Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Paras tv-sarja?

Sani
 Share

Recommended Posts

Tämän hetkisistä omat suosikkini ovat Desperate Housewives, Weeds, Sopranos, Greyn Anatomia ja Lost. Lueteltu siis siinä järjestyksessä kun tulevat viikolla ruudusta. Pako ja House ovat menneet ohi. Mutta jos kaikkien aikojen tv-sarjoista puhutaan, niin sitten pitää mennä Pennies from Heaven ja Twin Peaks osastolle. Ja muuten apua; SubTV alkaa taas näyttää uusintana Frendejä.:022: Intuboikaa ne!

Ei ole eikä ehkä koskaan tule Rimakauhua ja rakkautta-sarjan voittanutta.

Ei siis nyt pyöri mutta saisi minun puolesta tulla vaikka kolmannenkin kerran uusintana.

Hyvänä kakkosena tulee NYPD ja aina yhtä upea Andy Sipowitz.

Yleisesti ottaen brittisarjat ovat minun makuuni, poikkeuksena tuo yllämainittu.

Ei ole eikä ehkä koskaan tule Rimakauhua ja rakkautta-sarjan voittanutta.

Ei siis nyt pyöri mutta saisi minun puolesta tulla vaikka kolmannenkin kerran uusintana.

No juu, tuo oli todella hyvä sarja ja viime jouluna tuli ensimmäinen kausi dvd:llä ja hetki sitten ilmestyi se viimeinen. Nyt on kaikki jaksot uusittu ja edelleen hyvä sarja, suosittelen.

Uusista sarjoista House, Pako ja Lost.

Yksi parhaimpia sarjoja, mikä tulee nyt mieleen, on fitz ratkaisee. Sen voisi katsoa uusintanakin aivan hyvin. Kirjoinakin olivat oikein mielenkiintoisia.

Minulla on tallessa kaikki Fitz ratkaisee jaksot. Parempaa sarjaa ei ole (eikä taida tulla). Siitä on julkaistu DVD:nä suomessakin osa.

Sopranos nyt pitää katsoa, olen gangsterifilmien ystävä.

Pako menee samaan aikaan nauhalle. En tiedä miten se jatkuu vielä monta vuotta.

Paras kotimainen on ehdottomasti ollut Raid. Raid-elokuva ei ole niin hyvä kuin tv-sarja.

Kyllä Jeeves hoitaa on jäänyt komedioista mieleen.

Yleisesti britit tekee hyviä sarjoja.

Tällä hetkellä "pakko katsoa" on Supernatural, Pako, Mythbusters, Lost ja... pakko tunnustaa.. SALKKARIT :).. koskaan ei voi edes lenkille lähteä ennen kun on salkkarit katottu... ja sitten pitääkin jo äkkiä rientää kotiin ennen noita aikaisemmin mainittuja. Onneksi viikonloppuna tulee uusinnat, jos on pakko mennä esim. pitkälle lenkille :)) . Kesäisin ei onneksi tule mitään järkevää TV:stä niin voi huoletta keskittyä harrastuksiin :)

Meinas unohtua: Smallville tulee kans katottua

Yleisesti britit tekee hyviä sarjoja.

Kunpa vaan tietäis! Lupa on maksettu, mutta parhaat ohjelmat tulee digikanavilta, joita ei meillä näy. Vinkkejä hyvistä britti- tai muista sarjoista otetaan kiitollisena vastaan.

Olen joskus katsonut luontodokumentteja, lasketaanko nekin? Life of Mammals oli mun suosikki, tuli Suomessakin Avara luonto -sarjassa.