Popular Post silkkiapina Lähetetty 15. marraskuuta , 2015 Popular Post Share Lähetetty 15. marraskuuta , 2015 Tervehdys, Nainen vuosimallia -78, tavoitteellista juoksuharrastusta takana kolmisen vuotta. Sitä ennen perushölkkää ja kävelyä paljon. Elämässä vahvasti mukana myös sali, enemmän ja vähemmän tavotteellista kohta viisitoista vuotta. Perheessä kaksi poikaa ( -06, -08 syntyneet), sekä yksi vähän isompi, tunnetaan nimellä aviomies. Säännöllisyys avainsana mun treeneissä, viikkoon mahtuu 3 salia ja 3-4 juoksua sekä runsaasti hyötyliikuntaa. Fyysinen työ ja fillarilla/kävellen lähes joka paikkaan.Lepopäivä on mulle kirosana, viimeaikoina oon opetellu niitä kerta viikkoon pitämään. Haastetta elämään antaa myös vatsa - nykyään gluteeniton ja maidoton. Tosiaan ens keväänä tarkoitus juosta eka maraton. Neljä virallista puolikasta takana ( 2013 2.11, 2014 2.03 ja 2015 1.46 ja 1.43). Kympin epävirallinen enkka 46.50, vitonen taittui syyskuussa kisoissa 22.18 ja elämäni eka cooper epävirallisena 2726m. Juoksen, koska se vaan on niin kivaa, koska oon parempi ihminen hikoiltuani, koska haluan. Kisoilla ei niin väliä, mutta toki kehitys on kivaa. Voi olla, että eka maraton on myös vika, voi olla, että lyhemmät matkat on mun juttu. Ei voi tietää ellei kokeile. 14 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kukka75 Lähetetty 15. marraskuuta , 2015 Share Lähetetty 15. marraskuuta , 2015 Tervetuloa foorumille. Hyvät pohjat sinulla on näköjään on jo. Tsemppiä treenaamiseen ja tavoitteen saavuttamiseen. Eipä tuon maratonin juoksemisen pitäisi mikään ongelma olla, kun puolikkaatkin ovat sujuneet noin hyvin.:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
oulaliina Lähetetty 15. marraskuuta , 2015 Share Lähetetty 15. marraskuuta , 2015 4 minuuttia sitten, silkkiapina kirjoitti: Juoksen, koska se vaan on niin kivaa, koska oon parempi ihminen hikoiltuani, koska haluan. Kisoilla ei niin väliä, mutta toki kehitys on kivaa. Voi olla, että eka maraton on myös vika, voi olla, että lyhemmät matkat on mun juttu. Ei voi tietää ellei kokeile. Tykkäsin erityisesti tästä. :) Kovat pohjat sulla tosiaan. Jään mielenkiinnolla seuraamaan! Tsemppiä tavoitteissa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeTi Lähetetty 15. marraskuuta , 2015 Share Lähetetty 15. marraskuuta , 2015 Tervetuloa, itsekin tunnen välillä suhtautuvani hieman narkoottisesti liikuntaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kata81 Lähetetty 15. marraskuuta , 2015 Share Lähetetty 15. marraskuuta , 2015 Jään seuraamaan? Mulla on sama tavoite. Link to comment Share on other sites More sharing options...
silkkiapina Lähetetty 15. marraskuuta , 2015 Author Share Lähetetty 15. marraskuuta , 2015 Kiitos tsempeistä tasapuolisesti. Narkoottinen suhtautuminen liikuntaan on peruja kouluajoilta: sillon vihasin liikuntaa, kiitos koulun liikuntatuntien. Oon ääripäiden joko-tai ihminen, ja otan nyt takaisin kaikki hikoilemattomat pisarat nuoruudesta... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarttiM Lähetetty 15. marraskuuta , 2015 Share Lähetetty 15. marraskuuta , 2015 Tervetuloa minunkin puolestani! Kuten muut jo sanoivat, maraton on noilta pohjilta mitä realistisin tavoite. Hyvä asenne sinulla, se auttaa varmasti! Link to comment Share on other sites More sharing options...
KooTee Lähetetty 15. marraskuuta , 2015 Share Lähetetty 15. marraskuuta , 2015 Tervetuloa ja mukavia kilometrejä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rimminen Lähetetty 15. marraskuuta , 2015 Share Lähetetty 15. marraskuuta , 2015 Tervetuloa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jennie Lähetetty 15. marraskuuta , 2015 Share Lähetetty 15. marraskuuta , 2015 Tervetuloa foorumille! Hienot pohjat sulla jo on :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
silkkiapina Lähetetty 16. marraskuuta , 2015 Author Share Lähetetty 16. marraskuuta , 2015 Kiitos edelleen toivotuksista :-). Tässä kooste viime viikon treeneistä, vapaasti saa kommentoida. Ma: salilla jalat (mm kyykkyjä, yhden jalan kyykkyjä ja paljon hyppyjä), rinta, vatsat Ti: 8 km @5.50, pään tyhjennys töiden jälkeen Ke: salilla hartiat, hauikset ja ne vatsat To: 12,5 km, josta eka 6km @5.50. seuraavat 4km@4.50 ja loppuun 2,5 km@5.20. Ei siis kävelyjä välissä. Pe: se kirottu liikkavapaa.... La: matolla 7 km ( 2 km lämppää@ 5.30, 2x2km vedot @4.17, 4.08 ja 4.08, 4.00), loppuu kilsa hiljaa. Perään selkätreeni ja vähän kyykkyjä. Ja vatsoja. Su: 20 km@5.36. Ongelmana mulla on vähän salin ja juoksun yhdistäminen, lähinnä että jalat sais kunnolla treenattua kerran viikkoon ilman että juoksusta tulee tukkosta. Sunnuntaina juoksen yleensä väh 20 km, nyt oli poikkeuksellisesti vaan 15, joten siksi jalat ma. Yleensä ne tulee tehtyä ke. Välillä jaan ne kahteen päivään. Ja jotta viikkoon saa sen yhden vapaan, on lauantaisin yleensä tuplat. Talvea kohti varmaan vaan yksi kovempi viikossa, muuten pk:ta. Työmatkajuoksua tuli paljon viime talvena, nyt se herääminen 04.30 ei niin enää innosta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
silkkiapina Lähetetty 17. marraskuuta , 2015 Author Share Lähetetty 17. marraskuuta , 2015 Maltoinko olla eilen tekemättä salilla jalkoja....no en malttanu. Kyykyt vaan on niin kivoja. Ja nyt oon viimein oppinu tekemään ne kunnolla tänä syksynä. Rintaa ja vatsoja myös, aikataulu puski päälle, joten hauberit jäi. Vanha rannevamma ei oikein tykkää penkkaamisesta, mutta kyllähän se sisulla rauta liikkui. Mukava maanantai treeni. Tänään tarkotus töiden jälkeen palauttavalle sateeseen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
silkkiapina Lähetetty 17. marraskuuta , 2015 Author Share Lähetetty 17. marraskuuta , 2015 Lähti palauttavan vauhdit lapasesta, kun töiden jälkeen ei satanutkaan ja sai juosta auringonkajossa. 8km@5.17. Jalat oli kevyet ja lenkin jälkeen mielikin. On se tuo endorfiini merkillinen asia. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
silkkiapina Lähetetty 19. marraskuuta , 2015 Author Share Lähetetty 19. marraskuuta , 2015 Tätä ainaista pimeää pääsee pakoon hetkeksi urheilemalla. Ainakaan mun pää ei pysy kasassa ilman. Eilen tehotreeni salilla: hartiat, ojentajat ja hauberit. Hiki lensi ja voimatasot tuntuu kasvaneen. Näissä olkikäsissä se ei tarkota huimia rautamääriä, suunta ylöspäin kuitenkin. Se on pääasia. Tänään kaipasi jo happea, eiliset ulkoilut vaan duunimatkat fillarilla. Siispä töiden jälkeen lapset kotiin ja läksyjen ääreen, itse sadetta uhmaamaan heijastinliivi vilkkuen. 10km@ 5.43. Jalat oli tosi kevyet ja keuhkotkin tuli hyvin mukana, liekkö johtui ilman happirikkaudesta. Huomenna lepoa ja lenkkarit+ kahvakuulat mukana sukuloimaan. Lauantain lenkki juostaan ehkä lumella, jos paljon pakkasta, otan kahvakuulat reppuun lämmikkeeksi. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts