Jump to content
Juoksufoorumi.fi

GrigoriSoiros

someton ja netitön tammikuu

Recommended Posts

Haha, foorumi postaukset voitaisiin sitten hoitaa kirjeillä. Ei muuta kuin etanapostia sepolle, joka sitten päivittää harjoituspäiväkirjan ja tietty pakolliset muut foorumimölinät :) En kyllä pystyisi tai haluaisikaan olla ilman internetin ihmeellistä maailmaa koko tammikuuta. Tietenkin voisin silleen lähteä mukaan että ilta 18 jälkeen en enää roikkuisi netissä. 

• Like 2

2 tuntia sitten, janttu kirjoitti:

Tietenkin voisin silleen lähteä mukaan että ilta 18 jälkeen en enää roikkuisi netissä. 

Tässä olisi ideaa. Itse ottaisin vielä sellaisen jouston, että opiskelujuttujen takia netin käyttö olisi sallittua, mutta kaikki muu tilpehööri rajoitettua.

tunti sitten, Seppo kirjoitti:

No jos joku haluaa päivittää harjoituspäiväkirjaansa kirjepostilla niin lupaan lisätä viestit netin ihmeelliseen maailmaan :)

pistä osote

Ei kai missään määräaikasessa totaalissa ole mitään järkeä, ja tietysti ymmärrän että internetti jne on tätä päivää, mutta ei 24h määräaikasessa ringinkiertämisessäkään ole mitään järkeä, se tässä se pointtikin juuri on.

• Like 2

Jos muutkin haluaa päivittää harjoituspäiväkirjaansa tai muita ketjuja kirjeellä/postikortilla niin mulle vaan viestiä. Ilmoitan osoitteen jonne posti voi tuoda viestit :)

Täyden palvelun foorumi! [emoji12]

Lähetetty minun SM-G870F laitteesta Tapatalkilla

4 minuuttia sitten, petteri.vartiainen kirjoitti:

Olisi kyllä läppien läppä lukea jonkun viikkokuulumisia ja allekirjoituksessa olisi painava maininta jostain suomi/savo -käännöstyöstä by Seppo. Mutta olisiko Se nettilakko asian puhtaassa muodossa? Ne on ne sydämen teot mitä katsotaan ;).

No ei minusta tosiaankaan, ideahan on just irtautua tästä kaikesta. Mutta tuskinpa kukaan jaksaa paperilla päikkyään lähetellä :). Ja itse en ole tuohon tulossa mukaan.

On ‎20‎.‎11‎.‎2015‎ ‎21‎:‎28‎:‎31, TeTi kirjoitti:

No ei minusta tosiaankaan, ideahan on just irtautua tästä kaikesta. Mutta tuskinpa kukaan jaksaa paperilla päikkyään lähetellä :). Ja itse en ole tuohon tulossa mukaan.

ihan kiusallani laitan edes yhden postin :) Se mitä sisältää onkin toinen juttu?

• Like 1