Jump to content
Juoksufoorumi.fi

22.11

Keke
 Share

Recommended Posts

• Replies 28
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Plääh.......1.15min yhtä hidasta hölkkää kuin Savottaren sauvakävelylenkit.

Mitä tuota tyhjää yrittää nukkumapaivänä nylkkiä kun jo 7min km-vauhdissa sykkeet huitelee jossain160.ssa. Reilusti vaan semmosta kävelylaahausta.

Vettä tulee ja tie on liukas ja on pimeää ja veetuttaa ja kaikkea muutaki mahollista.

Miten ihmeessä sitä voi joskus asiat tuntua hankalilta. Kun hain lapsia hoidosta silmät ristissä, siellä tätit seisoo rivissä ja selittää, että lapset on yskineet. Minä että niin? Että meillä on yskää, mutta ei ole kuumetta ja muuten eivät ole kipeitä. Mutta kun yskivät. Minä siihen, että annoittehan ventolinea. Juu, annettiin. Minä, että onko ne sitten muuten kipeitä. No ei, mutta kun yskii.

Mie siihen, että no mitä sitä sitten tehdään. No ei mitään kun ovat kuulemma virkeitä muuten. Minä että en kyllä pelkällä yskällä saa lapsisairaspäivää, enkä saa muutenkaan kun olen yökkönä. Eli olen yöt töissä ja sanoille silmille hoidan lapset nukkumatta.

Mutta eihän ne ole kipeitä, ne vain yskii.

No siihen mie, että tuoko mies ne aamulla hoitoon jos ne vain yskii. Pitkä hiljaisuus, eikä vastausta. Mie sitte siihen, että jos niillä ei ole muuta niin pari tuntia nukahdan aamulla ja haen sitte kotiin, ei tarvi yskäisinä olla hoidossa.

Siinä vaiheessa tuntui, että savu nousi päästä.

Augghh, mie taidan hommata nyrkkeilysäkin kotiin. Vois olla hyvä paineenpurkukeino.

Siinä vaiheessa tuntui, että savu nousi päästä.

Ymmärrän tilanteen, kerran mulle soitettiin päiväkodista että nuoremmalla on kuumetta ja on väsynyt eli pitää hakea pois. Oli kiire mutta oli pakko lähteä silti kesken päivän. Sanoivat hakiessa että "huomenna ei saa tuoda tänne, yksi kuumeeton päivä pitää olla" ennen päiväkotipäivää.

Hain pojan kotiin ja mittasin, "kuumetta" oli 36.5 ja kaveri veti edestaas kuin aropupu, eikä siis tietookaan väsymyksestä. Ilmeisesti tädeillä oli viritetty kuumemittari.

Seuraavana päivänä kun vein pojat niin otin asian puheeksi, päiväkodin johtaja puolusti sillä että heillä on täällä liikaa lapsia. Sanoin ettei se mun syy ole ja mulla ei oo aikaa tällaiseen pelleilyyn. Sen jälkeen ei oo tarvinnu hakea aiheetta eikä pienen aiheenkaan takia pois jos se ei ole ollut tarpeen.

Jaahas, tulipa tilitettyä. Jos lähtis lenkille tästä tupisemasta että sais tähän ketjuun viisaampaa kirjottamista.