Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Alaotsikot

Seppo
 Share

Recommended Posts

Asiahan ei oikeastaan minulle kuulu (kun en triathlonia harrasta ja tuon hiihdon suhteenkin on vähän sama juttu, sielläkin asiaa kyselit)... Mutta vähän epäilen, että järjestyksen sijaan lukuisat alakategoriat tekevät homman vain vaikeammaksi.

Vähän sama juttu kuin vaikka omienkin arkistojen järjestämisessä. Kun esim. tietokoneen "My Documentsia" on kerätty vuosikausia. Aina voi tehdä yhä tarkempia ja tarkempia jaotteluja, mutta sen jälkeen sama tiedosto alkaakin sopia yhä useampaan ja useampaan eri hakemistoon, ja pian tiedon löytää enää haulla, vaikka sen olisikin itse alunperin tallettanut.

Nykyiselläkin jaottelulla esimerkiksi jos haluaa tietää jotain polkupyöristä, voi tapauksesta ja haluamastaan tiedosta riippuen miettiä, saako kysymykseensä parhaiten vastauksen kirjoittamalla alueelle "Muut varusteet", "Triathlon", "Muut lajit" vai "Yleinen". Ja ainakin joku satunnaisempi kävijä voisi myös helposti sijoittaa kysymyksensä Aloittelijoiden kategoriaan.

Pääsivulla on jo 23 eri aihealuetta. En minä ainakaan alkaisi niitä enää isommin alagatekorioihin jakamaan, ellei sitten tosiaan ala näyttää siltä, että tarvetta on ja palstasta alkaa kasvaa myös merkittävä hiihdon ja triathlonin yms. lajien harrastajien kohtauspaikka.

Toki, tämä on vain yhden palstaa säännöllisen epäsäännöllisesti seuraavan mielipide.

No sitä mä siis tarkotin, että ne alaotsikot tulis tänne triathlonin otsikon alle. Että triathlon kisat olis omansa alla, triathlonin varusteet yms. Ei se niin tarkkaa ole minne sen aiheen avaa, kyllä minä niitä sitten aina joskus siirtelen. Lähinnä nyt että jos tää puoli alkaa kasvamaan niin olis sitten helpompi löytää viestit. Meneehän tää näinkin, voihan sitä jälkikäteenkin niitä aiheita siirrellä kansioihinsa.

Haluaisitteko tänne Triathlon puolen alle alaotsikoita jotta keskustelu olisi hieman paremmassa järjestyksessä? Eli Välineet, Kilpailut jne olisivat omien otsikoiden alapuolella.

Jep. Triathlon-nimisessä haarassa on jotain 600 viestiä. (Paitsi jos asiasta on liiaksi harmia kuten ylimääräisä kustannuksia).

• 2 months later...

Joo, on aika raju pätkä..kylmät väreet menee vaikka oon aikaisemminkin nähnyt.

Tuotahan voisi näyttää vaikka nuorille lajiesittelynä, saataisiin varmasti lisää harrastajia.:026:

Eikös se ollut että kun tämä pätkä näytettiin telkkarissa silloin 80-luvun alussa niin harrastajamäärät lähtivät heti hurjaan nousuun!

Itsekin muistan tuon pätkän hatarasti urheiluruudussa nähneeni.. olin ihan että :WTF: kai se kipinä siitä jäi elämään ja roihahti liekkeihin vasta nyt pari vuotta sitten veteraani iässä.

Tässä myös toinen kylmät väreet aiheuttava video

Yes, Sir!