Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Polar Vantage V ja Polar Vantage M

Recommended Posts

• Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Unen seuranta on tässä Polarissa aika mielenkiintoinen ominaisuus, verrattuna Garminiin. Garmin aikana en seurannut unikäppyröitä ikinä, vaikka kai ne olisi sieltäkin jostain löytänyt. Polar kyllä ker

Tuli sittenkin hommattua Vantage V vaikka uhosin toisin. 😅   Ensimmäisiä huomioita 24 h käyttökokemuksella ja yksi 30 min lenkki tehtynä: (satunnaisessa järjestyksessä)   - Näyttö

Ok. Siinä siis tuli jo toinen syy, miksi tuota kelloa ei voi hankkia kun ei ole urhelija. Harmi. 

Posted Images

32 minuuttia sitten, VPLAH kirjoitti:

Sen verran pitää lisätä että minulla ei kyseiset avut auttaneet. Edelleen painin samojen ongelmien kanssa ja mietin että miten vaikeaa matkan mittaaminen voi olla. 

Ei yllättänyt. Mittari onkin Huippu-urheilijoille, oot huono uimari?

Polar ei voi näin sanoa. 

On 8.11.2019 at 22.00, n0gesr kirjoitti:

Siis minulla on se ollut nyt 6kk ja ei laske oikein. Tänäänkin pikaset vaparit 525m jakello näytti 425m. 

Mä kyselin hommaa Polarilta ja sain sellaisen liipa laapa perus vastauksen mutta varmistan nyt kuitenkin. Kun aloitat uinnin niin ethän lähde heti uimaan kun laitat tuon päälle..ja kun teet käännökset niin onhan ne sillai jämäköitä eikä löysiä...eli siis tapahtuu selkeä kiihtyvyys. Ja jos hitaampia uimareita joutuu väistelee (ja pahimmassa tapauksessa vaihtaa lajia esim. rinuliin) niin silloin kanssa voi seota...mulla on kaikki kello mallit tehneet noihin liittyvin takia sitä ettei mittaa kaikkea matkaa. Nykyään treenaan treeni porukassa niin ei ole tota jälkimmäistä ongelmaa..

On 7.11.2019 at 12.35, nana73 kirjoitti:

Sama Polar M:llä. Ei hyväksy perhosesta kuin puolet. Mulla on jäänyt senlainen fiilis että kovimmat vedot se ottaa mutta rennommat ei, siis jos perhosesta puhutaan. Polar V800 ei koskaan erehtynyt matkasta eikä uintityylistä. Tämä M on silkkaa jätettä jos siihen vertaa!

Saatat olla oikeessa ton kanssa..mä oon nyt vasta alkamassa oppimaan uimaan perhosta ns. matkavauhtia..eli jaksan kaikki 50m yhteen menoon kuolematta..eli saan jo vähän liukuakin tohon joten voihan se olla et jos veto on rauhallinen niin ei reagoi...

Aikasempien kellojen aikaan en osannut perhosta niin ei ole vertailupohjaa..:(.

Eilen toimi jo paljon paremmin uinnissa. Alkuun jätti yhden 25m pätkän laskematta, mutta myöhemmin laski jonkun tuplana joten 1500m oli myös kellossa 1500m. 🙂 Pitäis varmaan opetella muutakin kuin rintauintia, eilen kokeilin selkää mutta oli niin ruuhkaa että meni lopulta vaan muiden väistelyksi, kun radalla oli viisi uimaria joista kaksi veti vaparia ja kolme rintaa. Muut radat olikin sitten uimakoulun käytössä.

• Like 2

Tässähän vois itekin vetää taas uimahousut jalkaan, ku kelit menee niin karseaksi, ettei loskapaskassa viiti millään tavalla kyntää. Aikanaan V800 antoi kyllä vaparista tarkat uintimetrit, mutta Vantage Veetä en ole vielä altaassa uittanut.  Taitaa olla suurin syy uintitavassa/tekniikassa, jos lukemat ei vastaa todellisuutta. 

Onko kellään muulla ollut vastaavaa ongelmaa?

3vkoa ollut Vantage M käytössä, uusin firmis sisällä. Käytän kelloa vain treenien aikoina. Toimii hyvin, mutta viime LA lenkin ja TI futistreenit kadottanut kellosta ja Flow:sta. Aktiivisuus näkyy, mutta ei treeniä. Todella ärsyttävää.

Tätä ei ikinä tapahtunut V800 kanssa.

Edit. liite LA 09.11. "kadonneesta" hölkästä.

1.jpg

2.jpg

37 minuuttia sitten, Freeze kirjoitti:

Toimiiko Vantage V jollaillain juoksussa viimeisimmän päivityksen jälkeen? Olen ottanut km-väliajat ja äänet pois lajiprofiilista. Silti tänäänkin katkesi treenin tallennus kohtaan 5.01 km. Tämä taisi olla nyt neljäs epäonnistunut tallennus. Alkaa kärsivällisyys loppua...

Onko sinulla Auto Pause päällä? Se voisi aiheuttaa tuollaista. Ohjelmistossa on vikaa.

tunti sitten, Freeze kirjoitti:

Toimiiko Vantage V jollaillain juoksussa viimeisimmän päivityksen jälkeen? Olen ottanut km-väliajat ja äänet pois lajiprofiilista. Silti tänäänkin katkesi treenin tallennus kohtaan 5.01 km. Tämä taisi olla nyt neljäs epäonnistunut tallennus. Alkaa kärsivällisyys loppua...

Oletko asentanut tämän 30.10.2019 tulleen päivityksen? Päivitys tuli juuri tuota vikaa varten.

https://support.polar.com/en/updates/polar-vantage-v-and-vantage-m-411-firmware-updates

1 tunti sitten, Freeze kirjoitti:

On toiminut VV juoksussa, hiihdossa ja pyöräilyssä normaaliin tapaan. Autostoppia en ole käyttänyt.. Kierrokset ovat olleet koko ajan käytössä.

Taitaa sitten toi autostopin bugi piinata edelleen, jos sulla uusin päivityskin kellossa 🤔