Jump to content
Juoksufoorumi.fi

simi

Kaldoaivi Ultra Trail 10-11.8.2018

Recommended Posts

12 minuuttia sitten, Muusa kirjoitti:

Jotenkin ajattelin jutustelun menevän aamupalapöydässä näin: "Moi, sä oot varmaan se Saara? Siis ei mulla mitään asiaa ole, muutaku että oot huikee. Hyvää kaurapuuroa!" Ja sitten ois pitäny luikkia tosi nopeesti takas huoneeseen, koska mitä nyt tollaseen voi odottaa vastaukseksi 😄

Ps. En suakaan ole ikinä uskaltanu lähestyä... Oot ollu niin keskittyneen oloinen!

Ja minä olen sitten tästä kolmikosta se kaikkein helpoiten lähestyttävin persoona?? Minun julkisuusimago kaivannee siis hieman korjausta tässä "henkisesti kovien polkujuoksijoiden"-kerhossa. Olisiko vinkkejä @vmaksi 😊?

• Like 2

1 minuutti sitten, liukasluikku2 kirjoitti:

Ja minä olen sitten tästä kolmikosta se kaikkein helpoiten lähestyttävin persoona?? Minun julkisuusimago kaivannee siis hieman korjausta tässä "henkisesti kovien polkujuoksijoiden"-kerhossa. Olisiko vinkkejä @vmaksi 😊?

Ei kannata hymyillä niin paljon ja käy hankkimassa salilla leveämmät hartiat 😃 

• Like 2

Makez76 kärjessä noin 5 minuutin erolla 30km kohdalla, näyttäisi siltä että nyt alkaa ero repeämään. Kiljanderi kaiketi sijalla 6, noin 25 min kärjestä.

Taidan vaihtaa pihvit falafeleihin ja olla ensi vuonna viivalla.

• Like 3

30 minuuttia sitten, liukasluikku2 kirjoitti:

Niin sillo Vuokatissa "valittavissa" oli sinä tai Saara! En nyt hartioita ehtinyt vertaamaan, mutta olit "tuttu" foorumilta 😄

Ps. Pesen hartiamitassa teidät kaikki...

Ja edit. Nyt kun mietin, niin ei se avausrepliikkini "Ootko sä se liukasluikku?" kovin nerokkaalta enää tunnu 😛

• Like 1
  • Haha 1

46 minuuttia sitten, Muusa kirjoitti:

Ja edit. Nyt kun mietin, niin ei se avausrepliikkini "Ootko sä se liukasluikku?" kovin nerokkaalta enää tunnu 😛

No eipä se minunkaan nerokkuuteni tuossa vaiheessa iltaa enää suuria vedellyt, mutta pääsin kuitenkin samaan kuvaan Saaran kanssa. Kai sekin jokin saavutus on tämän ketjun perusteella... 😀

@kiljanderin maltillinen alku kärjen perässä ja tuntumassa lupailee jännää yötä...

• Like 1

13 minuuttia sitten, Muusa kirjoitti:

Päätalo vetelee nyt karttajäljen ulkopuolella, mutta kaiketi kartta on taas  väärässä?

Samaa tietä on menneet kaikki kolme edellistäkin, joten ilmeisesti kartta on väärässä ja reitti on luonnossa merkitty tuohon tielle.

Myöskin maali on GPS-kartalla ilmeisesti väärässä paikassa, liian aikaisin. Maalin piti olla koulukeskuksella ja kartassa on "Koulu" edempänä, siellä minne Mattilan ja Aspegrenin gps-jälki päättyy...

• Like 1

Päätalo maalissa myös. Hienosti juostu.

GPS:stä päätellen yksikään juoksija ei ole vielä keskeyttänyt, ja viimeinenkin ohitti Mieraslompolon huoltopisteen ainakin kolme tuntia ennen cutoffia. Niin että suhteellisen hyvin menee myös siellä tulosluettelon toisessa päässä 🙂 (toki sieltä Mieraslompolosta vielä matkaa riittää, mutta tässä vaiheessa näyttää hyvältä)

• Like 1

@kiljanderlla on edessään vielä pari raskasta kilometriä jyrkkine alamäkineen ja asfalttipätkineen (tekee reisille hyvää...), mutta varmasti "takaisin ihmisten ilmoille" pääsy ja pitkän urakan suorittaminen nostavat fiiliksen korkealle.

Jos Herra K ei nyt viimeisen alamäen kunniaksi ala pyöriä alaspäin, niin onnittelut jo nyt hienosta suorituksesta! Ei voi mitään, mutta edelleen käy kateeksi kaikille niille, jotka tuonne ovat päässeet juoksemaan...

• Like 3