Jump to content
Juoksufoorumi.fi

hatapa

Houston we have a problem

Recommended Posts

47 minuuttia sitten, Kuntoliikkuja kirjoitti:

Onko kellään muulla ilmennyt että nuo sivujen selauspainikkeet lakkaavat välillä toimimasta? Eli ei tapahdu mitään jos klikkaa sivunumerosta tai esim. Edellinen -painikkeesta. Pikkuasia sinänsä ja on toki kierrettävissä. 

Onko niin käyny tänään?

Olen huomannut kaksi bugia.

1. Jos on kaksisivuinen ketju, avaa toinen sivu ja yritä siirtyä ykkössivulle. Ei onnistu ellei käy urlista käsin muokkaamassa page=1.
  2. Useampisivuinen ketju. Avaa viimeinen sivu, siirry toiseksi viimeiselle ja paina back-nappulaa. Lataa toiseksi viimeisen sivun uusiksi. Tässä kuitenkin navigointi toimii, eli viimeiselle sivulle pääsee klikkaamalla Seuraava sivu -linkkiä. Tulee vain useampi back-nappulan painaminen, kun palaa takaisin ketjulistaukseen.

On 23.4.2019 at 23.46, Seppo kirjoitti:

Koitetaampa toimisko nyt tuo harjoitusketjujen otsikoiden muokkaus. Lisäksi palautin tuon Takaisin ylös -nuolen. Foorumiin tuli päivitys niin nuo saattais taas toimia. 

Toimiiko? Itse en osannut muokata oman ketjuni otsikkoa, mutta se saattaa olla vaan omaa osaamattomuutta.

3 minuuttia sitten, jussikiv kirjoitti:

Toimiiko? Itse en osannut muokata oman ketjuni otsikkoa, mutta se saattaa olla vaan omaa osaamattomuutta.

Ei se toimi. Ilmota mulle minkä otsikon haluat niin muokkaan. 

Kun ATK-taidoiltani olen melko täydellinen pääsiäiskäsi niin voisiko @Seppo tai joku kertoa miten tuo valokuvien lisääminen nykyään onnistuu?

Itselläni näkyy kuvien kooksi ilmoitettu "Max total size 0,01MB" enkä saa oikein kuinkaan niitä noin pieneksi kutistettua. Aiemminhan tuo koko oli reilusti enemmän vai muistanko väärin?

Vai olenko mahdollisesti aiemmin täyttänyt liikaa kuvilla harkkapäikkyäni ja olen nyt "karenssissa"?🤔

Esim. nyt jos tähän yritän liittää 30kt jpeg kuvaa niin tyrkkää tekstin  "You are only allowed to upload 10,24kB."

Näkyykö kenelläkään muulla nuo Like-napit huonosti? Koko nappia ei oikeastaan näe ennen kuin hiiren laittaa sen päälle ja tuo valikko ilmestyy näkyviin, mutta normi Like-napin paikalla on kysymysmerkki.

704467351_Screenshot2019-06-13at07_36_56.png.6d51a6c00dc20ff9ed95a7aef17247bc.png

Sama homma sekä puhelimessa että läppärillä. Applen härveleitä molemmat ja Safari selaimena.

Edit: tämmöiseltä näyttää jos joku muu on jo tykkäillyt:

1110306214_Screenshot2019-06-13at07_39_47.png.dc4d14bb360dcd9db2347e658d607cf7.png

5 tuntia sitten, Snoerf kirjoitti:

Näkyykö kenelläkään muulla nuo Like-napit huonosti? Koko nappia ei oikeastaan näe ennen kuin hiiren laittaa sen päälle ja tuo valikko ilmestyy näkyviin, mutta normi Like-napin paikalla on kysymysmerkki.

704467351_Screenshot2019-06-13at07_36_56.png.6d51a6c00dc20ff9ed95a7aef17247bc.png

Sama homma sekä puhelimessa että läppärillä. Applen härveleitä molemmat ja Safari selaimena.

Edit: tämmöiseltä näyttää jos joku muu on jo tykkäillyt:

1110306214_Screenshot2019-06-13at07_39_47.png.dc4d14bb360dcd9db2347e658d607cf7.png

Täällä sama. Ja edelleen tuo kuvien lisääminen ei itsellä onnistu. Esim. n. vastaavanlainen kuvakaappaus jonka @Snoerf laittoi ei onnistu koska koko "huimat" 88kt ja max total size 10,25kB. @Seppo we miss you!

On 1.6.2019 at 21.51, Pexrun kirjoitti:

Kun ATK-taidoiltani olen melko täydellinen pääsiäiskäsi niin voisiko @Seppo tai joku kertoa miten tuo valokuvien lisääminen nykyään onnistuu?

Itselläni näkyy kuvien kooksi ilmoitettu "Max total size 0,01MB" enkä saa oikein kuinkaan niitä noin pieneksi kutistettua. Aiemminhan tuo koko oli reilusti enemmän vai muistanko väärin?

Vai olenko mahdollisesti aiemmin täyttänyt liikaa kuvilla harkkapäikkyäni ja olen nyt "karenssissa"?🤔

Esim. nyt jos tähän yritän liittää 30kt jpeg kuvaa niin tyrkkää tekstin  "You are only allowed to upload 10,24kB."

• Like 1

On 1.6.2019 at 21.51, Pexrun kirjoitti:

Tuo tykkäyksen kuvan linkki oli rikki ja siksi se ei toiminut. Nyt se on korjattu.

Jokaisella on 500 megaa tilaa liitteille ja @Pexrun tila oli vain täyttymässä. Nostin rajan noin gigaan. Ennen kuvat tallentui foorumin serverille niin se oli ongelma. Nyt ne tallentuu muualle ja se on vähemmän ongelma. VIP jäsenien tallennustilalla ei ole rajoitusta. Myös kuvien kokoa on rajoitettu koska se ei toiminu foorumin puolelta ihan buenosti. Täysikokoiset kuvat vie julmetusti tilaa ja jos yks lataa hienon kuvan joka on megoissa paljon niin hitaampien yhteyksien käyttäjät latailee sitä sitten tuskissaan. 

• Like 2
  • Thanks 2