Jump to content
Juoksufoorumi.fi

1.1.2007


kurppa

Recommended Posts

  • Replies 29
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

No olisit Lanttu lähteny jo aamulla, ihan kuivaa ja mukavaa, eikä varsinkaan ahdasta, heh.. kuin aavekaupungissa olis juossu (raisio-turku)

24km jaksoin röpsötellä, aika 1:55. Lähtiskö noi vauhdit tosta pikkuhiljaa kasvamaan? vähä oikealla puoltavaa lonkkavikaa havaittu. Miks ei koskaan voi olla ihan ilman mitään vaivoja? ja seli seli ... pitäis varmaan venyytellä. MOI

Link to comment
Share on other sites

35mins, 5,5 kms, av hr 127, pace avg 06:09min/km, 394 kcals

Antakaa mun heti selittää nää vaatimattomat luvut. Sumuinen, sateinen sää ja hyvin liukasta, onneksi löytyi yksi sula mäki, jossa tein mäkivetoja. Aluksi juoksin 10 minuuttia kevyttä sykkeillä 130-140, sitten 6x30 sek mäkivetoja, joissa syke nousi 150-160 tasolle, palautuksena aina reilun minuutin kävely, eli syke palautui sitten 120 tasoille. Lopuksi verryttelyjuoksua 10 minuuttia. Loppumatka oli käveltävä, kun tie oli ihan peilikirkas.

Toistaiseksi tämän vuoden paras mäkivetoharjoite! :bumps:

Link to comment
Share on other sites

Antakaa mun heti selittää nää vaatimattomat luvut.

Älä sie jogger kuule turhaan selittele:) Mie en edes viitsi enää ylös kirjoitella tänne noita kun on niin köpöstelyä koko homma. Mitä olen seurannut sinun harjoittelua niin sullahan on huikeaa vauhtia etenemässä homma hienosti eteen päin. Ens kesänä taidat vedellä sellaisia aikoja, että alta pois.

Hyvää uutta vuotta sinulle ja keveitä kelejä.

Link to comment
Share on other sites

Päivä 56-vuotiaana huipentui 14,2km:n lenkkiin Iskelmäradion seurassa. Itse asiassa elämä tässä iässä ei ole yhtään hullumpaa. Tuli vain mietittyä, mitä olisin tehnyt ne 20 vuotta tässä välissä. Luultavasti sitä samaa kuin nyt eli juossut. Oli kyllä aamulla hieman epäuskoinen olo, kun sähköpostissa tuli onnittelu synttäreitten johdosta (ikää en siinä vaiheessa vielä tiennyt) ja palstalle mentyäni huomasin olevani 56v.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

  • Kaikista tuotteista -5% koodilla SEPPO (affiliatelinkki)

     

    Screenshot 2022-10-17 at 12.33.21.png

     

     

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy