-Emilia- 0 Ilmoita asiattomasta viestistä Posted 10. toukokuuta , 2018 Osaiskohan joku kertoa löytyykö tän juoksun reittiprofiilia jostakin? Olen ymmärtänyt että suhteellisen mäkinen reitti. Lainaa Share this post Link to post Share on other sites
OlliL 1 520 Ilmoita asiattomasta viestistä Lähetetty 11. toukokuuta , 2018 En tiedä profiilista, mutta reittikartta löytyy täältä. Kerran olen juossut tuolla maratonin, mutta reitti on näköjään muuttunut siitä kerrasta. Ajattelisin positiivisesti, että tuohan on suhteellisen tasainen reitti. Siinä menee monta kilometriä tasaista järvenrantaa. Varmasti jotain pientä nousuakin rannalta toiselle siirryttäessä, mutta enemmän on sitä tasaista rantareittiä. Ehdottomasti maisemiltaan yksi parhaista juoksutapahtumista, johon olen osallistunut. Lainaa Share this post Link to post Share on other sites
Timo 125 Ilmoita asiattomasta viestistä Lähetetty 11. toukokuuta , 2018 Viime vuonna osallistuin. Muistissa myös kaunis reitti upeassa Heinäkuun säässä. Mutten tasaisuudesta voi itsekään puhua. Kummasti ne nousut jää aina mieleen varsinkin toisella kierroksella mennessä. Porukkaa oli paljon liikkeellä keskustan kohdalla. Varmaan oopperajuhlat osaltaan lisäsivät turistien määrää. Itselleni ei ainakaan mikään ennätysreitti mutta kiva elämyslisä kesän reissujen lomaan. Lainaa Share this post Link to post Share on other sites
ruiskarhu 1 914 Ilmoita asiattomasta viestistä Lähetetty 11. toukokuuta , 2018 Jos tavoitteena tietty ns. huippujuoksua muutenkin vaativa aikaraja, vaatii reitti malttia riittävästi. Muuten lopun terävissä ja loivemmissakin pitemmissä nousuissa voi hävitä paljon. Mutta järkevästi juostuna ihan hyvä ja riittävän nopea reitti, sen lisäksi, että on parhaita kaupunkeja kesällä tuo SLN. 2014 juostiin puolikas vielä yhtenä kierroksena, lämmintä 28. Silti reilun silloisen ennätyksen juoksin. Lainaa Share this post Link to post Share on other sites
hatapa 1 980 Ilmoita asiattomasta viestistä Lähetetty 11. toukokuuta , 2018 Suurinpiirtein samalla reitillähän tuo taitaa mennä, kuten aiempinakin vuosina. Porukkaa siellä on ihan kiusaksi asti ja tuossa Olavinlinnan rantaraitilla joutuu puikkelehtimaan pukuhemmojen seassa. Itse jouduin useampaankin kertaa huutelemaan latua, kun tuolla muutama vuosi sitten juoksin. Toinen paha paikka on kun tullaan torille. Sielläkin on porukkaa kesällä ihan sikana ja simona. Mäkiä reitillä riittää, kuten aiemmin on todettu. "Onneksi" ne osuvat pääosin reitin loppupuolelle, jolloin ei enää tarvitse säästellä. Lainaa Share this post Link to post Share on other sites