Jump to content
Juoksufoorumi.fi

karva

Kauhajoki ultra running festival 2018, 24h epävirallinen SM-kilpailu

Recommended Posts

Juoksua kuukausittain seuraavasti vuoden alusta 363, 358, 225 (maaliskuussa parin viikon flunssa), 540, 478, 338.

Ja matkana 6 d juoksu. Melko hermostunut olo, koska aiemmin olen osallistunut vain 100 km juoksuihin, jotka on menneet alle 12 h tunnissa. Nyt siis ajallisesti yli 12-kertainen suoritus edessä.

Tyytyväinen olen jos menee yli 400 km, tavoitteena kuitenkin yli 500 km.

Mutta joo, matka ja aika on pitkä, joten nöyrällä mielellä lähden matkaan.

Viime hetken vinkit juoksustrategiasta ja varusteista tervetulleita.

• Like 2
  • Thanks 1

24h epävirallinen SM- kisa on juuri käynnistynyt. Mitä tekee @X-Caliber? Entä @Jamo57? Etunimikaimani laittanee >200km tauluun komeasti - sen verran vakuuttavaa on kehitys ollut. Tsemppiä kaikille!!!

https://live.eqtiming.com/43554#result:162316-0-0-0-1-

Edit. Ensimmäinen tuleva seinäänjuoksijakin on bongattu. Estonian mies on lähtenyt vaatimattomasti @4.00 vauhtia liikkelle. Vai tuleeko maailmanennätys? 🤔

• Like 2

201,643 km ja SM-hopeaa. Ei se nyt ihan sitä ollut mitä oli tavoitteena, mutta kisanaikaisiin jlakaongelmiin nähden tuon voi laskea pienoiseksi torjuntavoitoksi. .

Positiivista oli se, että energian imeytymisen ja riittämisen kanssa ei ollut nyt mitään ongelmia ja nousin sentään kotimaisella "eniten 200 km ylityksiä 24h -kilpailuissa" -listalla jaetulle kolmannelle sijalle.

Tapahtuma oli hienosti järjestetty ja erityisesti 6d juoksijoiden huimaa menoa kilpailun viimeisenä päivänä oli hienoa seurata aitiopaikalta. Varsinkin kun 6d kilpailun voitto ratkesi vasta viimeisen puolen vuorokauden aikana.

• Like 7

Mielenkiintoinen kilpailu toden totta. Olisin tullut ainakin seuraamaan tapahtumaa, jos välimatka ei olisi niin pitkä. Itse juossut max maratoneja, niin askarruttaa juuri tuossa kuuden päivän juoksussa miten tuollainen suoritus edes on mahdollista päästä läpi. Onko tuossa kuuden päivän juoksussa siis mitään pakollisia lepotaukoja vai kukin lepäilee/pitää taukoja itse katsomansa ajanjakson omassa matkailuautossa tai järjestäjän tarjoamassa makuutilassa silloin kun siltä tuntuu ja taas mennään kun niin jaksaa? Kyllähän pitää opetalla varmaan tuohon nukkumiseen, että se onnistuu välillä vaikka olisi kuinka väsynyt.