Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Lauri.H

Garmin FR735XT

Recommended Posts

Heti tulee mieleen juoksudynamiikka koska se anturi on sykevyössä. Että ei menetä juuri mitään. Jos kuitenkin satunnaisesti käyttää sykevyötä niin sillonhan sitä dataa saa kerättyä jos niin haluaa. Kuitenkin suosittelisin että pöytälaatikosta löytyy joku yhteensopiva sykevyö jota voi sitten käyttää jos tekee esimerkiksi tonnin vetoja. 

• Like 1

Päätin pikaisen tutkimisen jälkeen palauttaa FR735XT kellon kauppaan. Kello oli minun makuuni liian heppoinen ja lelumainen. Näyttö oli myös liian haalea jos vertaa FR910XT kelloon. Voisi odottaa ja katsoa mitä joulun aikaan tulee myyntiin. Nyt jatketaan sitten vanhalla 910XT kellolla.

Wigglestä lähtisi pelkkä kello 370eurolla. 

Should I buy, or should I not...♬♬♬

Onko lisää käyttökokemuksia? Lajeina lähinnä juoksu ja uinti, joista uintiin kaipaisin multisport-kelloa. Nykyinen Garmin kestää vettä, mutta ei osaa mitata matkaa hallissa.

Ja kesällä toki kello koristaisi rannetta joissakin tri-tapahtumissa.

18 minuuttia sitten, Pirkko kirjoitti:

Wigglestä lähtisi pelkkä kello 370eurolla. 

Should I buy, or should I not...♬♬♬

Onko lisää käyttökokemuksia?

Mulla on ollu kyseinen laite alkuvuodesta asti ja oon ollut tyytyväinen. Itse maksoin siitä kyllä yli sata euroa vähemmän, kuin mitä Wiggle tarjoaa, se oli silloin hyvässä alessa Juoksukaupassa 264 euroa, nyt 339

https://www.juoksukauppa.fi/garmin-forerunner-735xt.html

Anyway, gps löytyy muutamassa sekunnissa, toimii myös sisäjuoksussa ihan kohtuullisesti, pk-vauhdeissa melko tarkka, kovaa juostessa mittaa matkaksi todellisuutta selkeesti vähemmän.

Uimahallikokemuksia vasta muutama, yhden käännöksen per uintikerta on saattanut laskea väärin, mutta ei valittamista.

920xt on myös hyvä. Ehdin juuri ostaa sen ennen 735:n julkistusta. 920:n näyttö on ainakin todella selkeä. Se on iso plussa vanheneville silmille. Olen niin tykästynyt, että käytän myös siviilissä eli on aina ranteessa töissä. No joo, rannesykemittausta ei ole ja se voisi joskus olla kiva, jos toimii hyvin. En varsinaisesti kaipaa mutta voi johtua vain siitä, etten ole päässyt kokeilemaan.

On 2017-4-14 at 10.26, juusok kirjoitti:

Tuoko jo alelaarissa, vaikka tuskin edes kauppojen hyllyssä?

Edelleen kiinnostaisi tietää, miten tuo (F5) voi olla alessa, kun sitä ei edes monessa paikassa ole vielä hyllyssä... Sikäli kiinnostaa koska itselleni seuraava voisi olla juurikin joko F5 tai 935.

On 14.4.2017 at 10.26, juusok kirjoitti:

Tuoko jo alelaarissa, vaikka tuskin edes kauppojen hyllyssä?

Ostin clevertraining uk firmasta DC Rainmakerin koodilla. Ilmainen postitus, eurooppalainen takuu ja ollut ranteessa reilu kuukauden. Ostin myös näytönsuojalasin amazonista kun en viitsinyt maksaa safiirista.