Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Toh

Wihan kilometrit 2017

Recommended Posts

Nyt on wihan valmistelu kiivaimmillaan ja kuten Toh tuolla onkin jo kertonut, niin kaikki osanottoennätykset rikotaan reilustii.

Tarkoitukseni on järjestää haamu-wiha huomenna (to,19.10. ) alkaen tutusti klo 9:00. Pistän tuloslinkin tänne ennen starttia.

Vanhaan tyyliin minulle voi kertoa yksärillä aikatavoitteita ja muuten mennään enemmän tai vähemmän satunnaisilla tavoitteilla.

• Like 1

Haamu-Pottosen tavoitteista ei ole tietoa, mutta minulla on kaksi tavoitetta. Voittaa lonkan tekonivelleikattujen-sarja ja hipsutella aika 10:55:19. Jälkimmäisestä tavoitteesta lisätietoja antaa @isi...

Treeni on mennyt ihan ok. Tänä vuonna hölkkkää on kertynyt 1530 km@6:13, kävelyä (tähän ei sisälly parisuhde-kävelyt) 276 km@8:20, Nishikin Big Footilla on kampea pyöritetty, Kickbikella ja Kicksparkilla potkuteltu, punttiakin vedetty jne jne. Kokonaistreenimäärä on auringonlaskun miehelle hyvä eil noin 11 h/vko. Hölkkävauhti on kehittynyt niin, että alkuvuodesta mentiin 6:50/km ja nyt samoilla tehoilla 5:50/km.

• Like 4

8 tuntia sitten, spiros kirjoitti:

kyllä tämä wihan 100 km pitäs olla endottomasti epävirallinen sm -kisa kun kerää näin paljon osallistujia , ja lisäksi hyvä alittaa miehet 10 h ja naiset 10h 30 min mikä oikeutta spartathlon arvontaan ( ellei säännöt muutu) !

Tämä epävirallinen SM-status on kiertänyt alunperin kolmen (nykyisin kaiketi kahden) kisan välillä vuosittan hyvässä yhteisymmärryksessä. Tänä vuonna ei ole meidän vuoro. Minusta tämä käytäntö on ihan toimiva.

Aika hieno osallistujamäärä todellakin. Ei se sinänsä ihme ole, tapahtuma on hyvin järjestetty ja reitti on mukavan juostava. Olosuhteetkin ovat usein varsin kohdallaan tähän aikaan vuodestaa.

Mitä tulee epäviralliseen SM-statukseen niin se tosiaan kiertää nykyisin Suomen kahden IAU-sertifioiden satasen välillä vuorovuosina ja tähän järjestelyyn kaiketi kisajärjestäjät sekä juoksijatkin pääosin ovat olleet tyytyväisiä. 

Valitettavasti en itse pääse tänä vuonna Wihaan juoksemaan mitään matkaa, mutta tsemppiä kaikille juoksijoille sekä huoltoporukoille.

8 tuntia sitten, X-Caliber kirjoitti:

Aika hieno osallistujamäärä todellakin. Ei se sinänsä ihme ole, tapahtuma on hyvin järjestetty ja reitti on mukavan juostava. Olosuhteetkin ovat usein varsin kohdallaan tähän aikaan vuodestaa.

Onhan tässä pitkä matka edetty ensimmäisestä wihasta 12 vuotta sitten. Pisin matka tuolloin 50km ja osallistujia muistaakseksi 35. Edellisenä iltana pystytetyt reittiopasteet oli kaikki potkittu ojaan yön aikana :D  Seuraavana vuonna matkavaihtoehtona oli myös 100 km. Kaksi juoksi sen.

Sitten teimmekin pjh:n kanssa pienimuotoisen "vallankaappauksen", rekisteröimme seuran ja siirsimme tapahtuman Pirkkahallille. Nyt olemme tässä. Itse olen ilmoittanut jääväni "eläkkeelle" wihan järjestelyistä ylihuomisen jälkeen, mutta tokihan tapahtuma jatkuu ...