Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Timppa

Kännykkä ja juokseminen

Recommended Posts

Näköjään joutuu nykyään kuljettamaan puhelinta useammin mukana lenkeillä sekä muissakin treeneissä niin pitäisi uusia Spibelt. Nykyinen on mallia endurance jokusen vuoden takaa ja siinä tuo taskuosa on liian pieni 5,5 tuumaiselle puhelimelle. Tai no mahtuuhan se sinne mutta on aika työlästä saada se sinne ja samalla painaa helposti jotain puhelimen näppäimistä.

Onko noissa tuoreemmaan mallin originaaleissa venyvämpi tuo pussukka? Vai onko sopivampi tuo iPhone 6 plus malli?

http://www.fysiomyynti.fi/tuote-osasto/varustevyo-spibelt/spibelt-origina-iphone-6-sarja/

Onko joku muu jo suunnitellut tämän hankkimista? https://bemighty.com/products/mighty

Kyse siis spotify-yhteensopivasta musiikkisoittimesta. Olen aivan loputtoman kyllästyny kännykän kuskaamiseen lenkeillä (koska se höllyy ja näyttää pöljältä ja on aina vähän tiellä, spibeltissä siis pidän) ja ainoa syy miksi sitä teen (pl. polkulenkit joilla riski eksyä :p) on kuitenkin musiikki. Odottelen kovasti josko joku alkais tuoda tuota Eurooppaan, kunhan nyt tuote tässä kuussa saadaan markkinoille. Voishan tuon siis tilata toki Jenkeistäkin, mutta siihen tulis parisen kymppiä alvia päälle, niin koitan ainakin hetken odotella josko sitä ihan oikeesti alettais myydä täälläkin (tai jos sais jonkun tutun jenkkireissulla nappaamaan tuon matkaansa).

5 tuntia sitten, marika_ kirjoitti:

Onko joku muu jo suunnitellut tämän hankkimista? https://bemighty.com/products/mighty

Kyse siis spotify-yhteensopivasta musiikkisoittimesta. Olen aivan loputtoman kyllästyny kännykän kuskaamiseen lenkeillä (koska se höllyy ja näyttää pöljältä ja on aina vähän tiellä, spibeltissä siis pidän) ja ainoa syy miksi sitä teen (pl. polkulenkit joilla riski eksyä :p) on kuitenkin musiikki. Odottelen kovasti josko joku alkais tuoda tuota Eurooppaan, kunhan nyt tuote tässä kuussa saadaan markkinoille. Voishan tuon siis tilata toki Jenkeistäkin, mutta siihen tulis parisen kymppiä alvia päälle, niin koitan ainakin hetken odotella josko sitä ihan oikeesti alettais myydä täälläkin (tai jos sais jonkun tutun jenkkireissulla nappaamaan tuon matkaansa).

Mahtava loyto! Tuli ennakkotilattua saman tien. Toimitusta lupailivat kuun loppuun. 

Itse juoksen iPod Shufflen kanssa ja iTunesia tulee kirottua viikottain plus oma musavalikoimakaan ei ole mitenkaan kattava. Pienelle Spotify-soittimelle on ihan selkea tarve.

21 tuntia sitten, marika_ kirjoitti:

Juuri tätä olen odottanut! Laitteen pitää olla kisatapahtumiin pieni, ipod suffle on sopiva koko, mutta sen sisältö on ainakin minulla ajalta jolloin musiikki ostettiin vielä omaksi. Toisinsanoen se kama on kuuntelukelvottomaksi vanhentunutta ja kulunutta, vaikka tuota laitetta olen käyttänyt vain pari kertaa vuodessa juoksutapahtumissa. Kiitos vinkistä!

On 6/7/2017 at 10.10, Amerikan Serkku kirjoitti:

Mahtava loyto! Tuli ennakkotilattua saman tien. Toimitusta lupailivat kuun loppuun. 

Itse juoksen iPod Shufflen kanssa ja iTunesia tulee kirottua viikottain plus oma musavalikoimakaan ei ole mitenkaan kattava. Pienelle Spotify-soittimelle on ihan selkea tarve.

Posti toi eilen tuollaisen Mighty soittimen. Testaaminen jai viela aika vahiin, joten kirjoittelen myohemmin lisaa.

Yllattavan isokokoinen vrt. milta soitin nayttaa kuvissa. Reippaasti iPod Shufflea isompi. Todella kevyt tosin, joten ihan hyvin ajaa asiansa kevyena soittimena. Keveyden haittapuolena tosin muovisuus ja muutenkin aika halpa vaikutelma. 

Puhelimen ja soittiminen synkkaaminen onnistui neljannella yrityksella ja nyt tuo systeemi tuntuu toimivan oikein hyvin.

Guest Baltsu

Eikö niitä puheluita voi soittaa lenkin jälkeen?  Kännykkä on pirun hankala, sillä se painaa. Okei hienoja juoksukuvia saa, mutta kyllä niitä instapäivityksiä voi tehdä ottamalla selfie parvekkeella. Kokemusta on.