Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Varusteita aloittelijalle

Jamo66

Recommended Posts

Yksi ensimmäisiä tri varustehankintoja mulla oli juurikin triathlon puku, eikä ole kyllä kaduttanut. Normaali pyöräilyhousujen paksut toppaukset voi olla suhteellisen ikävät märkäpuvun alla ja veikkaisin että märät uikkarit pyöräilyhousujen alla ei ole myöskään kovin miellyttävä ratkaisu.

Ok. Näin mäkin ajattelin...oon juossut jonkin verran pyörähousuilla ja eihän ne oo oikein hyvät.

Elikkäs taidan laittaa tilaukseen tripuvun/housut ja paidan. Kyllähän tolla puvulla voi sitte pyörälenkkiäkin tehdä.?

Voi toki tehdä pyörälenkkiäkin tri-puvulla, mutta kyllähän se toppaus rehellisesti sanottuna on aika vaatimaton kunnon pyöräilyhousuihin verrattuna.

Itse käytän tri-pukua vaan kisoissa, ja harkinnassa kyllä on Nokialla nakata tri-puvun päälle pyörävaihdossa vielä pyöräilyhousut...Vähän hirvittää tuollainen +/- 6h jyystäminen noilla ohkaisilla tri-pöksyillä.

• 2 weeks later...

Mä olen käyttänyt pitkillä pyörälenkeilläkin (pisin 185km) täysin toppaamattomia housuja (siis sellaisia muuten pyöräilyshortsien näköisiä). Vielä ei ole kankun kipeytyminen vaivannut.

Itsekään en ole vielä ensimmäistäkään kisaa vetäissyt, mutta tarkoituksena laittaa nuo samat shortsit märkäpuvun alle ja hoitaa myös pyöräily ja juoksu niillä.

Katsotaan nyt kuitenkin pari lyhyempää kisaa ensin ja menen sitten kauppaan ostoksille ennen pidempää kisaa.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Ketjua lukevat   0 members

Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

• Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy