Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Huonoin elokuva/tv-sarja/ohjelma

KooTee
 Share

Recommended Posts

Perustetaanpas tälläinen vastapainoksi tuolle leffaketjulle.Saa arvostella/haukkua/kommentoida vapaasti kokemaansa esim.ärsyttävyyttä,huonoa tekoa,pelkoja/ahdistusta herättävää tms.

Minä aloitan,mistä tämän ketjun avauskin tuli mieleen.Joku aika takaperin näytettiin noita Haihurrikaani elokuvia jatkoosineen,hei ihan tosissaan...yksikin olisi riittänyt,jota jaksoin katsoa 10min ja se riitti.Vaikka kuinka halvalla/pienellä budjetilla tehdään,niin jotain rajaa,mitä levitykseen päästetään...

Saw-leffat ja muutkin samaan kategoriaan kuuluvat pläjäykset, joiden olennaisin sisältö on kaikenmoinen raajojen katkominen yms. mukava.

Pääasiallinen fiilis, mikä noista jää, on syvä kuvotus. Jos kauhua haluan katsoa, niin paremmin toimii psykologiset kauhutrillerit, kuten Hopkinsin Hannibal-pätkät.

Mä tykkäsin Saw-leffasta, ku se ilmesty, kävin heti kattoo.  Se oli erilainen, vastenmielinen, mutta mielestäni raajojen katkominen ei ollut olennaisin asia. Jatko-osat ei jaksaneet innostaa. Myös Hostel-leffasta tykkäsin..

Ja Silent Hillista, The Hills Have Eyesistä, Wolf Creekista ja tietty The Texas Chainsaw Massacresta.

Mulla onkin huono maku.

Muokattu

^^Mulla menee ehkä liian iso energiasta Saw-leffan kaltaisissa leffoissa siihen raajojen katkomiseen, ja menee sitten ohi se "muu osio".

En voi sietää Kirsten Dunstia. En osaa millään järjellä tätä selittää. Se vaan ärsyttää. Tahraton mieli ja Spidermanit ovat ainoat leffat, joissa olen Dunstia sietänyt ilman, että ärsytyskäyrä nousee liian korkealle.

Butterfly effectin voi laskea myös yhdeksi surkeimmaksi leffaksi koskaan. Siinä on 3 vaihetta.
1. Katselukerta "aika jännä idea, Kutcher ei ehkä olekaan niin huono."
2. katselukerta "olenko oikeasti pitänyt tätä leffaa hyvänä?!?" :O (sattumalta tuli telkusta, kun ei ollut muutakaan tekemistä, jäi kesken)
3. katselukerta "voi luoja, mitä pseudopsykologista roskaa", kanava vaihtuu noin 5-10 min katselun jälkeen

Ei oikeasti jaksa mikään ärsyttää pahemmin, kun katsominen perustuu vapaaehtoisuuteen. Tai, no joo. Kaikki valmiiksi nauretut, muka niin hassut ja hupsut amerikkalaiset tusinasarjat surkeine näyttelijäsuorituksineen, tylsine lavastuksineen ja ah, niin hauskoine kommentteineen.  Ne on muuten kaikki niin samanlaisia, että ei edes nimiä muista.

Mutta noihan saa napin painalluksella katoamaan.