Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Elwood (Milano sub 3:30)


Elwood

Recommended Posts

Hieno projekti, mutta olen tuomasnun kanssa samoilla linjoilla. Penkkiurheilijana kiinnostuisin projektista enemmän, jos syntymähitaasta ja aikuisesta miehestä koetettaisiin löytää oikeasti jonkinlaisia nopeusominaisuuksia.

 

tuomasnun esimerkki on ehkä liian kova vaatimus, mutta menisikö esim. kymppi, Snaksterin bravuurimatka, valmennettavalta vielä alle 40 min..? 

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Elwood kirjoitti:

@Snakster voisi ottaa kantaa, oliko mielessä välitavoitteita, joiden kautta tätä ongelmaa lähestytään. Mutta kyllähän tuo 40 min kuulostaa melko mahdottomalta, jos yksittäinen tonnin vetokin menee vaivoin neloseen.

Hitto mikä pikakiitäjä jos nelosen kilsaan pystyt. Itsellä ei ole ollut pelkoakaan useampaan vuoteen :P

Link to comment
Share on other sites

Tervetuloa foorumille minunkin puolesta! Ajattelin ottaa kantaa keskusteluun siltä pohjalta, että omat juoksut ovat 48 v. ikään mennessä hyvinkin vähäiset.. Todellakin toiset ovat enemmän vauhtiominaisuuksilla varustettuja ja toiset kestävyysominaisuuksila varustettuja. Itse olin hyvinkin tyytyväinen, kun käytännössä treenaamatta lyhempiä matkoja viime syksynä meni laktaattiitestissä 1000 m aikaan 3.45 min ja jos tuo vmaxi:n 4 10 min pitää yhtään paikkaansa, niin aika mielenkiintoista. Hänellähän vastaavasti kestävyys ja voimaominaisuudet ovat kovat, joita tietenkin hän on pääasiassa treenannut, niin kuin oletan myös sinulla Elwood olevan. Tästä keskustelusta heräsi mielenkiinto, että miten realistista aikuisiällä olisi mahdollista kehittyä 10 km:llä alle 40 min juoksijaksi ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy