Jump to content
Juoksufoorumi.fi

11. Endurance 24h 24.-25.2.2018


Edwin

Recommended Posts

Moni on jo kysellyt ensi talven E24h:sta ja milloin ilmoittautuminen alkaa.

 

E24h-kisan järjestämisestä ensi helmikuussa ei ole vielä tehty lopullista päätöstä,
siksi kisasta ja siihen ilmoittautumisesta ei löydy infoa Endurancen sivuilta.
Päätämme kisan järjestämisestä syyskuun aikana, ja jos päätös on myönteinen, niin ilmoittautuminen alkaa
lokakuun alussa 1.10.2017.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

11. järjestyksessään. Kysymys: pystyisikö kukaan juoksemaan tuon kisan 11km/h keskinopeudella? 264 kilsaa kuulostaa kovalta tavoitteelta, mutta ei välttämättä epärealistiselta, kun ME on kuitenkin reilut 300km. Toivotaan hurjaa tulostasoa, kun tuota kilpailua on nyt 10 vuotta harjoiteltu.

Link to comment
Share on other sites

Vahvistus;

some-huhut pitävät siis paikkansa ja kisa tosiaan järjestetään ainakin vielä yhden kerran, eli näppäimet valmiina, kun ilmoittautuminen alkaa sunnuntai-iltana 1.10.2017 klo 21:00

 

Kova kaveri pystyy juoksemaan 11km/h-tahdilla E24h:n, vaikkei sisäradan sisäreunaan niin useasti pääsekään sujuvasti pujotellessaan.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
3 minuuttia sitten, Toh kirjoitti:

Tuote itsessään ei varmasti ole kuin parantunut, mutta markkinat ovat muuttuneet.

 

En tiedä mikä hinnoittelupolitiikka on ennen ollut, mutta itse aloin vähän yskimään 140 euron kohdalla. Toki ymmärrän sen, että koko radan vuokraaminen on varmasti kallista puuhaa näin pitkäksi aikaa ja kaikki muukin logistiikka maksaa, mutta jonkinlaisen psykologisen rajan yli tuo hinta meni.

Link to comment
Share on other sites

10 tuntia sitten, HelppoHeikki kirjoitti:

 

En tiedä mikä hinnoittelupolitiikka on ennen ollut, mutta itse aloin vähän yskimään 140 euron kohdalla. Toki ymmärrän sen, että koko radan vuokraaminen on varmasti kallista puuhaa näin pitkäksi aikaa ja kaikki muukin logistiikka maksaa, mutta jonkinlaisen psykologisen rajan yli tuo hinta meni.

Vertaa maratonin ilmoittautumismaksuihin, niin siihen nähden ei paha hinta. Suomessa saa maksaa puolikkaastakin pahimmillaan sen 80€ ja ensi vuoden HCM taitaa myös jossain kohtaa maksaa lähemmäs 100€ (Toukokuussa sisältäen kunnon siitepölylisän). Niissä mä taas yskin ja kovaa ja jätän mieluummin osallistumatta. Tuohon 140€ sisältyy sentäs stabiilit sääolosuhteet (ei myrskyvaaraa😉), täys huolto sis lämpimän aterian, mitalin, paidan ja mahtavaa juoksuseuraa. Ja tokihan kaikki kustannukset nousee vuosi vuodelta kuten normaalissakin elämässä yleensä ottaen. 

Link to comment
Share on other sites

10 minuuttia sitten, Nanne12 kirjoitti:

Vertaa maratonin ilmoittautumismaksuihin, niin siihen nähden ei paha hinta. Suomessa saa maksaa puolikkaastakin pahimmillaan sen 80€ ja ensi vuoden HCM taitaa myös jossain kohtaa maksaa lähemmäs 100€

 

Näinhän se menee. Ja aivan samalla tavalla olen toki protestoinut näiden lyhyempienkin matkoja varsin hurjiksi nousseita osanottomaksuja.

 

Mutta hintahan on luonnollisesti täsmälleen oikea ja markkinoiden mukainen, jos sillä saadaan tapahtumaan riittävästi osallistujia.

Link to comment
Share on other sites

2 minuuttia sitten, HelppoHeikki kirjoitti:

 

Näinhän se menee. Ja aivan samalla tavalla olen toki protestoinut näiden lyhyempienkin matkoja varsin hurjiksi nousseita osanottomaksuja.

 

Mutta hintahan on luonnollisesti täsmälleen oikea ja markkinoiden mukainen, jos sillä saadaan tapahtumaan riittävästi osallistujia.

Noita kalliimpia osallistumismaksuja mulla tulee sen verran vähän että mielelläni 24h:n hubailusta maksan tuon 140€. Itse koen että tuohon rahaan saan enemmän vastinetta kun massamaroilla. Ulkoultrathan on taas vastaavasti halpoja n. 30-50€. 

Link to comment
Share on other sites

Tuota luokkaahan hotelliyö Espoossa taitaa maksaa. 140 €:lla ei tosin saa tässä tapahtumassa mukavaa vuodetta, rauhallista nukkumisympäristöä, ilmastointia, useita TV-kanavia ja mitä nyt hotelleissa tapaakin hintaan sisältyä. Sen sijaan saa hienon kokemuksen, mahtavaa yöseuraa, täyden ruoka- ja välipalapalvelun  24 h:n ajaksi, tulospalvelun, mukavaa musiikkia läpi yön yms.

 

Jos tuota hintaa vertaa muihin tapahtumiin, niin täytyy tosiaankin muistaa tuo tapahtuman kesto. 24 h on hieman pidempi, kuin maksimiajaltaan kuuden tunnin maratontapahtuma. Ajallisesti nelinkertainen tapahtuma on kustannuksiltaan myös lähes nelinkertainen ja nuo kustannukset on perittävä yhteistyökumppaneilta ja osanottajilta. Ultrajuoksun näkyvyys Suomessa ei ole niin suurta, että sponsoteita olisi ovella jonoksi asti.

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy