Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Seppo

Palautetta Juoksufoorumi foorumista ja fb ryhmästä

Recommended Posts

En paljon fb puolella, käy paitsi silloin, kun foorumi ei syystä tai toisesta toimi - silloin kaipaisin jotain pientä mainintaa, että foorumiongelma on tiedossa ja jos mahdollista, joku aikatauluarvio milloin mahdollisesti odotetaan toipuvan. Juu, ei Sepon tarvitse mennä Yodakoulutukseen tai muuten hankkia ennustajan lahjoja, että tietäisi näitä kun pasha osuu tuulettimeen, Mutta joku pikku maininta mahdollisuuksien rajoissa olisi kiva.

Pitääkin heti mainita, että päivitys on taas tulossa. Asennus seuraavan 8vrk sisällä. Tosin asennus tulee illalla/yöllä, että jos en satu lukemaan sen aloitusmeiliä niin huomaan ittekkin tilanteen vasta kun päivitys on jo menny. Toivottavasti näitä aikasemmin koettuja katkoja ei tule enää. Niitä oli niin usein ja monta ettei jokaisesta viittiny huudella kun tilanne tuntu vaihtelevan jatkuvasti. 

Eniten käytän juoksufoorumia Juuri Nyt ketjun lukemiseen kirjautumatta sisään.Siihen toivoisin mukaan yleistä juoksusta ketjut, jotka ovat hakukoneillekin kohtia, joilta tänne löydetään. Parasta sisältöä siis. Arvauskilpailua en seuraa.

Harjoituspäiväkirjoissa arvostan huolellista taustoitusta otsikon lisäksi. Ikä, sukupuoli, pituus/paino, urheilutausta, elämäntilanne ja tavoitteet auttavat ymmärtämään miksi harjoitellaan juuri näin. Sykelukemat eivät yksinään kerro mitään ilman tietoa juoksijan sykealueesta. Harjoitusohjelmia voisi olla enemmän, myös puolimaratonille ja ultrille.

Facebookia en käytä enkä oikeastaan tykkäysnappejakaan. Yhteisön aktiivien viesteistä tykätään mutta se ei auta löytämään itselleni tärkeää sisältöä. Tabletilla Tabatalkin sijaan luen foorumia selaimella. Kännykällä en lue enkä etenkään kirjoita mitään.

3 tuntia sitten, p358 kirjoitti:

enkä oikeastaan tykkäysnappejakaan. Yhteisön aktiivien viesteistä tykätään mutta se ei auta löytämään itselleni tärkeää sisältöä. 

Totta. Tykkäysnappien "holtiton" käyttö tuhoaa niiden idean.

Yksi tykkäyspainallus per hlö per päivä voisi olla hyvä. Ehkä kompromissina voisin taipua puoleentoista.. Ei, se on kuitenkin yksi. Ota tai jätä.

Niin, mikä on tykkäysnappien idea? Naamakirjassa, twitterissa, instassa jne olen tottunut, että se on tapa osallistua keskusteluun pienellä panostuksella, joka ei lopulta vaikuta mitenkään. Toisaalta, tykkäykset ehkä ohjaavat hieman kirjoittamaan esim. päivyriinsä sellaisista asioista, jotka saavat tykkäyksiä, eli "kommentteja", eli mitä ihmiset haluavat kuulla.

No mun mielestä tykkäys on eri palveluissa tapa osallistua keskusteluun. Ei ehkä halua kirjoittaa jotain yhtä riviä niin helposti vain tykkää. Onko sitten huonompi vai parempi, että esimerkiksi hieno kuva saa 100 tykkäystä vai sata viestiä jossa sanotaan Hieno kuva! Ehkä tykkääminen on jopa parempi tapa osallistua keskusteluun kuin tuollainen kahden sanan viesti. Viestin kirjoittajallekin tykkäys tuo mielikuvan että viesti on huomioitu.

@p358 Kyllä tuon Juuri nyt -tulisi hakea aivan kaikki uudet viestit. Oliko nyt joku rajoitus, että hakee sitä sisältöä jota vieraalla on oikeus lukea. Mun mielestä poistin kyllä rajoitukset. Jos joku alue ei juuri nyt näytä oikein niin ilmoita niin tutkitaan mikä mättää. 

21 tuntia sitten, Seppo kirjoitti:

No mun mielestä tykkäys on eri palveluissa tapa osallistua keskusteluun. Ei ehkä halua kirjoittaa jotain yhtä riviä niin helposti vain tykkää. Onko sitten huonompi vai parempi, että esimerkiksi hieno kuva saa 100 tykkäystä vai sata viestiä jossa sanotaan Hieno kuva! Ehkä tykkääminen on jopa parempi tapa osallistua keskusteluun kuin tuollainen kahden sanan viesti. Viestin kirjoittajallekin tykkäys tuo mielikuvan että viesti on huomioitu.

Juuri näin minäkin olen tykkäämisistä ajatellut.

Tykkäyksistä vielä sen verran, että itse olen aika reippaasti "tykkäilyt" - varsinkin Rakas harjoituspäivä -ketjussa. Mun mielestä on hienoa, kun kollegat jakaa tietoa harjoituksistaan, määristä, sykkeistä ja vauhdeista. Jo se on "tykättävä" asia.

Olen kuitenkin sen verran laiska, että en jaksa lähteä lueskelemaan kaikkien henk.kohtaisia harjoituspäiväkirjoja, vaikka sieltä löytyisi vielä enemmän tarinaa ja siten "tykättäviä" viestejä.

Summasummarum: Tykkään tykkäys toiminnosta.