Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kylmää terästä

Camilla Richardssonin vauhti kiihtyy

Recommended Posts

3000m esteet jotain 9:42 ei tehnyt uutta ennätystäkään. Viimeinen "kirikierroskin" vain n. 2s nopeampi kuin muut. Tuolla kirillä ei voi kisoja voittaa ikinä.

Esteillekin sipsutellaan ja vauhti on melkein hölkkää ennen estettä. Ei vakuuttanut ainakaan mua.

Muut ketjussa taisi luulla vähän liikoja tuon 10km juoksun jälkeen.

46 minuuttia sitten, Spica kirjoitti:

Eka estekisa on aina eka estekisa kauteen. Katsotaan nyt vielä kuukausi eteenpäin. Vauhti on sileällä lisääntynyt merkittävästi, kyllä se näkyy vielä esteissäkin kunhan estejuoksuja tulee lisää 🙂

Olen samaa mieltä. Juoksu näytti oikeinkin hyvältä. Voimakkaammalta kuin aiemmin. On 9.30 alitus mahdollinen, jopa todennäköinen.

tunti sitten, tb2 kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Juoksu näytti oikeinkin hyvältä. Voimakkaammalta kuin aiemmin. On 9.30 alitus mahdollinen, jopa todennäköinen.

Minä sanon, että ei mene se pitää juostakin. 3000m sileä pitäisi mennä johonkin 8:57. Riittääkö edes ?

Muistellaan vaikka Lonttoon MM-kisat 10:07 alkuerissä heti karsiutuminen.

Kuinka moni edes katsoi tuon juoksun ? Vähemmän irvistystä ja enemmän happea niin kulkisi paremmin.

Kehutaan nyt kuitenkin, että juoksutekniikka on hyvä, poislukien esteiden kanssa pelaaminen.

Mulla on vaan luottamus mennyt ja pessimisti ei myös pety koskaan.

12 minuuttia sitten, kimmoke kirjoitti:

Kuinka moni edes katsoi tuon juoksun ? Vähemmän irvistystä ja enemmän happea niin kulkisi paremmin.

Kehutaan nyt kuitenkin, että juoksutekniikka on hyvä, poislukien esteiden kanssa pelaaminen.

Mulla on vaan luottamus mennyt ja pessimisti ei myös pety koskaan.

Juoksu oli aika erikoinen jo pelkän jäniksen osalta. Eka kilsa liian lujaa, ja toinen "madellen".

CR itsekin myönsi, että estetekniikka hajosi lopussa. PB-juoksu ollut aikanaan "nappijuoksu", ja Espoossa peruspäivä.

Itse ainakin mielenkiinnolla odotan tulevaa. Täydellisellä juoksulla varmasti juoksee 9.30 tienoille.

43 minuuttia sitten, miklai kirjoitti:

Juoksu oli aika erikoinen jo pelkän jäniksen osalta. Eka kilsa liian lujaa, ja toinen "madellen".

CR itsekin myönsi, että estetekniikka hajosi lopussa. PB-juoksu ollut aikanaan "nappijuoksu", ja Espoossa peruspäivä.

Itse ainakin mielenkiinnolla odotan tulevaa. Täydellisellä juoksulla varmasti juoksee 9.30 tienoille.

Joo, mutta jänis kävi myös vesiesteellä uimassa ja muutenkin aika surkea jänis liikaa väliäkin Camillaan, ei näin.

kisoja enemmän alle...sellaset 20- 40 kisaa vuodessa ois musta aika hyvä satsi ...jos kunto -paikat kestää sellaista rääkkiä ..jos kunto nousee vielä ? herkkyyttä täytys saada esiin niin vauhti lisääntyy ja rentous tulee juoksuun  sitä kautta sekunteja rapisee ajasta pois..ugh - olen puhunut ...:running:

ostarva golden spike 2018 ..naiset esteet 3000m

1. ken Jerotu norah     9.11.33

2. uga Chemutai Norah  9.16.89

3. ken jepkemei Daisy    9.23.70

4.ken tuigong caroline   9.30.62

5. ken chepkemoi joan   9.30 70

kymmenes veti veilä 9.38+  / 10 parhaan juokossa 5 ken 1 slo 1 ranska 1 etiophia 1 uga 1 hun...kova tasonen kisa naisilta...

Ja kolmen kilometrin väliaika oli? 9.34? Sanoisin, että jos se vauhti on tuntunut liian hapokkaalta, kannattaa huolestua. Selvää on tietenkin, että kaikilla muilla meni hyvin.

Vasa IS:n Camilla Richardsson oli 5000 metrillä ennätysvauhdissa kolme kilometriä, jonka Valko–Venäjän Katarina Karnejenka veti juoksun "jäniksenä". Maaliin Richardsson tuli kauden kotimaisessa kärkiajassa 15.58,49, kun oma ennätys oli 15.57,95.

– Jänis teki täydellistä työtä, mutta neljäs kilometri oli sitten aivan liian hidas. Olen silti ihan tyytyväinen, että tuli tuollainen aika, vaikka jalat tuntuivat tahmealta. Keskiviikon estekilpailusta Espoosta oli vissiin liian vähän aikaa, Richardsson sanoi.

http://www.yleisurheilu.fi/uutinen/helanderilta-pitka-yliastuttu-ja-kakkossija-richardsson-ennatyksen-tuntumassa

13 tuntia sitten, Uolevi kirjoitti:

Ja kolmen kilometrin väliaika oli? 9.34? Sanoisin, että jos se vauhti on tuntunut liian hapokkaalta, kannattaa huolestua. Selvää on tietenkin, että kaikilla muilla meni hyvin.

Vasa IS:n Camilla Richardsson oli 5000 metrillä ennätysvauhdissa kolme kilometriä, jonka Valko–Venäjän Katarina Karnejenka veti juoksun "jäniksenä". Maaliin Richardsson tuli kauden kotimaisessa kärkiajassa 15.58,49, kun oma ennätys oli 15.57,95.

– Jänis teki täydellistä työtä, mutta neljäs kilometri oli sitten aivan liian hidas. Olen silti ihan tyytyväinen, että tuli tuollainen aika, vaikka jalat tuntuivat tahmealta. Keskiviikon estekilpailusta Espoosta oli vissiin liian vähän aikaa, Richardsson sanoi.

http://www.yleisurheilu.fi/uutinen/helanderilta-pitka-yliastuttu-ja-kakkossija-richardsson-ennatyksen-tuntumassa

Joo tuon verran pitäsi juosta aitojen kanssakin (9:34), jotta voisi sanoa: eteenpäin on menty.

Nyt voidaan ainakin unohtaa ne 9:30 alitukset 3000m esteissä, valitettavasti.

Tämä ei tarkoita, että ajattelussani olisi negatiivisia vääristymiä vaan tosiasiat on totta.

Itse haluaisin kaikkien onnistuvan, mutta se ei vaan ole mahdollista. CR on jäänyt tuolle tasolle.

Jos urheilija vuosikausia polkee paikoillaan niin silloin ei auta tehdä asioita samalla tavalla kuin ennen on tehty.

tunti sitten, kimmoke kirjoitti:

Jos urheilija vuosikausia polkee paikoillaan niin silloin ei auta tehdä asioita samalla tavalla kuin ennen on tehty.

Tämän takiako CR vaihtoi valmentajaa? Halusiko Storbacka muuttaa CR:n harjoittelua ja Kessi lupasi jatkaa Storbackan metodeilla?