Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Elwood (UTTF tai TOR)

Arvostele ketju:

Recommended Posts

• 6 months later...

Status update.

Syksyllä oli kova kunto ja maratontreeniäkin ehdin tehdä jonkun verran, joten kävin Noormarkussa kokeilemassa marraskuun lopussa 3:30 alitusta. Homma menikin vauhdin osalta ihan kohdilleen reiluun kolmeenkymppiin asti, mutta takareisi alkoi olla melko kipeä ja jätin leikin kesken 32km kohdalla. Mutta oli ihan lupaavan tuntuista menoa suhteellisen raskaalla reitillä, ne Noormarkun nousut näyttää pieniltä, mutta suurenevat loppua kohden.

No, takareisi pamahti sitten Itsenäisyyspäivänä ja juoksutaukoa tuli reilu 2kk. Crossari tuli taas tutuksi.

Helmikuun puolivälin jälkeen jalka alkoi kestää pientä hölkkää, eikä se vieläkään täysin kunnossa ole. Mutta huhtikuussa on jo tullut ihan kohtuullisesti kilsoja eli reilu 300km, alkuvuoden kilsat yhteensä 600km

Karhunkierrokselle on siirto viime vuodelta ja tarkoitus on (taas) yrittää päästä lähtöviivalle, mutta kolme perättäistä DNS:ää kummittelee, joten en usko ennenkuin olen viivalla. Onneksi on sentään plakkarissa vuoden 2015 läpäisy, muuten voisi vituttaa huolella. Läpimeno riittää, mutta jos se nyt menisi 31-32h välille niin ehtisi vielä baariin dokaamaankin.

Syksylle olin alunperin ajatellut kokeilla 3:30h alitusta, mutta sitten Micke meni laittamaan kutsun Nuuksio Backyard Ultrasta, sinnehän on ihan pakko päästä, joten tempaistaan sitten maraton vasta ensi vuonna. Paitsi että ensi vuodelle olin suunnitellut UTTF-kiertuetta 55v synttärilahjaksi. Onpas tämä nyt vaikeaa, taitaa jäädä juoksematta 3:30 maraton ensi vuonnakin. Tosin tuskin nämäkään toteutuu, eiköhän seuraava telakka ole kohta edessä. Think positive!

EDIT: Otsikoksi on tulossa (KK 160km ja Nuuksio Backyard Ultra) kunhan Seppo ehtii päivittämään.

2 minuuttia sitten, Citius kirjoitti:

ISO respect... Jo pelkästä ajatuksesta !
Tiedän ja tunnen iän tuomat haasteet. Olen pienellä kaiheudella katsellut, että olisinpa nuorempana löytänyt nuo ultrat. Nyt ei enää pysty ja joutuu kiikkustuolissa kertomaan vain 55 km reissuista.

Kiitos. EIhän tuo helppoa tule olemaan, jos on vaikeaa edes pysyä kautta kasassa.

Noista kolmesta KK on helppo (heh), Pallaksella en ole käynyt juoksemassa, vaeltamassa kyllä, mutta matkaakin siellä on lisätty, joten se on vähän kysymysmerkki. Aikaisemmin aikaraja ei kai ole ollut mikään kovin tiukka, en tiedä miten on muuttunut.

Kolin aikaraja on paha, 2 kertaa olen nyt siellä kahlannut ja melko niukasti alle aikarajan, ensi vuonna on taas 2v edellisestä läpäisystä aikaa, joten haaste lisääntyy senkin takia.

Mutta nämä on ensi vuoden murheita.

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
tunti sitten, vmaksi kirjoitti:

Onnea läpäisystä taas kerran, olispa ittekin 10 vuoden päästä yhtä kovassa kunnossa 😉

Kuule mietin just aivan samaa. Jos itse pystyn edes miettimään UTTF-liivin hankkimista 10 vuoden kuluttua, niin silloin on omat pullat vähintään Boschissa tai Smegissä.

Osallistu keskusteluun

You are posting as a guest. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy