Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Elävät kuvat

unaz
 Share

Recommended Posts

• Replies 219
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ilmeisesti leffateatterit pyörittävät vain suomeksi puhuttua versiota?

No ei sentään, hyvänen aika. Ei mua sais mihinkään dubattuun versioon vaikka maksettais, jo pelkkä ajatus etoo. Mä kävin katsomassa ton Hesan Kinopalatsissa ja siellä taitaa olla neljä originaaliversion esitystä päivässä.

• 10 months later...

Jahah, yritin tuossa sairasloman ratoksi katsoa viihdykkeeksi "Batman begins", mutta kesken oli jätettävä. Niin huonoa leffaa en muista aikoihin nähneeni, aivan uskomattoman kökköä dialogia, täysin tarpeettomia kohtauksia ja himppa puisevaa "näyttelijäntyötä". En myöskään ymmärtänyt oliko leffa epookissa vai ei ja jos niin missä?

Olenko mä vaan kärttyisenä arvostelukyvytön? Olisko se parantunut siitä edetessään? Katsoin ehkä kolme varttia, sitten meni hermo.

Olenko mä vaan kärttyisenä arvostelukyvytön? Olisko se parantunut siitä edetessään? Katsoin ehkä kolme varttia, sitten meni hermo.

Kokeilepa ottaa pohjille saman sarjan Batman & Robin. Kun saat sen katsotuksi, takaan, että nautit täysillä jokaisesta hetkestä, jonka saat viettää tämän tuoreemman Batmanin parissa.

Minusta taas Batman Begins on, jos nyt ei loistava niin ainakin hyvä elokuva. Hieman totuttua synkempi sarjakuvafilmatisointi, joka piirtää aika mielenkiintoisen kuvan vinksahtaneesta miljonääriperijästä, joka ottaa oikeuden omiin käsiinsä. Ei ihan tyypillinen Hollywood-toimintapurkkaleffa.

Batman & Robin ei muuten ole samaa sarjaa Batman Beginsin kanssa. Batman / Bruce Wayne niminen hahmo toki esiintyy kummassakin elokuvassa, mutta muuten elokuvilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

• 6 months later...

Lasten kanssa käytiin katsomassa Bean lomailee. Hauska leffa! Mr. Bean -faneille must see.

Rowan Atkinson on kyllä virtuoosi näissä koomisissa rooleissaan, Beanin lisäksi vanhemmasta tuotannosta mieleen tulevat tv-sarjat Musta kyy ja Ei yhdeksän uutiset. Näitä on nykyään saatavana dvd:nä, kannattaa tutustua ainakin jos tykkää brittihuumorista :hali_hehe:

Atkinson muuten mainitsee ao. artikkelissa, että olisi pitänyt kuntoilla enemmän uusinta Bean-roolia varten: http://www.thenorthernecho.co.uk/leisure/film/features/display.var.1293132.0.au_revoir_mr_bean.php

• 2 weeks later...

Kävin päivällä "lastennäytöksessä" katsomassa tuon 300.

Kovat oli Thermopylain solassa talkoot, ei talkoolaiset

tirisseet...

Kyllähän se Frank Miller- fania aina huvittaa, vaikkei nyt

muuten ollut juuri Mr. Beania kummempi. Määrätietoisempi

meininki sentään.

Minusta 300 oli noin visuaalisesti aika hienoa tekoa erilaisuudessaankin.

Parempi animaatiomainen ilme kuin esim. Sin Cityssä mielestäni.

Leffana ihan onneton. Viihdettä kuitenkin, jos joukkokuolema on in.

Viimeisimmät leffat mitkä olen nähnyt aika lyhyellä aikavälillä ovat The Departed, History of Violence ja Uskollinen puutarhuri. Kaikki ihan hyviä leffoja, mutta varsinkin kaksi ensimmäistä ihan älyttömän väkivaltaisia. Seuraavaksi menen kyllä katsomaan jotain, missä on Hugh Grant pääosassa.

• 1 month later...
  • 3 weeks later...

Uusi Simpsonit leffa on suomeksi puhuttu! Mitä mieltä olette siitä? Mun mielestä aivan järjetön idea, melkein pyhäinhäväistystä. Varsinkin Homerin huudahdukset ja valitukset on sarjan hauskimpia osioita. Tota on perusteltu sillä, että perheen pienimmätkin voisi leffaa katsoa mutta mun mielestä Simpsoneiden kohdeyleisö ei ole perheen kaikkein pienimmät. Onneksi leffasta pyörii myös ei-suomennettu versio.

Jokin aika sitten ostin alennuksesta edulliseen hintaan vaaleanpunainen pantteri-elokuvaboxin, jossa 5 leffaa. Peter Sellers etsivä Clouseuna on aivan käsittämättömän mainio ja leffat muutenkin hauskempia kuin nykykomediat. Suosittelen!