Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Garmin Fenix 5


Seppo

Recommended Posts

Viime yönä Fenix 5x sekoili erikoisesti. Kellotaulun oikean puoleinen reuna oli pikselimössöä. Kello ei ole osunut mihinkään ja edellisestä harjoituksesta oli 13 h.

 

Sen verran sain luettua näyttöä, että sain kellon sammutettua ja uudelleen käynnistyksen jälkeen näyttö on ollut taas normaali.

 

Jotenkin ei vaan Garminin laatu ole vakuuttanut. Pitää yli 600€ kello kestää pidempään kuin 13 kk. Olin huoltoon jo yhteydessä. Veikkaan, että eivät tee mitään, koska nyt taas toimii. 
 

Onko muilla ollut vastaavaa?

Link to comment
Share on other sites

2 tuntia sitten, seiloska kirjoitti:

Onko muilla ollut vastaavaa?

 

Itsellä 5 malli teki juurikin samanlaista. Silloin tällöin tuli, lopuksi tuli heti uudelleen käynnistyksen jälkeenkin, joten huoltoon ja uusi tilalle. Jossa oli taas omat ongelmat...

 

Nyt ollut vajaa vuoden 5S plus käytössä ja ei mitään ongelmaa, kaikki pelaa. Mitä nyt akku ei ole kovin kummoinen mutta tiedossahan tuo oli.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 24.10.2019 at 16.00, johanjohan kirjoitti:

 

Itsellä 5 malli teki juurikin samanlaista. Silloin tällöin tuli, lopuksi tuli heti uudelleen käynnistyksen jälkeenkin, joten huoltoon ja uusi tilalle. Jossa oli taas omat ongelmat...

 

Nyt ollut vajaa vuoden 5S plus käytössä ja ei mitään ongelmaa, kaikki pelaa. Mitä nyt akku ei ole kovin kummoinen mutta tiedossahan tuo oli.

 


Eilen illalla uusi tuo näytön vika. Olin jo aiemmin yhteydessä huoltoon ja pyysivät tarkkailemaan tilannetta. Nyt otin kuvan näytöstä ja lähetin sen Garminille.

 

Veikkaan, että vaihtoon menee tämä kello. Näin ainakin ensimmäisen huollon vastauksen perusteella.

Link to comment
Share on other sites

On 2.11.2019 at 13.42, seiloska kirjoitti:


Eilen illalla uusi tuo näytön vika. Olin jo aiemmin yhteydessä huoltoon ja pyysivät tarkkailemaan tilannetta. Nyt otin kuvan näytöstä ja lähetin sen Garminille.

 

Veikkaan, että vaihtoon menee tämä kello. Näin ainakin ensimmäisen huollon vastauksen perusteella.


Garmin pyysi palauttamaan kellon niin lähettävät minulle uuden. Kuulema kosketus häikkä näytössä, 1. kosteudesta 2. kolhusta tai 3. valmistusvika. Veikkaan nro 3.

 

Takuu 2 v lähtee juoksemaan alusta uuden kellon kanssa.

 

Loistavaa palvelua Garminilta. Ainakin seuraavat 2 v olen Garminin leirissä 👍

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

tunti sitten, seiloska kirjoitti:

Garmin pyysi palauttamaan kellon niin lähettävät minulle uuden. Kuulema kosketus häikkä näytössä, 1. kosteudesta 2. kolhusta tai 3. valmistusvika. Veikkaan nro 3.

 

Minulla sama juttu FR945:n virtanapin kanssa, ottaa haamukontaktia ja sammuttaa kellon n. 1 krt / vk.

 

tunti sitten, seiloska kirjoitti:

Takuu 2 v lähtee juoksemaan alusta uuden kellon kanssa.

 

Loistavaa palvelua Garminilta. Ainakin seuraavat 2 v olen Garminin leirissä 👍

 

Näinpä, samaa mieltä.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 4.11.2019 at 15.39, seiloska kirjoitti:

Loistavaa palvelua Garminilta. Ainakin seuraavat 2 v olen Garminin leirissä 


Sain Garminilta uutta vastaavan kellon. Lähetin ohjeiden mukaisesti kelloni silikonirannekkeen kanssa Garminille ja metalliranneke jäi kotiin. Garmin lähetti minulle uuden kellon metallirannekkeella, mutta silikoniranneke puuttui. Kyselin sellaisen perään ja Garmin lähetti vielä perään silikonirannekkeen.

 

Nyt minulla on 2 kpl metallirannekkeita (Keskisen kello myy 170-180€ hintaan pelkkää ranneketta) ja yksi silikoniranneke. Jos jollain haluja ostaa sopuhintaan käyttämätön metalliranneke niin voin myydä?!

 

Garminilla ainakin huolto ja asiakaspalvelu pelaa!

Link to comment
Share on other sites

On 26.8.2019 at 17.25, bebeto kirjoitti:

Fenix 5 kellossa pitää nykyään olla päällä rannesyke että mittaa unta, onko tämä järjettömyys jotenkin kierrettävissä kun halpis f35: kin sen osaa ilman rannesykkeitä? Aikaisemmalla ohjelmistoversiolla kyllä mittasi unta ilman rannesykettä vai onko Garmin tuon estänyt jotenkin?

Nyt jälleen näyttää unikäyrät ilman että rannesyke on päällä, torille! 👌

Link to comment
Share on other sites

Tänään toinen lenkki tämän kanssa (mulla ei siis ole aiemmin garminia ollut). 

Eilen sekä polar (vantage m) että garmin oli rannesykkeen varassa, plus asteita ja kumpikin kello hyvin hihan suojassa ja vähän kävin kävelemässä. Molemmat näytti suunnilleen samaa. 

Tänään vähän juoksua (olen aloittelija), -3c, polarin syke OH1:llä ja garmin ranteesta. En voi moittia - molemmat näytti melkein samoja lukemia. Garmin oli jopa vain puolittain hihojen alla ja vain pieniä muutaman pykälän heittoja. Polar vastaavassa olisi ollut ihan sekaisin (tämän vuoksi hankin tuon OH1) - joka tuli todistettua kun pääsin sisälle ja sammutin OH1 - polar näytti leposykkeitä heti kun kontakti anturiin loppui. Vasta n 10min sisällä olon jälkeen sykkeet oli samat kun garminissa (joka siis oikeassa, koska sykkeet laski lineaarisesti ja tuntuma sekä sormin mitatut sykkeet täsmäsi garminiin). 

Muutamaa ominaisuutta jään polarista kaipaamaan, mutta garmin tuo tilalle sen verran enemmän, että kohta en ehkä enää muistakaan niitä kaipaamiani ominaisuuksia. 

Link to comment
Share on other sites

On 30.11.2019 at 14.13, Hemuliini kirjoitti:

Tänään toinen lenkki tämän kanssa (mulla ei siis ole aiemmin garminia ollut). 

Eilen sekä polar (vantage m) että garmin oli rannesykkeen varassa, plus asteita ja kumpikin kello hyvin hihan suojassa ja vähän kävin kävelemässä. Molemmat näytti suunnilleen samaa. 

Tänään vähän juoksua (olen aloittelija), -3c, polarin syke OH1:llä ja garmin ranteesta. En voi moittia - molemmat näytti melkein samoja lukemia. Garmin oli jopa vain puolittain hihojen alla ja vain pieniä muutaman pykälän heittoja. Polar vastaavassa olisi ollut ihan sekaisin (tämän vuoksi hankin tuon OH1) - joka tuli todistettua kun pääsin sisälle ja sammutin OH1 - polar näytti leposykkeitä heti kun kontakti anturiin loppui. Vasta n 10min sisällä olon jälkeen sykkeet oli samat kun garminissa (joka siis oikeassa, koska sykkeet laski lineaarisesti ja tuntuma sekä sormin mitatut sykkeet täsmäsi garminiin). 

Muutamaa ominaisuutta jään polarista kaipaamaan, mutta garmin tuo tilalle sen verran enemmän, että kohta en ehkä enää muistakaan niitä kaipaamiani ominaisuuksia. 

Polarista jää aina kaipaamaan Flow sovellusta, sillä se on selkeästi parempi kuin Garminin Connect.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy