Jump to content
Juoksufoorumi.fi

j--l

Hoka One One

Recommended Posts

tunti sitten, vmaksi kirjoitti:

Tuntuuko Cliftonin lesti kapealta? Siitähän on olemassa myös Wide-malli, jossa paremmin tilaa jalalle leveyssuunnassa. Muita vahvasti vaimennettuja malleja tiejuoksuun on mm. Bondi 6 ja kesällä tuleva Rincon. Sitten vähän kevyemmällä vaimennuksella Mach 2 ja Tracer 2. Kahta viimeksi mainittua löytyy kohtuullisen hyvin Suomen kivijalkakaupoista. 

No mulla on itseasiassa tuo leveä malli, kun luin joistain arvosteluista, että alkuperäinen on kapeaa mallia. Tuntuu kyllä ihan tilavalta. Jalkani on 38,5 tai pikkusen enemmän ja mulla on koko 40. Ja oikea jalka tuntuu ihan hyvältä, mutta tosiaan lenkin pidentyessä vas jalassa alkaa inhottava tunne lisääntyä. Holvikaaressa ohut punainen ”viiva” lenkin jälkeen (molemmissa jaloissa). 

Rinconit ovat kuulemma kuin Clifton 1:t, mutta paremmat ja halvemmat. Jotkut puhuvat kaikkien aikojen Hokista. Kyllä sitä hypeä nyt nostatetaan. Toivottavasti niitä tullee tarpeeksi kauppiaille, jos niitä alkaa menemään ovista ja ikkunoista.

On 23.4.2019 at 14.24, Don_Valido kirjoitti:

Torrentit on omat suosikit nykyään poluilla. Menisin noilla kaikki matkat. 

Samaa mieltä, itse lähtisin KK80:lle ehdottomasti Torrentilla; on ehdottomasti Hokan paras polkukenkä tähän asti. 

On siinä sen verran vaimennusta, että miksi ei perusmatkallekin, etenkin kevytrakenteiselle juoksijalle? Tosin itselle ei tulis edes mieleen juosta perusmatkaa..

tunti sitten, ZeroDiesel kirjoitti:

Onkos foorumilaisilla millaisia kokemuksia näistä kengistä? 

https://www.hokaoneone.eu/en/outlet-men/cavu/1019281.html?dwvar_1019281_color=ANIR#q=cavu&start=5&cgid= 

Mulla on Cavut, ne on todella kevyet ja itseassa mun kevyimmät tossut, painoa taisi olla mun koossa noin 165 grammaa. Ne on kiertolöysät ja pehmeän tuntuiset jalassa, erittäin mukavat siis. Jos NB Zante on tuttu, niin jotain samankaltaisuutta Cavuissa on. 

Jos ootte ihmetelleet niitä Hoka Carbon X -mainoksia niin se on uusi kenkä, jolla Hoka juoksijat yrittävät nyt lauantaina uutta 100 km maailmanennätystä. Tänään tuli lehdistötiedote ulos. Mm. Jim Walmsley mukana. En tiedä ovatko @vmaksija muut täällä niillä kengillä jo juosseet mutta jos pitäisi heittää lonkalta, niin tossa voisi olla optimaalinen kovavauhtisten pitkisten ja puolipitkien treenikenkä. Hitosti vaimennusta, 5mm droppi, carbon levy. Lisäksi toi tossu on älyttömän hieno ulospäin. Se tulee myyntiin 15.5 Hokan sivuilla Jenkeissä ja 1.6 globaalisti kaupoissa. Minusta mielenkiintoisimpia uusia kenkiä mitä on tullut miltään merkeiltä. 

Tuolta voi lukea lisää missä ennätysyrityskisa järjestetään, keitä mukana jne. 

https://www.prnewswire.com/news-releases/hoka-one-one-announces-project-carbon-x-a-100k-world-record-attempt-in-brand-new-carbon-x-shoe-300841571.html

1 (1).jpeg

1.jpeg

• Like 1

26 minuuttia sitten, Baltsu kirjoitti:

Jos ootte ihmetelleet niitä Hoka Carbon X -mainoksia niin se on uusi kenkä, jolla Hoka juoksijat yrittävät nyt lauantaina uutta 100 km maailmanennätystä. Tänään tuli lehdistötiedote ulos. Mm. Jim Walmsley mukana. En tiedä ovatko @vmaksija muut täällä niillä kengillä jo juosseet mutta jos pitäisi heittää lonkalta, niin tossa voisi olla optimaalinen kovavauhtisten pitkisten ja puolipitkien treenikenkä. Hitosti vaimennusta, 5mm droppi, carbon levy. Lisäksi toi tossu on älyttömän hieno ulospäin. Se tulee myyntiin 15.5 Hokan sivuilla Jenkeissä ja 1.6 globaalisti kaupoissa. Minusta mielenkiintoisimpia uusia kenkiä mitä on tullut miltään merkeiltä. 

Tuolta voi lukea lisää missä ennätysyrityskisa järjestetään, keitä mukana jne. 

https://www.prnewswire.com/news-releases/hoka-one-one-announces-project-carbon-x-a-100k-world-record-attempt-in-brand-new-carbon-x-shoe-300841571.html

En ole juossut, eikä tietääkseni kukaan suomalaisista lähettiläistä. Kenkää on kyllä suhteellisen varman tiedon mukaan Suomeen tulossa, jopa kauppoihin saakka. Testikokemukset maailmalta "varsin lupaavia" juuri tuohon tarpeeseen mitä kuvasit 😉

2 tuntia sitten, sk kirjoitti:

Mulla on Cavut, ne on todella kevyet ja itseassa mun kevyimmät tossut, painoa taisi olla mun koossa noin 165 grammaa. Ne on kiertolöysät ja pehmeän tuntuiset jalassa, erittäin mukavat siis. Jos NB Zante on tuttu, niin jotain samankaltaisuutta Cavuissa on. 

Kiitos @sk, kengät kuvauksesi perusteella juuri sellaiset kuin tarvitsen. Tracerit hiukan liian kevyet ja sitten onkin vain pk-kenkiä valikoimissa. 

Tulis vaan pian postiin ja pääsis kadulle testaamaan. Toivottavasti HOKAn kokotaulukko identtinen mallista riippumatta.

8 minuuttia sitten, ZeroDiesel kirjoitti:

Kiitos @sk, kengät kuvauksesi perusteella juuri sellaiset kuin tarvitsen. Tracerit hiukan liian kevyet ja sitten onkin vain pk-kenkiä valikoimissa. 

Tulis vaan pian postiin ja pääsis kadulle testaamaan. Toivottavasti HOKAn kokotaulukko identtinen mallista riippumatta.

IMHO Cavu ja Cavu 2 on kyllä vielä reilusti kevyempi kuin Tracer. Niin painoltaan kuin vaimennukseltaankin. Suosittelisin kokeilemaan Mach 2. Sillä juoksen itse nykyisin nopeammat sileän lenkit. Tosin mun tapauksessa se ei ole kauhean nopeasti, mutta välillä nyt alle nelkkuakin 😉

9 tuntia sitten, Grendel kirjoitti:

Onko kokemuksia Rincon koosta verrattuna Cliftoniin?

Sopiiko sama numero ja onko lesti saman levyinen?

Enpä ole edes nähnyt koko kenkää. Saati sitten juossut. Julkaisu joskus heinäkuussa. Sen verran on sukua kyllä Cliftonille, että voisi olettaa ainakin koon osuvan. Kevyempi ja juoksutuntumaltaan napakampi huhujen mukaan.