Jump to content
Juoksufoorumi.fi

X-Caliber

100 km MM-kilpailu 8.9.2018

Recommended Posts

tunti sitten, kimmoke kirjoitti:

offtopic.Vain idiootit pyytää oikeasti anteeksi (voi tietysti niinkin tehdä) ja oikeudessa sillä ei ole mitään merkitystä tuomion kannalta tai jos vaikka katuu tekoaan. Se on vain raamatusta tullut tapa.

Enkä näe sitä nerokkaana "keksintönä". Pyysikö poliitikot anteeksi, kun hukkasivat saksassa ilman ostoon 4,3mrd € ?

Se ei muuta tapahtunutta tai sanomisia mitenkään.

" Kaj-Erik Relan­der onnis­tui valtio-omisteisen Sone­ran pää­joh­ta­jana vuonna 2000 huk­kaa­maan suo­ma­lais­ten kan­sal­lis­va­ral­li­suutta “vain” 4,3 mrd euroa. Omia sijoit­taes­saan olisi Kaj-Erik saat­ta­nut olla him­pun ver­ran huo­lel­li­sempi. Temppu onnis­tui osta­malla Sak­sasta fir­man piik­kiin huu­to­kau­palla yksi­noi­keu­den ns. UMTS -taa­juuk­siin mat­ka­pu­he­lin­lii­ken­nettä var­ten. Tek­niikka osoit­tau­tui kui­ten­kin hyö­dyt­tö­mäksi, ja sijoi­tuk­sen arvo nol­lau­tui. “Liike-elämässä on ris­kinsä” kom­men­toi Relan­der, ja sijoit­tau­tui sit­tem­min Englan­tiin rahoitusneuvojaksi (!). "

Tämä oli ehkä hämmentävin juoksufoofumilla lukemani kommentti. 

2 tuntia sitten, henok kirjoitti:

Tämä oli ehkä hämmentävin juoksufoofumilla lukemani kommentti. 

Ha ha siksi se olikin offtopicia, kuten alusta voi lukea ja tämä on muuten juoksufoorumi tai voi se olla tuokin, mutta toisessa ulottuvuudessa tai r-vikaisen.

No virheitä sattuu ja hämmensi tuo vähän itseäkin, mutta ei siitäkään anteeksipyynnölllä enää selviä ja halusin myös todistaa väitteeni, että on asioita joihin ei mitkään anteeksipyynnöt riiitä se olisi jo liian kornia

Tässä toisesta foorumista mun tekemästä tredistä jossa myös anteeksipyyntö ei voi auttaa:  https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201809112201193015_u0.shtml

Jopa minä voin miettiä puheassani mitä seuraavaksi sylkäisen ulos suustani..

Sitten kun /jos olen jo sylkäissyt en pysty enää perumaan sitä sanaa minkä olen sanonut..

Kivi mikä heitetty ei tule enää takaisin ..Voisihan  ns. "" elittiikin " miettiä mitä sanoo...Mä en 

oo vielä tavannu kuin kuolevaisia tällä planeetalla...Voishan se olla kiva ottaa vaikka 5e seteli messiin kun vaihdetaan hiippakuntaa...mutta ei taida onnistua kun potkaistaan tyhjää...

Niin no, itse ainakin (liittyy tuohon ulkonäkökommentointiin) aattelin @GrigoriSoiros kommenttiakin samalla tavoin kuin itse: ammattilaiseksi siirryttyään näyttää treeni koventuneen, koska sokeampikin näkee IG-kuvista, että rasvaprosentti on pienentynyt entisestään. Eikä siinä kommentoimisessa sinänsä pahaa ole, siis toki asian voi ilmaista ilkeästikin, mutta itse ainakin aattelen, että nimenomaan kova treeni näkyy Noorassa. :) 

Ja aivan taatusti samoin kommentoisin myös miesten muuttuneita kroppia :) Siinähän sen näkee, miten reeni puree.

Hei, no hard feelings. Itte innolla seuraan Nooran tekemisiä ultramaailmassa ja tässä on yks hatunnoston paikka taas! :) Huikee nainen!! :1st:

tunti sitten, firestarter kirjoitti:

Niin no, itse ainakin (liittyy tuohon ulkonäkökommentointiin) aattelin @GrigoriSoiros kommenttiakin samalla tavoin kuin itse: ammattilaiseksi siirryttyään näyttää treeni koventuneen, koska sokeampikin näkee IG-kuvista, että rasvaprosentti on pienentynyt entisestään. Eikä siinä kommentoimisessa sinänsä pahaa ole, siis toki asian voi ilmaista ilkeästikin, mutta itse ainakin aattelen, että nimenomaan kova treeni näkyy Noorassa. 🙂

Ja aivan taatusti samoin kommentoisin myös miesten muuttuneita kroppia 🙂 Siinähän sen näkee, miten reeni puree.

Hei, no hard feelings. Itte innolla seuraan Nooran tekemisiä ultramaailmassa ja tässä on yks hatunnoston paikka taas! 🙂 Huikee nainen!! :1st:

Kiitos naisellisesta näkökannasta!