Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Garmin FR735XT

Recommended Posts

• Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Rannesykemittaus olisi ihan kiva ominaisuus. Aina positiivista jos ei tarvi mitään erillisiä sensoreita. On vaan tullut viime vuosina hommattua jo parikin mittaria, joten alkaa olla budjetti enemmän k

Mulla on tämä vehje ollu pari viikkoa juoksukäytössä. Onpa hyvä. Edellinen laite Fore610. Hakee gepsit salamana ja glonass paraa arvioni mukaa tämänhetkisen tahdin (pace) mittaamista, mikä on mulle tä

Heti tulee mieleen juoksudynamiikka koska se anturi on sykevyössä. Että ei menetä juuri mitään. Jos kuitenkin satunnaisesti käyttää sykevyötä niin sillonhan sitä dataa saa kerättyä jos niin haluaa. Ku

Posted Images

6 minuuttia sitten, jkk71 kirjoitti:

Tuota minulla olevaa sykevyötä ei voi laittaa pesukoneeseen (anturia ei saa irti) ohjeen mukaan. Huuhdellut olen silloin tällöin vedellä. 

Laitoin juuri Garminille sähköpostia, joten odotellaan vastausta...

Minä huuhtelen joka lenkin jälkeen sykevyön ja kuivaan sen vielä käsipyyhkeellä. Hyvin on pelannut.

10 tuntia sitten, jkk71 kirjoitti:

Mistähän tää vois johtua? Onko mittarissa vai vyössä vika?

Sama mittari käytössä ja yksi vaihtoehto voi olla, että sulla on sykevyöstä patteri loppunnut/lopusssa ja mittari sekoilee sen ja rannemittauksen välissä. Oletko varmistanut että kun laitat mittarin päälle, se nappaa sen sykevyön aktiiviseksi, eli näyttöön tulee ilmoitus ulk sykevyö yhdistetty? Vuoden vanha ja jos aktiivisessa käytössä, niin lähtisin ensiksi vaihtamaan sykevyön pariston.

• 6 months later...
  • 3 weeks later...
On 27.7.2016 at 09.41, Seppo kirjoitti:

Heti tulee mieleen juoksudynamiikka koska se anturi on sykevyössä. 

Juoksudynamiikan saa nykyään myös erillisenä pienenä podina, joka laitetaan kiinni housuihin. Tästä syystä päädyinkin hommaamaan 735XT:n. Se oli halvin, joka tukee running dynamics podia. 

https://buy.garmin.com/en-US/US/p/561205

Osallistu keskusteluun

Voit nyt heti vastata ketjuun ja rekisteröityä myöhemmin. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Ketjua lukevat   0 members

Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

• Tästä mainospaikka alkaen 30e+alv/kk. 

Yli 10 000 kävijää/kk

n. 350 000 sivulatausta/kk

• Sivulataukset 13.11.2020 alkaen: Web Hits

Yksittäiset kävijät 13.11.2020 alkaen: Web Hits
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy