Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Suunto 9 Baro

Arvostele ketju:

KurJa
 Share

Recommended Posts

7 tuntia sitten, kiljander kirjoitti:

Kyllä se "running" on minkä valitsen vai onko siellä joku asetus vielä taustalla jonka voi muuttaa?

Niin jos editoit sitä running -aktiviteettia ja katsot onko siellä valittu yhdeksi näytöksi kompassi. Jos on, silloin -- jos edellisestä kalibroinnista on aikaa -- se varmaan haluaa että se kompassi kalibroidaan.

On 29.10.2019 at 16.07, Tarkki kirjoitti:

Toivottu päivitys tuli!!!

https://www.suunto.com/fi-fi/Uutiset/suunto-9-on-nyt-entistakin-parempi--uusi-ohjelmistopaivitys-saatavilla/

Olin yksi aktiinen palautteenantaja Suunnon suuntaan. Hienoa, että meitä kuunneltiin. En myykään omaa kelloani  🙂

Tuo on kyllä loistava päivitys.

Suunto 9 on alkanut taas kiinnostamaan, koska Garminin laatu ei vakuuta.

Saako Suunto 9 juoksuohjelmaa, esim puolimaralle? Garminissa on nyt kokeilussa ja on ollut hyvä. Kello ei vain taida kestää. 

41 minuuttia sitten, seiloska kirjoitti:

Saako Suunto 9 juoksuohjelmaa, esim puolimaralle? Garminissa on nyt kokeilussa ja on ollut hyvä. Kello ei vain taida kestää. 

Ei saa... Ei nyt sentään vielä ambitin veroinen ;)

En ole päässyt vielä juoksun testaamaan. Palautumisen ja unen seurannasta on minulle migreenikkona kuitenkin ollut jo hyötyä...

20191031_144333.jpg

On 29.10.2019 at 16.07, Tarkki kirjoitti:

Toivottu päivitys tuli!!!

https://www.suunto.com/fi-fi/Uutiset/suunto-9-on-nyt-entistakin-parempi--uusi-ohjelmistopaivitys-saatavilla/

Olin yksi aktiinen palautteenantaja Suunnon suuntaan. Hienoa, että meitä kuunneltiin. En myykään omaa kelloani  :)

Hyvä homma olen tässä 2kk pähkäillyt Ambit 3 Peakin päivitystä Garmin tai Suunto. Polarin olen jo jättänyt kolmikosta pois. 

Tuleekohan harjoitusten analysointi ohjelmat vielä paremmiksi? 

Riittäkö Baro 9 sisäiset palautumisen seuranta ominaisuudet päivityksen jälkeen? 

Seiskaa on uumoiltu ikäänkuin Spartan sportin seuraajaksi siinä missä 9 oli ultran seuraaja eli se 7 ilmestyessään lienee myös joiltain osin riisuttu ja edullisempi versio 9:stä.

Suuntohan on kyllä harjoitteluun paras ja kestävin laite kunhan ei heti ryntää ostamaan uusinta mallia ennenkuin bugit on korjattu...sama strategia toki pätee muihinkin merkkeihin. Totisempaa työpöytäanalyysia voi tehdä monissakin ohjelmissa joihin tiedot siirtyvät tuosta appista automaattisesti. Itse SuuntoApp on myös kehittynyt mutta pelkästään ei kyllä kelpaisi ainakaan itselleni.

Palautumisanalyysia voi harjoitella vaikka Kubioksella jos sitä numeerista tietoa haluaa todella hyödyntää. Kuinka hyvin minkään mittarin valmiit indeksit sitä sellaisenaan ennustavat en osaa sanoa. Kyllä melkein kaikki ihmiset ilmoittavat edelleen menevänsä ns. tuntuma edellä jos heiltä kysytään.

Fiksuinta ostaa kello ilman vyötä ja siihen Polarin h10 vyö suosiolla. 

5 tuntia sitten, perttu kirjoitti:

Suuntohan on kyllä harjoitteluun paras ja kestävin laite kunhan ei heti ryntää ostamaan uusinta mallia ennenkuin bugit on korjattu...

Tähän kuulisin mielellään vähän lisää perustelua ja avaamista. Mitä tuossa on parempaa tai kestävämpää vs. vaikka Garmin FR945 / F6? Nimim. voisin vuoden parin päästä hyvin harkita seuraavaksi kelloksi.

10 tuntia sitten, perttu kirjoitti:

Seiskaa on uumoiltu ikäänkuin Spartan sportin seuraajaksi siinä missä 9 oli ultran seuraaja eli se 7 ilmestyessään lienee myös joiltain osin riisuttu ja edullisempi versio 9:stä.

Suuntohan on kyllä harjoitteluun paras ja kestävin laite kunhan ei heti ryntää ostamaan uusinta mallia ennenkuin bugit on korjattu...sama strategia toki pätee muihinkin merkkeihin. Totisempaa työpöytäanalyysia voi tehdä monissakin ohjelmissa joihin tiedot siirtyvät tuosta appista automaattisesti. Itse SuuntoApp on myös kehittynyt mutta pelkästään ei kyllä kelpaisi ainakaan itselleni.

Palautumisanalyysia voi harjoitella vaikka Kubioksella jos sitä numeerista tietoa haluaa todella hyödyntää. Kuinka hyvin minkään mittarin valmiit indeksit sitä sellaisenaan ennustavat en osaa sanoa. Kyllä melkein kaikki ihmiset ilmoittavat edelleen menevänsä ns. tuntuma edellä jos heiltä kysytään.

Fiksuinta ostaa kello ilman vyötä ja siihen Polarin h10 vyö suosiolla. 

Neuvooko tuo Kubios mitään treenaukseen? Tieto lisää tuskaa, kun noista ei ymmärrä maallikko. 

H10 vyö löytyy. Mitäs Suunnon mallia tällä hetkellä kannattaisi harkita barometri pitää olla. Spartan barolla vai 9baro?

Osallistu keskusteluun

You are posting as a guest. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy