Jump to content
Juoksufoorumi.fi

J.Turunen

PT ja valmentaja Joonas Turunen, Ilmoittatuminen kevään juoksukouluun on alkanut!

Recommended Posts

Tarjoan juoksu-, triathlon- ja hiihtovalmennusta sekä muita  PT-palveluita kaikille kuntoilijoista kilpaurheilijoihin. Toimialueena Joensuu, Kontiolahti sekä etävalmennuksena missä tahansa maailmalla. Erikoisosaaminen kestävyysurheilun lisäksi juoksijoiden voimaharjoittelu sekä rasitusvammojen ehkäisy ja kuntoutus.

Olen aktiivinen kilpakuntoilija ja minulla on yli 20 vuoden kokemus eri urheilulajeista. Tällä hetkellä oma lajini on triathlon ja siinä erityisesti pitkät matkat puolikkaasta eteenpäin. Syksyisin kuitenkin voit kuitenkin törmätä minuun myös polkujen puolella juoksentelemassa erilaisissa tapahtumissa ja muutenkin. Koulutukseltani olen Personal trainer (Fisaf) ja 1-tason triathlonvalmentaja, lisäksi löytyy liikunta-alan peruskoulutuksen opintoja sekä pian päättyvät urheiluhieroja opinnot. Valmennuksissa lähden aina lähestymään asiakkaan tarpeita kokonaisuutena, huomioiden arjen kokonaisrasituksen, mahdolliset toiminnalliset puutteet/epätasapainot, ravitsemuksen sekä kaiken muun mikä voi hidastaa tuloksien saamista.

Kaikki valmennukset tehdään räätälöitynä asiakkaan tavoitteisiin, oli matkana sitten 400 m, 100+ km tai mitä tahansa siltä väliltä. Ei väliä juoksetko radalla, maastossa vai maantiellä.

Sinulla on tavoite, minulla työkalut. Ota yhteyttä niin suunnitellaan sinun matkasi kohti huippukuntoa.

www.sisuendurance.fi

https://www.facebook.com/sisuendurancejoensuu

sähköposti:

info@sisuendurance.fi