Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Garmin Fenix 5

Recommended Posts

• Replies 349
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Gallup: Juoksetteko te ranne- vai vyösykemittauksen kanssa näillä? Laittakaa vaikka sydänhymiö jos juoksette rannemittauksen kanssa ja peukkuhymiö jos vyön kanssa? Kun ei tässä oikeaa gallupiakaan näk

Havaintoni Garmin 5X:n kanssa tuosta harjoittelun tilan antamista tuloksista: - "Kuntoilu" reagoi siihen miten VO2 mittaus kellosta muuttu. Minulla menee niin, etta maksimoin kellon antaman VO2:n

Näin syksyllä näkee siitä, että syke on oikein. Silloin tietää ettei ole rannemittaus käytössä 🙂

Posted Images

Bonuswayn kautta kun tilaa saa -20% kaikista normaalihintasista keskisenkellosta. Postinen lehden mukana oli semmone tarjouslappu. Pitää mennä bonusway sivujen kautta ensin rekisteröityä tietenkin sinne ja käyttää koodia BWAY2 ni se vähentää sen 20 pinnaa siitä näky 12.6 olevan voimassa. BWAY1 saa 10% jo alennetuista hinnoista.

• 2 weeks later...
  • Vieras
On 15.5.2017 at 17.09, jakk kirjoitti:

Käy katsomassa Keskisen Kellon sivuilta. Pikkuisen kikkailemalla uutiskirjeen tilauksen kanssa saa 15% hinnasta pois. Tai ei se mitään kikkailua ole mutta pitää kahdessa osassa touhuta.

Itse itselleni vastaten.

Löytypäs varuste.net liikkeestä. Siellä oli Fenix5 ja Fenix 5s, joita pääsi hypistelemään. Onneksi, olin jo tilaamassa tuota 5s mallia, mutta olisi se ollut aivan turhan feminiinen ranteeseen. Hieman epämukava myös laittaa ja pitää, kun hihna oli niin lyhyt. Normi 5 istu taas käteen mainiosti.

Muutama vertailukuva eri kellojen kanssa. Keskimmäisessä moto360. Liikkeessä oli myös saphire malli 5 ja sen musta väri oli kaikkein makein, niin myös hinta.

20170601_153623.jpg

20170601_153714.jpg

20170601_154050.jpg

• Vieras

Moro,

Erilaisten Fenix5 versioiden kuumeilu ollut tässä viimepäivät, ja kysymys kuuluukin tuosta WiFistä, onko tarpeellinen / mihin te sitä käytätte?

Aikaisemmin itsellä ollut käytössä vain perusmittari lenkkeilyssä niin en oikein osaa hahmottaa olisiko tuolle tarvetta.

Riippuu siitä millainen puhelin sulla on käytössä. Hieman uudemmalla puhelimella siirrät lenkit ihan vaivattomasti  Garmin connectiin. Edellisen puhelimen kanssa tuo tiedonsiirto oli aika nuhainen. Siinä meni aikaa ja siksi itte suosin Wi-Fi siirtoa. Nyt kun olen testaillut Fenix 5s ja 935 mittareita niin ihan hyvin on pärjänny ilman Wi-Fi siirtoa. 

9 tuntia sitten, Guest härkä kirjoitti:

Moro,

Erilaisten Fenix5 versioiden kuumeilu ollut tässä viimepäivät, ja kysymys kuuluukin tuosta WiFistä, onko tarpeellinen / mihin te sitä käytätte?

Aikaisemmin itsellä ollut käytössä vain perusmittari lenkkeilyssä niin en oikein osaa hahmottaa olisiko tuolle tarvetta.

Täällä iPhone 7 ja Fenix 5 ilman Wi-Fiä. Bluethoot treenin siirto toimii tällä kombolla ongelmitta. En maksaisi ylimääräistä wifistä enkä safiirilasista. 

On 11.6.2017 at 21.57, manu99 kirjoitti:

Mitenkäs tämä lisätään ostoskoriin ?  Kai tuolla voi käyttää Pay Palia ?

• Vieras

Tossa ohjeet tilaamiseen, mulla on jo tili siellä niin ei tarvitse kuin muutaman klikkauksen. Käytän itse englannin kieltä tuossa saksan amazonissa. Näitä rannekkeita on myynnissä myös ebayssa, jossa käynee tuo paypal. Itse käytän usein amazonia, eurooppalainen takuu ja kohtuullisen nopea toimitus. Jenkkien Garmin forumilla nämä rannekkeet oli saaneet jo hyviä arvosteluja.

https://www.amazon.de/gp/help/customer/display.html?nodeId=3839451

Osallistu keskusteluun

Voit nyt heti vastata ketjuun ja rekisteröityä myöhemmin. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy