Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Salon pikkujoulujuoksu

Recommended Posts

Saloon kaivattaisiin Endurancen jäsentä juoksemaan jotta saataisiin joukkue kasaan.Joukkue kolmihenkinen.Matka on 10.5km ja erittäin tasainen.Tässä on pieni varaus,jos vuohensaaren tie on veden vallassa niin matkana on 10km ja reitti melko mäkinen.

Tähän mennessä joukkueessa X-Caliber ja Juoksee susien kanssa elikkä yhtä kaivattaisiin....

Tänne olen tulossa juoksemaan. Omassa tiimissä tosin. Onko tietoa näistä järjestelyistä sen enempää? Salon maratonista olen kuullut kauhujuttuja järjestäjien mokailuista.

http://www.seponkotisivut.com/vb/showthread.php?t=2630&highlight=salon+maraton

Eli mahtaako olla kokemusta tästä hölkästä kellääm, että miten ovat järjestelyt pelanneet? Jälki-ilmottautuminen onnistunee vissiin paikanpäällä, kun on mennyt tuo varsinainen ilmo ohitse.

Näiden Salon pikkuhölkkien järjestelyt ovat perinteisesti sujuneet hyvin ja maaliintulon jälkeinen tarjoilu on huippuluokkaa joulupuuroinen ja glögeineen, unohtamatta joululauluja. :party0002::party0021: Edellisinä vuosina on arvontapalkintojakin riittänyt lähes jokaiselle osallistujalle. Paikan päällä minä näihin olen aina ilmoittautunut.

Ja se 10,5 km reitti on oikeasti erittäin tasainen. Järjestäjien sivu: http://www.takatalo.fi/marathon/2006pikkujoulu.html

Nyt kun tuon ylläolevan kirjoitin, niin tietenkin kaikki juoksijat ohjataan harhaan ja ajanottajilta on kellot hukassa...

Toivottavasti saadaan juoksija Endurancen joukkueeseen. Jos ei, niin hölkkääjän saatte, mutta saunomaan ehditte ennen kuin minä olen maalissa.

Paras vauhti kympillä tähän mennessä 4.04/km, ja nyt tuskin siihenkään pystyy.

Tulen siinä tapauksessa ettei nopeampaa löydy. On tässä kevyt viikko menossa, joten ihan kompurana en ole.

Se mitä X-Caliber kertoi pikkujoulujuoksun järjestelyistä ja tunnelmasta on totta. Siellä on pöytä koreana, ja muutama vuosi sitten kun olin paikalla, Joulupukki jakoi jokaiselle juoksijalle joululahjankin.

Lisäys: Tosiaan olisi toivottavaa että Jamppa tai joku muu hyvävauhtinen Endurancelainen saataisiin, koska silloin olisi mahdollisuus taistella jopa voitosta. Kisa on nyt Sunnuntaina klo 12.00.

Huom! Toivovat että joukkuelilpailun joukkueet ilmoitetaan ennakkoon, että saavat hankittua palkinnot. Nimiähän ei tarvii, vaan joukkue riittää? Hoidatteko homman Juoksee Susien Kanssa, tai X-Caliber?

X-Caliber ilmoittanee ? meidät kun on kerran kisan järjestäjän työkavereita.

Olisi upeeta jos Lehmäojan Asessoori kunnioittaisi meitä läsnäolollaan.Näytetään juoksevalle maailmalle kuinka hitaat mutta kankeat ultrajuoksijat kirmaisevat kympin.Jaksetaan juosta sitä jopa yli 40min.Kestävyyttä löytyy.Ei muuta kuin asfaltti rullalle!!!

Virallinen ennakkoilmoittautumisaikahan on päättynyt jo pari viikkoa sitten, mutta voin huomenna ilmoittaa Andille, että Endurance tuo viivalle hitaan, mutta kankean joukkueen oli sitten palkintoja tahi ei.

Kävin tänään tutustumassa reittiin eikä Vuohensaaren tiellä ollut vettä, mutta merivesi ei matalimmassa paikassa ollut kuin parikymmentä senttiä tietä alempana ja tuuli kävi mereltä päin, joten saapa nähdä mihin suuntaan sunnuntaina juostaan.

Juoksu on takana. Kiitokset Lehmälohjan Asessorille, jonka ansiosta Endurance sai joukkueen mukaan kisaan. Joukkuekilpailusta oli tuloksena vähintäänkin tyydyttävä toinen sija, noin minuutin Muurlan Kirille hävinneenä.

Omaan suoritukseeni vuoden ensimmäisessä ns. normaalimatkojen startissa olen suht. tyytyväinen. 10,5km taittui aikaan 37.43 (3.35/km), johon on syytä olla tyytyväinen kun en ole harjoituksissa juossut lähellekään tuollaisia vauhteja tänä vuonna. Km-merkkien mukaan vauhti pysyi suht. tasaisena koko matkan, mutta toisaalta alhaiset sykelukemat kertoivat lähes täydellisestä irtiottokyvyn puutteesta.

Voi harmi kun en pystynyt edes omalle tasolleni Salossa. Vauhti oli 4.19/km, joka on ollut sentään vk-lenkeilläkin tuttua kauraa samalla matkalla. Sykekin jäi kymmenisen lyöntiä alle hölkkäkisojen keskimääräisestä, mutta ei vaan irronnut tänään. Hyvä selkäkin oli edessä puolimatkasta asti, mutta en sitäkään saanut kiinni. Kaikki oli pelissä kuiteskin, eikä saanut edes lopussa kunnon kiriä enää irti, joten siinä se nyt vaan oli.

Minuutin verran jäi rakoa joukkuekisan voittajaan tällä kertaa, siitä huolimatta että Juoksee Susien Kanssa, ja X-Caliber hoitivat osuutensa todella tyylikkäästi, ollen kokonaiskilpailun 4. ja 1.

Mutta hyvä reissu oli muuten, ja tuntuma on sellainen että hyvä harjoitus tuli tehtyä. Enkä minä paljon parempaa odottanutkaan, kun on vielä tämä touhu tavanomaistakin jäykempää. Parempaan ollaan menossa.

Kiitokset onnitteluista, oli tosiaan toinen kerta, kun Salon pikkujouluhölkän onnistuin voittamaan. Positiivinen yllätys oli, että pystyin parantamaan kolmen vuoden takaista nopeinta aikaani tuolla reitillä 13 sekunnilla käytännössä täysin ilman vauhtiharjoittelua ja ilman vetoapua. Jukka Salon reittiennätykseen jäi kuitenkin marginaalia lähes 1,5 minuuttia.