Jump to content
Juoksufoorumi.fi

r
hatapa

Houston we have a problem

Recommended Posts

Kannatan myös Baltsulle täysoikeuksien antamista takaisin. Hippivaroitus seuraavasta lauseesta: Uskotaan ihmisten oppimiskykyyn ja henkiseen kasvuun.

Kukin vastaa tietysti kirjoituksistaan jatkossakin ja (me) sijaisloukkaantujat jatkamme suoraan sanomista jos läikkyy yli.

Yleisesti, foorumin parasta puolta ollut aina kannustus, valmentava ote kokeneimmilta noviiseille sekä vertaisvalmennus. Tyyliä monia ja vastakkaisia näkemyksiä, mutta jos vain asiat riitelevät, niin bueno. Henkkohtväittelyynhän oli oma v-iluketjunsakin.

• Like 4
  • Haha 1

20 minuuttia sitten, rjr kirjoitti:

Viimeksi @Baltsu karkotti täältä kaikki mukavat ihmiset. Tuskin on siitä viisastunut tai asennettaan korjannut.

Kaikki?? Aika liioiteltua ja jos suoraan sanon niin tekosyy lähtöön minusta. 

Oletko sinä @rjr muuttunut vai pysynyt ennallaan? 

Itse ainakin vanhemmiten olen muuttunut. 

• Haha 1

On 26.10.2018 at 09.41, Baltsu kirjoitti:

Epäilen vieraiden valtioiden vaikuttavan tähän foorumin softaan ja ehdotan, että teemme asiasta rikosilmoituksen.

Niin kauan kuin asia on epäselvä, ehdotan, että jokainen ottaa kuvakaappauksen jokaisesta kirjoittamastaan viestistä ja mikäli viesti on myöhemmin muutettu tai sitä ei ole ollenkaan, niin laittakaa se tänne tai lähettäkää mulle yv:llä, niin saan aineistoa kasattua. Ja kokeilkaa muutkin sitä, että yksi kirjoittaa ja toinen katsoo omilla tunnareillaan, onko viesti mennyt läpi. Tehdään nyt esim. 1000 testiä, niin saadaan tarpeeksi materiaalia 

Oletko tosissasi? Miksi vieraat valtiot olisivat kiinnostuneita keski-ikäisten hölkkäkeskustelusta?

• Like 2

tunti sitten, rjr kirjoitti:

Niin, kyllähän sen on huomannut viimeaikaisesta "keskustelusta", että täällä on oikein kivaa. Juoksemisestahan täällä ei enää juurikaan kirjoitella.

Juu. Mitäpä sitä enää keskustelemaan. Tiellä ja radalla minä sen juoksuasian hoitelen sen verran perinpohjin, eikä siitä enää hirveästi jää jutun juurta tänne. 

45 minuuttia sitten, rjr kirjoitti:

Niin, kyllähän sen on huomannut viimeaikaisesta "keskustelusta", että täällä on oikein kivaa. Juoksemisestahan täällä ei enää juurikaan kirjoitella.

Sitä varten pitää olla juoksija. Siksi puhunkin puuta heinää.

Onneksi sinulla viestit tursuaa sisältöä

7 tuntia sitten, Seppo kirjoitti:

Voihan tätä aina välillä pohtia, mutta mielestäni ei ole syytä tehdä muutoksia. Jos haluatte jonkun inttämisketjun niin sen voi tehdä täällä: https://keskustelu.suomi24.fi/urheilu-ja-kuntoilu/juoksu

Jos haluatte kinastella jostain niin sen voi tehdä täällä:

https://keskustelu.suomi24.fi/urheilu-ja-kuntoilu/juoksu

Tai sitten voitte keksiä jonkun toisen alustan. Tämä se ei kuitenkaan ole. Niin kauan kuin itse hoidan ylläpidon niin sanon sen viimeisen sanan. Missään vaiheessa tämä ei ole ollut demokratia itselle tärkeiden asioiden suhteen. Eikä tule olemaan. 

Jumala on puhunut. 

😂😂😂 Vähän kuin tuuleen huutaisi hän

Hieman aihetta sivuten.

Käytäntö lienee kaikilla(?) keskustelupalstpilla sama. Mode tai palstan omistaja päättää keskustelun laadun, määrän ja suunnan. Tämä on mainio juttu ja pitää keskustelun asiapohjalla ja ehkäisee myös mahdolliset ja turhat jälkipuheet. 

Suomessa henkilökohtaisuuksiin menevä kirjoittelu someen voi johtaa syyteharkinnan kautta oikeustoimiin. 

13 tuntia sitten, ForrestG kirjoitti:

Sitten asiat on kivasti, kun kaikki mukavat on vex, niin me vähemmän mukavat kusipäät voidaan pitää täällä bileitä. Väki vähenee pidot paranee - sanotaan.

Kyllähän täällä mielenkiintoisia hahmoja kirjoittelee ja on kirjoitellut.  Osa olisi jo lähes valmiita Putoksen hahmokilpailuun. Vähän samanlainen tunne kuin armeijassa, kun pääsee näkemään oman ikäluokkansa kokokirjon ja tapaa henkilöitä joiden kanssa ei olisi ikinä muuten missään tekemisissä.

• Like 1

17 tuntia sitten, Seppo kirjoitti:

Voihan tätä aina välillä pohtia, mutta mielestäni ei ole syytä tehdä muutoksia. Jos haluatte jonkun inttämisketjun niin sen voi tehdä täällä: https://keskustelu.suomi24.fi/urheilu-ja-kuntoilu/juoksu

Jos haluatte kinastella jostain niin sen voi tehdä täällä:

https://keskustelu.suomi24.fi/urheilu-ja-kuntoilu/juoksu

Sen mitä olen tuolla käynyt katsomassa, niin eipä kovin järkevää olisi tonne mitään sanoa. Tuntuu enemmän sellaiselta paikalta mihin kirjoittelevat ne säälittävät tapaukset, jotka eivät täällä uskalla todellista mielipidettään sanoa(tai jopa paheksuvat täällä toisten voimaperäisiä mielipiteitä)

Aika monta vuotta olen palstalla hengaillut ja kirjoitellut, joskus asiaa ja joskus asian vierestä. Mielestäni foorumin meininki on laimentunut älyttömästi, eikä täällä juurikaan keskusteluja käydä, joka osaltaan on harmi.

Minä en enää jaksa kahdettakymmenettä kertaa kertoa jokaiselle aloittelijalle sitä samaa/tai samoja vinkkejä, minkä olen jo antanut 19 kertaa aikaisemmin. Nyt voi keskustella jostain muusta, ja mielellään vaikka sitten sellaisesta joka herättää tunteita puoleen tai toiseen. Sehän on harmillista jopa mielestäni säälittävää, että sellaiset menee kukkahattuistentätisetien ihon alle ja alkaa armoton paheksuminen (vaikka asia ei muuten heitä koskettaisikaan). Kuitenkaan kyse ei ole muusta kuin ajanvietteestä, kirjoitus sekä argumentointitaidon ylläpidosta. Juoksuahan ei paranneta kuin juoksemalla ja/tai muuten fyysisesti rastittamalla, sillä juoksutulokset ei parane yhtään pelkästään foorumilla hengailemalla. 

17 tuntia sitten, Seppo kirjoitti:

Tai sitten voitte keksiä jonkun toisen alustan. Tämä se ei kuitenkaan ole. Niin kauan kuin itse hoidan ylläpidon niin sanon sen viimeisen sanan. Missään vaiheessa tämä ei ole ollut demokratia itselle tärkeiden asioiden suhteen. Eikä tule olemaan. 

Osa porukasta taisi tehdä alustan vaihdon fb:n puolella aikanaan(kpk24/7), ja taisi samalla pääosa heistä lopettaa tännekin kirjoittelun. En nyt tiedä, mutta saattoi näissä alustan vaihtajissa olla joku ”mukava”  mukana, enkä näe että 💩 olisi heidät karkoittanut, kuten aikaisemmin tuolla niin väitettiin. 

Ei mulle täällä demokratialla ole väliä. Sepon foorumi ja Sepon säännöt ja asia on mulle täysin fine, niin pitkään kun asioista voidaan keskustella ilman sensuuria - keskustelupalstahan tämä kuitenkin loppujen lopuksi on. 

• Like 2