Popular Post Kata81 Lähetetty 6. marraskuuta , 2015 Popular Post Share Lähetetty 6. marraskuuta , 2015 Moi! Olen 34-vuotias 3 ja 5-vuotiaan tytön äiti. Juoksun aloitin nollasta kuopuksen syntymän jälkeen eli kolmisen vuotta on lenkkareita kulutettu enemmän tai vähemmän. Alkuun tavoitteena oli päästä raskauskiloista eroon, mutta siitä se ajatus sitten lähti ja sillä tiellä ollaan. Ensimmäisen puolimaratonin juoksin 2014 aikaan 2.07 ja toisen viime keväänä toisen aikaan 1.46. Ensi keväänä ois tarkoitus juosta ensimmäinen kokonainen maraton. Nyt sýksyllä olen juossut 3 lenkkiä viikossa ( 1pitkä ja 2 lyhempää) ja lisäksi kotona lihaskuntoa oman kehopainolla tai kahvakuulalla 2-4 kertaa viikossa. Mitään sen kummempaa harjotus ohjelmaa mulla ei ole. Aika pitkälti fiiliksen mukaan olen mennyt. Peruskunnon ja lihaskunnon parantamiseen ois nyt ainakin jouluun asti tarkoitus keskittyä. Toivottavasti tulee vähäluminen ja muutenkin juoksun kannalta sopiva talvi. 18 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KooTee Lähetetty 6. marraskuuta , 2015 Share Lähetetty 6. marraskuuta , 2015 Tervetuloa vaan ja mukavia treenihetkiä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoigga Lähetetty 6. marraskuuta , 2015 Share Lähetetty 6. marraskuuta , 2015 Tervetuloa vaan foorumille :) Sinullahan on jo hyvää pohjaa maratonia ajatellen. Ei muuta kuin ulkoilun iloa :) Täältä forumilta saa hyvin apuja ja neuvoja, joten kannattaa päivitellä omaa päikkyä täällä. Ja näitä on mukava lukea ja seurata kuinka kenelläkin tavoitteet lähestyy ja täyttyy Link to comment Share on other sites More sharing options...
RistoT Lähetetty 6. marraskuuta , 2015 Share Lähetetty 6. marraskuuta , 2015 Onnea ja menestystä valitsemalla tiellä ja tervetuloa!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kata81 Lähetetty 6. marraskuuta , 2015 Author Share Lähetetty 6. marraskuuta , 2015 Kiitos? Tänään olen viettänyt aktiivista vapaa/lepopäivää. Aamulla käytiin tyttöjen kanssa kävellen kaupassa pienempi rattaissa ja isompi pyörällä . Osan matkaa sai työntää molempia kun aika mäkistä on täällä. Siihen päälle vielä viikko siivousta ja Äsken käytiin vielä koiran kanssa 45min reippaalla kävelyllä. Huomenna lähdetäänkin anoppilaan yöksi ja sieltä ois tarkoitus livistää pitkikselle jossain vaiheessa ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
oulaliina Lähetetty 6. marraskuuta , 2015 Share Lähetetty 6. marraskuuta , 2015 Tervetuloa tänne(kin) ja kepeitä askelia! Jään seurailemaan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
anna_ Lähetetty 6. marraskuuta , 2015 Share Lähetetty 6. marraskuuta , 2015 Tervetuloa foorumille minunkin puolesta! Hyvin sulla onkin jo pohjia ja todella hieno puolikkaan aika! Mielenkiinnolla jään seuraamaan sun matkaa maratonille! Tsemppiä treeneihin! :) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkko Lähetetty 6. marraskuuta , 2015 Share Lähetetty 6. marraskuuta , 2015 Kivakiva, uusia foorumilaisia! Tsemppiä treeneihin ja jään kuulolle :) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TaMar Lähetetty 6. marraskuuta , 2015 Share Lähetetty 6. marraskuuta , 2015 Tervetuloa Hyvältä näyttää jo tuo lähtökohta, mukavia harjoituksia kohti maratonia! :) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HelppoHeikki Lähetetty 6. marraskuuta , 2015 Share Lähetetty 6. marraskuuta , 2015 Mahtavat on lähtökohdat ekalle maratonille! Keväällä joudut vain arvuuttelemaan, että meneekö alle 3:45 vain alle 3:30 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kata81 Lähetetty 6. marraskuuta , 2015 Author Share Lähetetty 6. marraskuuta , 2015 Nyt pistit kyllä kovan tavoitteen? itse olin ajatellut 4-4.15 ja ensi sijaisena tavoitteena tietysti päästä hyvällä fiiliksellä maaliin. Mutta eihän sitä tiedä kevään puolikkaalla oli tavoitteena kahen tunnin alitus ja alittuihan se melkein vartilla? Olin kyllä itsekin tosi yllättynyt ajasta. Ei ois enää paremmin voinut juoksu kulkea. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeTi Lähetetty 7. marraskuuta , 2015 Share Lähetetty 7. marraskuuta , 2015 Tervetuloa mukaan! Hyvin on sitten juoksu kulkenut :) Juoksitko Kuopiossakin kun tuo logo näyttää samanlaiselta? Missäs keväisen puokin juoksit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kata81 Lähetetty 7. marraskuuta , 2015 Author Share Lähetetty 7. marraskuuta , 2015 Joo olin Kuopiossakin puolikkaalla mutta se piti juosta ihan leppoisasti harjotus lenkkinä. Kun iski flunssa samalla viikolla, enkä ihan täysin kerennyt siitä parantua. Hyvä että pääsin kuitenki osallistumaan ?. 1.53 oli aika siellä. Keväällä juoksin Joensuussa ja siellä on ainakin tasainen reitti vaikkakin aika tylsä? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kukka75 Lähetetty 7. marraskuuta , 2015 Share Lähetetty 7. marraskuuta , 2015 Tervetuloa minunkin puolestani. Sinullahan on jo tosi hyvä pohja harrastukselle. Mukavia treenihetkiä. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts