi kuvake akun varaustilaa indikoiden kännykän näytöllä. Silmämääräisesti tuo on jossain 25 % hujakoilla ja vihreä palkinpää näkyy kellotaulussa. Onko joku päästänyt akun punaiselle ja kauan siinä vaiheessa on treeniaikaa jäljellä noin suurinpiirtein?

En ole selannut ketjua alusta lähtien, joten en tiedä mitä helmiä täältä löytyy.
Tänään kävin 6 asteen pakkasella intervallilenkillä. Toisessa ranteessa oli Garmin Fenix 3 sykevyön kanssa, toisessa Polar Vantage V.
Ensimmäinen veto jäi Polarilta kokonaan näkemättä, sen jälkeen rannemittaus pelasi kohtuullisesti.
Keskisyke Garmin 134, Polar 131.
Sykekäyrät liitteenä

28-11-garmin.jpg

28-11-polar.jpg

Mitään en voi poissulkea, mutta kovin skeptinen tuohon olen😉

Harjoitus alkoi vasta maanantaina. Tuskin ovat sunnuntaiaamuna testaamassa vielä. Toisekseen en usko että ilmavoimilla tarvitsee etukäteen tulla testaan kyseisiä juttuja. Ovat kymmeniä vuosia lentäneet harjoituksensa Oulunsalosta ja uskoakseni toiminnan tämä tekninen puoli on täysin rutiinihommaa. 

23 minuuttia sitten, perttu kirjoitti:

Oletko poistanut tuon flowsta ja ladannut uudelleen? Nähdäkseni, täytyyhän sen tietää missä olet ollut tuon jälkeenkin jos matkaa on laskenut. Jostain syystä piirtovaiheessa on päätellyt lenkin tuohon?

En, koska pelkona että häipyy koko harjoitus🙈

Näyttää kellossa saman matkan, mutta jostain syystä myös siellä automaattiset kierrokset päättyy 20 km kohdalle. 

Saako tuon automaattisen taustavalon jotenkin kytkettyä pois? Vantage M-malli kyseessä.

Itse olen ollut pääpiirteiltään tyytyväinen laitteeseen. Rannesykekin tuntuu hyvältä, pieni otanta tosin vasta takana. Rannemittaus ei pysy mukana intervallityyppisessä harjoittelussa, mutta tasavauhtisessa toiminnassa toistaiseksi yllättävän järkevää sykettä näyttää. Unenmittaus tuntuu näyttävän mitä sattuu. Esim. perjantaina heräsin herätyskelloon klo 7.40, mutta kello näytti minun heränneen klo 3.50.