Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kylmää terästä

Camilla Richardssonin vauhti kiihtyy

Recommended Posts

2 minuuttia sitten, tb2 kirjoitti:

Tämän takiako CR vaihtoi valmentajaa? Halusiko Storbacka muuttaa CR:n harjoittelua ja Kessi lupasi jatkaa Storbackan metodeilla?

Jaa-a menee sisäpiiri tiedon puolelle, mutta kai idiooteinkin urheilija vaihtaa valmentajaa jos kehitystä ei tule.

Guest Baltsu
On ‎14‎.‎6‎.‎2018 at 10.52, kimmoke kirjoitti:

juoksutekniikka on hyvä, poislukien esteiden kanssa pelaaminen.

Tosin ei se esteiden kanssa pelaaminen ole niin surkeaa kuin Erikssonilla, joka ei ole koskaan oppinut askeltamaan niitä. Tosin hyvässä seurassa siinä mielessä, sillä osa kenialaisista miehistäkään ei osaa ollenkaan estetekniikkaa, mutta silti juoksevat lujaa.

18 minuuttia sitten, kimmoke kirjoitti:

Jaa-a menee sisäpiiri tiedon puolelle, mutta kai idiooteinkin urheilija vaihtaa valmentajaa jos kehitystä ei tule.

Juu, mutta olen tulkinnut viestisi niin, että kehitystä ei tule uudenkaan valmentajan, Kessi, kanssa.

21 minuuttia sitten, tb2 kirjoitti:

Juu, mutta olen tulkinnut viestisi niin, että kehitystä ei tule uudenkaan valmentajan, Kessi, kanssa.

Ei varmaankaan tule jos esteiden ylittämisen pelko on psykologista. Mun mielestä myös pelkää esteitä huonon tekniikan lisäksi.

Lontoon epäonnistumisen jälkeen oli blogi kirjoittelutkin loppuneet sivustolla ?

Arka urheilija ei voi menestyä. Seiväshyppy onkin mun mielestä  yleisurheilun kuningaslaji.

4 tuntia sitten, Guest Baltsu kirjoitti:

4 tuntia sitten, kimmoke kirjoitti:

Ei varmaankaan tule jos esteiden ylittämisen pelko on psykologista. Mun mielestä myös pelkää esteitä huonon tekniikan lisäksi.

Lontoon epäonnistumisen jälkeen oli blogi kirjoittelutkin loppuneet sivustolla ?

Arka urheilija ei voi menestyä. Seiväshyppy onkin mun mielestä  yleisurheilun kuningaslaji.

Oliskohan niin että tuo estepelko + väsy johtaa huonoon tekniikkaan.  Tuosta esteiden ylittämisestä olisi helpoin ottaa muutama sekunti loppuajasta pois eli eiköhän sitäkin ole harjoiteltu.  

1 tunti sitten, Keijo Anneli kirjoitti:

Oliskohan niin että tuo estepelko + väsy johtaa huonoon tekniikkaan.  Tuosta esteiden ylittämisestä olisi helpoin ottaa muutama sekunti loppuajasta pois eli eiköhän sitäkin ole harjoiteltu.  

Varmasti näinkin käy. Ponnistusvoima heikkenee kisan aikana ja epävarmuus lisääntyy estettä lähestyessä.

Oliskohan CR joskus kunnolla kaatunut/satuttamut itseään ja ei ole päässyt pelon yli koskaan ?

Esim. turvalleen vesiesteeseen ?  Ja en sano etteikö itsellekin joku kammo jäisi tuollaisesta.

4 tuntia sitten, Kylmää terästä kirjoitti:

No kuka kertoisi Richardssonille, että siirtyisi kokonaan sileille juoksumatkoille. Kymppi siis ainakin kulki huhtikuun puolella lupaavasti, mutta onko kuntokäyrä jo selvästi laskussa?

Eikö Kessi tiedä, että mitä matkoja valmennettavallaan juoksettaa? Ja luuletko, että Kessi on ajoittanut CR:n huippukunnon huhtikuulle?

Eiköhän euroopanmestari tiedä, että miten huippukunto saadaan osumaan EM-kisoihin.

• Like 1

Mikä tässä Richardssonilla on ongelmana, minä en näe. Tyylikäs juoksija, joka on selvästi taas tänä vuonna ottanut askeleen eteenpäin. Kirivaihdetta ei löydy, joten pidemmät matkat varmaankin olisivat hänelle paremmat, mutta nuoren juoksijan kannattanee juosta vielä lyhyempiä, jopa tonnivitosia suosittelisin. Esteet pysynevät ohjelmassa ainakin niin kauan kuin Jukka on valmentajana, eikä estetekniikka ei ole mitenkään huonoimmasta päästä. Ja kuten joku Guest aiemmin mainitsi, niin ihan toivottomilla esteiden ylityksillä on pärjätty ihan huipulle asti.

• Like 2
  • Thanks 1

Henkilökohtaiset ennätykset 

Camilla Richardsson

Ulkoradat
  • 1 500 m: 4.20,32                            maaiman ennätys Dibaba 3.50+
  • 3 000 m: 9.03,8                         Wang Junnxia  kiina 8.06+
  • 3 000 m esteet: 9.41,73           Ruth Jebeth  8.52+
  • 5 000 m: 15.57,95                     Dibaba  14.11+
  • 10 000 m: 32.39,01                 Wang Junxia 29.31+ maailman ennätys...
Sisäradat
  • 1 500 m: 4.24,90
  • 3 000 m: 9.13,44