Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Helsinki City Marathonviesti 19.5.2018 (Helsinki City Running Day)

Arvostele ketju:

Recommended Posts

tunti sitten, Guest Baltsu kirjoitti:

Maratonviesti on paholaisen keksintö. Zürichissä oli sellainen. Se on todella masentavaa kun joku menee heittämällä ohi ja sitten huomaat, että se olikin viestijoukkue. Se on pelleilyä! 

Mutta jos on kova juoksija, kuten sinä, niin siinähän saa itseä heikommista hyvää jänistelyapua, kun joukkueessa aina tulee tuore kaveri jatkamaan samaa tahtia kuin mitä sinä menet koko matkan. Ei kai sieltä kovin moni sentään ohi voi tulla?

8 tuntia sitten, Guest Baltsu kirjoitti:

Maratonviesti on paholaisen keksintö. Zürichissä oli sellainen. Se on todella masentavaa kun joku menee heittämällä ohi ja sitten huomaat, että se olikin viestijoukkue. Se on pelleilyä! 

Olin viime vuonna Zürichissä juoksemassa ja olen kanssasi tismalleen samaa mieltä: maratonviesti on aivan varmasti paholaisen keksintö, sillä niin hauskalta ja houkuttelevalta se näytti.

Zürichin maratonviestin osallistujamäärä näyttää vakiintuneen hieman yli 1000 joukkueeseen eli yli 4000 juoksijaan. Maratonilla on ainoastaan reilut 2000 juoksijaa, joten maratonviestin ja kympin juoksijat tekevät Zürichin tapahtumasta suuren juoksujuhlan. Firmajoukkueita on mukana todella paljon maratonviestissä!

Kuulun tässä asiassa varmaan selkeään vähemmistöön, mutta olen asiassa melkolailla Baltsun linjoilla. Osallistuin kerran kuuden tunnin juoksuun ja sen tapahtuman ohessa järjestettiin myös 3x2H -viesti. Kyllä mä sen voin myöntää, että söihän se miestä, kun kahden tunnin välein tuli tuoreet miehet kirmaa rinnalta ohi. Varsinkin, kun ohittajasta ei selkeästi nähnyt, että onko kyseessä viestimies vai kuuden tunnin kisaaja.

Ei asiaa tietenkään pitäisi näin ajatella ja jokainen juoksee omaa kilpailuaan, mutta oli se silti psykologisesti jotenkin hankala tilanne. Jos juoksijoiden selkäpuolella olisi selkeä nootti siitä, että kyseessä on viestimies, niin tilanne olisi parempi.

Osallistu keskusteluun

You are posting as a guest. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy