Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Polar Vantage V ja Polar Vantage M

Recommended Posts

• Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Unen seuranta on tässä Polarissa aika mielenkiintoinen ominaisuus, verrattuna Garminiin. Garmin aikana en seurannut unikäppyröitä ikinä, vaikka kai ne olisi sieltäkin jostain löytänyt. Polar kyllä ker

Tuli sittenkin hommattua Vantage V vaikka uhosin toisin. 😅   Ensimmäisiä huomioita 24 h käyttökokemuksella ja yksi 30 min lenkki tehtynä: (satunnaisessa järjestyksessä)   - Näyttö

Ok. Siinä siis tuli jo toinen syy, miksi tuota kelloa ei voi hankkia kun ei ole urhelija. Harmi. 

Posted Images

8 minuuttia sitten, Pyörämees kirjoitti:

Itse mietin ihan samaa parin yön perusteella Vantage Veen käyttäjänä, että tarviiko tehdä enää ortoa erikseen. Täytyypä seurailla kertyvää dataa. 

Eli ilmeisesti unen seuranta on sinulla toiminut päivityksen jälkeen normaalisti. 

Jostain syystä itsellä tökkii ja kaikki entinen data hävisi ja viime yöstä ei ainakaan tullut mitään tietoa. 

25 minuuttia sitten, JayLeino kirjoitti:

Eli ilmeisesti unen seuranta on sinulla toiminut päivityksen jälkeen normaalisti. 

Jostain syystä itsellä tökkii ja kaikki entinen data hävisi ja viime yöstä ei ainakaan tullut mitään tietoa. 

Minulla tosiaan Ignite 1.2.4 ja ihan viime aikoina on toiminut OK. En ole keksinyt mitään järkevää syytä miksi silloin tällöin jättää unidatan keräämättä / analysoimatta.

Mulla on myös unenseuranta toiminut normaalisti ja kohta saadaan se kolmaskin yö pakettiin, jotta tuo  Nightly Recharge antaa enemmän dataa.

Sellaisen huomasin, että enää ei pysty käsin muokkaamaan uniaikoja Flow-sovelluksesta tai verkkopalvelusta. Joskus näitä tulee fiksailtua, mikäli on herännyt paljon aiemmin, kun nousee sängystä...

Vantage V siis käytössä.

22 tuntia sitten, JayLeino kirjoitti:

Onko muilla päivityksen jälkeen ollut unen seurannassa ongelmia? Minulla lukee, ettei tallennettuja tietoja. Sykkeen seuranta on kyllä päällä, joka on edellytyksenä asiassa.

Päivitys myöskin hävitti kaikki aikaisemmat tiedot unen seurannasta. 

Mulla unen seuranta toimii kyllä muuten, mutta unitulos on ollut joka yö 0/100. Onko muilla ollut tuollaista ongelmaa?

Unitiedot löysin nyt hieman toisesta paikkaa, mutta ”etusivulla” näkymä on tämä:

CFC4B0F6-E937-440A-B4C1-9E79CA548EB7.jpeg

3 tuntia sitten, veskur kirjoitti:

Mulla unen seuranta toimii kyllä muuten, mutta unitulos on ollut joka yö 0/100. Onko muilla ollut tuollaista ongelmaa?

Minulla on myös unitulos 0/100. Noissa joissain kohdissa tosin lukee kootaan vertailuarvoja. Joten voisiko asia tuosta elpyä ajan kanssa?

1 tunti sitten, JayLeino kirjoitti:

Unitiedot löysin nyt hieman toisesta paikkaa, mutta ”etusivulla” näkymä on tämä:

CFC4B0F6-E937-440A-B4C1-9E79CA548EB7.jpeg

Minulla on myös unitulos 0/100. Noissa joissain kohdissa tosin lukee kootaan vertailuarvoja. Joten voisiko asia tuosta elpyä ajan kanssa?

Mulla on ollu käytössä jo kolmena yönä, joten pitäis olla vertailuarvoja. Ite ajattelin tuon niin, että tuo ei nyt jostakin syystä osaa ottaa unitulosta, niin se on silloin 0/100 ja sen perusteella myöskään Nightly Recharge ei saa tuloksia, joista voisi päätellä mitään.