Jump to content
Juoksufoorumi.fi

hatapa

Houston we have a problem

Recommended Posts

Osaakohan kukaan auttaa. Taisin eilen vahingossa painaa jonkun foorumin mainoksen linkkiä ja nyt tulee mainoksia sekä yläpalkkiin ja osin kirjoitusten päälekin. Käytössä iPhone ja Safari-selain. Laitoin kuvakaappauksen näytöltä. Kyllä tekniikka on ärsyttävää.

4D7BBB79-43B1-4216-86DE-908C44872247.png

2 tuntia sitten, Snoerf kirjoitti:

On myös kohtuu jännästi targetoitu nämä mainokset. Eilen muistaakseni tarjottiin ”mature women who always say yes” tjsp. Vai onkohan se vaan minä. 

Säädin asetuksia, katsotaan mitä tapahtuu. Tuo aikuisviihdesisältö on kyllä yks suo. Niitä mainoksia sais blokattua, mutta kun jatkuvasti tulee uusia niin blokkaamisesta ei ole mitään hyötyä. Siksi lopetin sen aika pian. 

• Like 1

Epäilen vieraiden valtioiden vaikuttavan tähän foorumin softaan ja ehdotan, että teemme asiasta rikosilmoituksen.

Älytöntä käyttää aikaa tällaiseen, mutta olen joutunut muiden käyttäjien kanssa tekemään testejä, kun softa ei toimi. Jotkut viestit menevät foorumille läpi ja jotkut eivät. Olemme tehneet ihan spotcheckejä. Laitettu ylös kellonaika, jolloin viesti kirjoitetaan ja lähettäneet Facebookissa viestin, että nyt viesti lähti, näkyykö. Joskus näkyy, joskus ei. Joku siis manipuloi järjestelmää. Ehdotin sepolle asian ratkaisuksi sitä, että hän irtisanoo foorumin softasopimuksen ja pilvipalvelun. Ne pitää siirtää luotettavalle taholle, sillä foorumin pitää toimia kuin junanvessa. Ei ATK-ongelmat saa olla tätä luokkaa. Seppo väitti, että pitää olla kärsivällinen, mutta me emme halua olla enää kärsivällisiä. Joku tekee jotain tahallaan ja silloin sellaisesta tahosta pitää päästä eroon heti.

Tässä on vielä sellainen juttu, että entä jos osa viesteistä ei mene ollenkaan läpi tai jos niiden sisältöä muokataan. Silloinhan joku vaikuttaa keskusteluun ratkaisevasti, jolloin voidaan puhua jo valeuutisista. Tässä tapauksessa jäljet varmaan johtavat trolliarmeijaan. Jossain hemmetin paraisten venäläisillä serverillä pyörii tämä juoksufoorumi ja he duunaavat siellä jotain.

Niin kauan kuin asia on epäselvä, ehdotan, että jokainen ottaa kuvakaappauksen jokaisesta kirjoittamastaan viestistä ja mikäli viesti on myöhemmin muutettu tai sitä ei ole ollenkaan, niin laittakaa se tänne tai lähettäkää mulle yv:llä, niin saan aineistoa kasattua. Ja kokeilkaa muutkin sitä, että yksi kirjoittaa ja toinen katsoo omilla tunnareillaan, onko viesti mennyt läpi. Tehdään nyt esim. 1000 testiä, niin saadaan tarpeeksi materiaalia poliisille. 

Tämä viesti on lähetetty pe 26.10 klo 9.42 ja tästä on kuvakaappaus. Ilmoittakaa monelta näitte tämän.

Epäilen herra B:n epäilyä.

Minä en ymmärrä IT-asioista mitään, mutta olisiko kuitenkin kysymys selaimesta. Ainakin minulla, jos kommentin kirjoittaminen kestää, niin ei onnistu enää lähettäminen. Vaikka siis näyttäisi siltä, että olen edelleenkin kirjautuneena foorumille. Sitten vaan kirjaudun ulos, takaisin sivustolle ja teksti on tallentuneena. Uuusi yritys ja onnistuu.

McAfee muuten väittää Juoksufoorumin olevan vähän epäilyttävä sivusto...