Jump to content
Juoksufoorumi.fi

silkkiapina (Maraton alle 3.45, 1/2 alle 1.40)

Recommended Posts

• Replies 464
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Se on rakkautta kun juostaan yhessä maaliin asti. Kiitos paella :-). 3.54 ja rapiat. 3 geeliä, hyvä meininki. Rapsaa myöhemmin.

Kotona taas ja kaikki ok. Jaloissa tuntuu ihmeen vähän, voiko jo mennä lenkille..... Rapsaa lupasin, tässä tulee. Lennettiin siis perjantaina jo myöhään Riikaan. Lauantaina aamiaisen jälkeen käve

Ma 9.11 Lihaskuntoa takapihalla kahvakuulilla+tangolla noin tunti, ystävän kanssa iltakävelyllä 2 tuntia, olipa mukavaa:). Ti 13.23km (sis. 10.23km@5.51, 2x1000m@4.35 / 4.45, erilaisia drill

Posted Images

Palauttelua ja uusien kujeiden suunnittelua. Juoksemaan tekisi mieli, mutta maltti on valttia. Työmatkaa mulle tulee reilu 4km suuntaansa, fillarilla mennään. Eilen oltiin koko perheen voimin pyörälenkillä, ehkä 8km pintaan matkaa. Illalla vielä vatsat ja kunnolliset venyttelyt. Kramppeja ja suonenvetoja odotin maran jälkeen öisin, mutta ilman olen onneksi selvinnyt. Jossain vaiheessa kärsin niistä tosi pahasti, magnesium tuli tutuksi.

Tänään uimassa hallissa, 1.2km meni aikaa 45min. Rintaa uin, enkä ole tekniikalla varmaan pilattu, jossain vaiheessa talvella kilsan uin puoleen tuntiin. Teki hyvää ja rauhoitti mieltä. Jospa se vähän palauttelis kroppaakin.

Onneks mulla on fyysinen työ, ei hikinen, mutta lounasravintolassa, joten kävelyä tulee paljon. Palauttaa sekin. Painoa jäi Riikaan pari kiloa, olispa kiva kun pysyiskin siellä.

55 minuuttia sitten, Snakster kirjoitti:

Hieno juoksuhan tuo oli. Onnea! Palautuminen saattaa tuntua hämäävän nopealta, mutta kyllä maratonin jälkeen ainakin kuukausi menee ennen kuin on täysin kunnossa, joten tarkkana ettei tule hötkyiltyä. Kevyesti vaan liikkeelle.

Ja seuraavaksi sitten kohti 3.30 alitusta, eikös niin? Viimeistään ensi vuonna.

Kiitos ja kumarrus, tuntuipa mukavalta saada meriitti-ihmiseltä tuollainen kommentti. Onko liian nopeaa lähteä jo sunnuntaina kevyelle lenkille? Jokapaikasta oon lukenu, että eka vko totaalihuilia juoksusta, sitten kevyesti lenkit 2 vkoa. Uintia, fillarointia, ehkä kevyttä salia...? Noh, kyllähän aikaa lähdetään aina parantamaan, jos nyt maltillisesti ensin vaikka 10min pois....

tunti sitten, silkkiapina kirjoitti:

Kiitos ja kumarrus, tuntuipa mukavalta saada meriitti-ihmiseltä tuollainen kommentti. Onko liian nopeaa lähteä jo sunnuntaina kevyelle lenkille? Jokapaikasta oon lukenu, että eka vko totaalihuilia juoksusta, sitten kevyesti lenkit 2 vkoa. Uintia, fillarointia, ehkä kevyttä salia...? Noh, kyllähän aikaa lähdetään aina parantamaan, jos nyt maltillisesti ensin vaikka 10min pois....

No höpsistä, en minä ole mikään meriitti-ihminen. Keski-ikäinen aktiiviharrastaja lähinnä.

Ja kyllähän sitä viikon kuluttua kevyesti voi hölkkäillä, mutta kokonaismäärä ja varsinkin tehot kaiken liikunnan suhteen kannattaa pitää aika kevyinä sen 2-3 viikkoa.

Kävin kävelyllä. Ihan oikeesti. En oo käyny lenkillä kävellen ehkä...5vuoteen. Ja oli kivaa. Ja tuli hiki. Mäkisella purtsilla, noin 9km, vajaa 1,5 tuntia. Kokeilin mä yhden alamäen juosta kevyesti, en enempää.

Eilen puutarhapalstan talikointia yms 1.5 tuntia ja sitten mä vähän tein kahvakuulaa. Ja vatsoja. Ja punnerruksia. Reilu puoli tuntia, piti saada saunahiki☺.

Huomiseksi suunnittelin salia, ja sunnuntaille kevyen juoksun kokeilua. Sitten tää kituviikko onkin jo ohi. Mutta on ollu kivaa, kun on voinu tehä muutakin ku treenata ohjelman mukaan. Elämä on❤

Lauantainen sali teki selälle hyvää, kevyillä painoilla pitkillä sarjoilla. Vatsoja ja käsiä päälle.

Sunnuntaina hymy oli huulilla kun pääsi taas juoksemaan, 10km@5.38. Vähän liian lujaa, vähän liian pitkä. Vasen jalkapöytä otti maralla osumaa, vähän muistutti itsestään. Iltapäivästä vielä mielen terapiaa palstahommissa, kyllä se talikoiminen yms vaan on kivaa☺.

Maanantaina salille taas, intoa on nyt liikaa. Koko kropalle hyvä setti, hartiat ja rinta pääpainona. Muutaman kyykkysarjankin tein jo, ja kyllähän se tiistaina tuntui. Malttia nainen malttia.

Tänään töiden jälkeen kesästä nauttimaan, 6km pk:ta, sisällä 1kilsa@4.55, kokeilun vuoksi. Kroppa pakottaa uskomaan että nyt iisisti, jalkapöytä vaatii lepoa ja huoltoa. Josko huomenna vapaata urheilusta (jotta kerkiää palstalla heilumaan koko illan), loppuviikosta sitten taas kokeillaan. 

Jalkapöytä on parempi! Nilkat oli keskiviikkona kipeät, mutta nekin kivut hävisivät. Huomaan, että kroppa alkaa palautua, samoin mieli. Ja paino?.

Keskiviikkona oltiin puutarhahommissa hiki päässä koko poppoo. 

Torstaina nuoremman hurja allergiareaktio voikukasta aiheutti päänvaivaa ja vei aikaa, illalla kuitenkin miehen matkaan sateeseen juoksemaan. Piti hakea kaupunkiin lääkärireissulta jäänyt pyörä, joten juoksuosuus  8.35km@5.46, loput 3km fillarilla. Oli mukava juosta, happirikas ilma. Kotona vielä vatsoja setti.

Tänään perjantaina taas salilla, hartiota, käsiä ja selkää, sekä muutaman kyykyt kevyillä painoilla.

Luulen, että työmatkapyöräily on tehny hyvää palautumiseen. Ravintopuoli oli viime viikolla kunnossa, tällä viikolla onkin syöty vähän miten sattuu. Tai sanotaanko että noi herkut on ollu vähän liian suuressa osassa, perusruoka on ok. Kyllä se tästä taas. 

Superpitkien yöunien jälkeen (kellon ympäri melkeen), oli olo aika tokkurainen, mutta kahvia saavillinen, kämpän siivous ja johan piristyi. Vauhtia teki mieli kokeilla, maltillisesti kuitenkin. 5km@5.01 sis 3km@4.45. Salille siis juoksin, siellä rinta, vatsat ja berberi, kotio vielä 3km@5.45. Siinä jo jalka alkoi painamaan. Kevyet oli jalat ekalla pätkällä, hyvältä tuntui. 

Huomenna jotain puolipitkää hissukseen, katotaan.

Osallistu keskusteluun

Voit nyt heti vastata ketjuun ja rekisteröityä myöhemmin. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Ketjua lukevat   0 members

Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

• Tästä mainospaikka alkaen 30e+alv/kk. 

Yli 10 000 kävijää/kk

n. 350 000 sivulatausta/kk

• Sivulataukset 13.11.2020 alkaen: Web Hits

Yksittäiset kävijät 13.11.2020 alkaen: Web Hits
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy