Jump to content
Juoksufoorumi.fi



Polar Vantage V ja Polar Vantage M


Recommended Posts

  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Unen seuranta on tässä Polarissa aika mielenkiintoinen ominaisuus, verrattuna Garminiin. Garmin aikana en seurannut unikäppyröitä ikinä, vaikka kai ne olisi sieltäkin jostain löytänyt. Polar kyllä ker

Tuli sittenkin hommattua Vantage V vaikka uhosin toisin. 😅   Ensimmäisiä huomioita 24 h käyttökokemuksella ja yksi 30 min lenkki tehtynä: (satunnaisessa järjestyksessä)   - Näyttö

Vastaan vielä kerran kommenttiisi 😣 Vantage Vee on ollut kohta vuoden ranteessani ja liikkumistunteja olen ottanut ylös noin 500. Esim. vaellukselta kertyy helposti tunteja, jos hiihdät/kävelet päiväs

Posted Images

En kyllä tunne Polaria mutta tuo asetettava aktiivisuustaso kuvannee sitä kuinka suureen kuormitukseen keho on tottunut. Jos on paljon liikkunut jo kauan niin kestää enemmän ja itse asiassa kunnon nostaminen vaatii sitten vielä enemmän. Jos on vain istunut autossa viimeiset 10v niin ei ole valmis kovin paljoon ilman että kuormitus on liikaa eikä sen vuoksi kunto parane. Eli taustaltaan vähemmän aktiivisen on liikuttava ilman muuta varovaisemmin ja vähitellen lisättävä harjoittelua jotta hän saa kehitystä. Paljon liikkunut ja kovakuntoinen voisi tietysti melko pitkäänkin pysyä suht terveenä aika vähällä ylläpitävällä treenillä, mutta kello katsonee tätä kehityksen eikä vähimmän mahdollisen terveyskunnon ylläpidon kannalta. Ja arvauksiahan nuo laitteet lähinnä antavat enemmän kuin totuuksia.

Link to post
Share on other sites
21 minuuttia sitten, perttu kirjoitti:

Sietokyky kuulostaa ylittyessään vähän dramaattiselta suomennokselta, englanniksihan tuo on alunperin vain fitness tai krooninen harjoituskuorma. No onhan siinä tietty ajatus, mutta ikäänkuin kehittävä harjoittelu olisi aina sietämättömän raskasta 😄

Strain and Tolerance

In addition to the Cardio load from individual training sessions, the new Training Load Pro feature measures your short term Cardio load (Strain) and long term Cardio load (Tolerance).

Strain shows you how much you have strained yourself with training lately. It shows your average daily load from the past 7 days.

Tolerance describes how prepared you are to endure cardio training. It shows your average daily load from the past 28 days. To improve your tolerance for cardio training, you need to slowly increase your training over a longer period of time.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
1 tunti sitten, seiloska kirjoitti:


Niin arvelinkin. Minulla ei nuo sykevyöt pysy käännöksissä päällä. Tuskin H-10 olisi poikkeus.

Juu kyllä aika kireällä saa pitää, silti vähän välillä korjailla vyön asentoa 🙂. Jostain syystä V800 kello tunnistaa paremmin uintityylit? Teen aina volttikäännöksen altaan päässä, joskus tämä Grit jättää 25m väliin? V800 ei tehnyt tuota koskaan. Toki noikin on aika harvinaisia onneksi. Jostain syystä perhosuinti muuttuu rintauinniksi Gritillä? V800 ei erehtynyt koskaan tässäkään? Mutta en kyllä silti V800 vaihtaisi takaisin. Gritissä kuitenkin niin moni asia parempi kuin tuossa luottopeli V800.

Link to post
Share on other sites

Osallistu keskusteluun

Voit nyt heti vastata ketjuun ja rekisteröityä myöhemmin. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy