Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Recommended Posts

Tätä ketjua ei liene kukaan vielä aloittanut, vai onkohan? :conf: Oikaiskaa vanhaa, jos näin on. No joka tapauksessa, niin tai näin, ilmoittautuminen suoritettu ja osallistuminen maksettukin, eli harjoittelua on PAKKO jatkaa. :running: Toivottavasti seppolaisia tulee taas joukolla mukaan, ellei juoksemaan niin ainakin pussikaljaporukoihin.

• Replies 731
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

näin vastasivat kisatoimistolta osallistumisoikeuden siirrosta...

"Hei,

osanottosi siirto ensi vuodelle on kunnossa. Emme automaattisesti vahvista kaikkia siirtoja, mutta kysyttäessä toki vahvistamme että asia on kunnossa. Lienevät siis kyselleet itse asiasta.

Kaikki on osaltasi siis kunnossa, eikä sinun tarvitse enää itse huolehtia ilmoittautumisesta millään tavalla. Nimesi ilmestyy osallistujalistalle kun ensi vuoden nimet tulevat internetsivuillemme näkyviin."

• 2 weeks later...

HCM on minulle ollut aina tuskien taival mutta joskus minä sen vielä selätän, eli ensi vuonna taas HCM:lle, neljäs kerta toden sanoo!

Mukana vuosina 2003, 2004 ja 2006

Samanlaisia kokemuksia itselläni on Tukholmasta. Ja ensi kesänä aion sen selättää. Niih!

HCM:lle en taida viitsiä ensi kesänä vaivautua. Samalla rahalla kun käy parissa pienemmässä ja vähintään yhtä hyvin organisoidussa tapahtumassa.