Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Juice R.I.P

Seppo
 Share

Recommended Posts

Hmm... Sääli että viksujen ja luovien ihmisten täytyy amentaa 'osaamistaan' ei niin jaloista asioista, kovin usein. Se on vaan ilmeisesti se helpompi tie?

Minä en ole kuunnellut enkä tutustunut hänen tuotoksiinsa käytännössä yhtään, mutta muistan erään A-studion kesähaastattelun jossa hän sanoi jotenkin näin: "En pelkää kuolemaa mutta silloin kun kuolema tulee, en halua olla paikalla."

Toinen minkä muistan on oiva sanaleikki jolla olen myös muita ihmisiä piristänyt sopivissa tilanteissa;

"Illalla laiturilla haitari soi. Haita harmitti, haita risoi." :D

Että mielenkiintoisia ajatelmia ja ajatuksia hänellä oli ja paljon niistä jää elämään, onneksi. Se on se suuri kollektiivinen perintö.

Toinen minkä muistan on oiva sanaleikki jolla olen myös muita ihmisiä piristänyt sopivissa tilanteissa;

"Illalla laiturilla haitari soi. Haita harmitti, haita risoi." :D

Tuo on kyllä tosi hyvä:smiley: Toinen hauska on Juicen runo "rasismi", jos muistan oikein niin se meni jotenkin näin, että "tukka ja järki ei viihdy samassa päässä. Minä ajoin pois ne molemmat".

Täytyy myöntää, että miehen kuolema kyllä kosketti, vaikka ei valtava yllätys ollutkaan. Itse näin Juicen kerran keikalla, siitä on nyt ehkä noin viisi vuotta, mutta jo silloin oli mestari huonossa hapessa.