Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Juoksija-lehti Joulupukinkonttiin

karppa
 Share

Recommended Posts

Olisi ollut hyvä vinkki miehelle. Mutta ehdin nyt syksyllä tilata itselleni. Kelleen ystävälle ei voi tilata kun pitävät juoksua tyhjänpäiväisenä ajanhukkana ja sitä harrastavia hulluina. Seiska uppoaa paremmin.

No jaa, tuleepa minun nimillä meidän perheeseen mikrobittikin. Tilasin sen miehelle lahjaksi, mutta töpeksin tilaajanimen kanssa ja tulee minun nimiin. Sitä on tullut harvemmin selailtua.

Voishan sen tietty tilata tänne töihin, niin joku vois vaikka innostua :innostunut

Eikö se ole sama pakata viime vuoden lehdet pakettiin ja antaa ne? Itse lopetin vuoden tilauksen jälkeen, kun en jaksanut joka toisesta lehdestä samoja aiheita lukea. Ihmettelen kyllä kuka noita viitsii vuodesta toiseen lukea vaikka kuin olisi himojuoksija...

Tekisivät vaikka sykemittari-/juoksukenkä-/juoksuvaate-/jne testejä tyyliin tietokone-/autolehdet, niin johan tulis kummasti uutta potkua lehteen.

Ilman muuta! Tosin mun tuttavapiirissä ei ole ketään juoksusta kiinnostunutta, joten joku voisi tilata lehden mulle lahjaksi - olisin onnellinen :smiley Lehtihän tulee jo nyt mulle, mutta maksaja voisi välillä vaihtua ;)

Taino, voisin minä sen miehekkeelle tilata... saisikohan silloin tuon hienon tilaajalahjan, vaikka lehti tulisi edelleen samaan talouteen?

Joululahjaksi toivon, että saa olla rauhassa ja syödä mahan täyteen ja ei ilmesty liian innokkaita vieraita, jotka haluavat itsetehtyjä pipareita ja tutkivat, onko nurkissa pölyä :viheltely .

Mutta jos materiasta puhutaan niin juoksusukat, hyvä kirja ja suklaa olisi ensimäisenä toivelistalla. Mutta kun Mankellikin on siirtynyt kirjoittamaan rakkauskirjoja, ei oikein tiedä, mitä kirjaa toivoisi. Ehkä Remeksen uusimman.